Un brand adevărat pentru România
Avem un brand turistic al epocii Udrea-Cocoș, în fapt o inepție, pentru că brandul reprezintă o valoare câștigată în timp și nu una declarată! Cu voia dumneavoastră, să căutăm un brand dovedit și nu unul denumit și poate cel mai important brand al ultimilor 65 de ani este…comunismul ! Înainte să sară cineva, 45 de ani România a fost țara în care s-a născut și din care a fugit Nadia, țara lui Hagi, Țiriac, Năstase, țara fugarului Pacepa, țara lui Ceaușescu și a comunismului. După decembrie 1989, l-am înlocuit pe Escu cu Escu și cuvinte cu sufixul -ism, dar vestigiile comuniste au rămas lângă și printre noi. Continuăm că circulăm pe străzile realizate în comunism, pentru că în capitalism avem mai multe promisiuni decât realizări, locuim în blocurile comuniste, chiar dacă șmecheri de pe lângă primari PDL le fac izolații termice și le dau un start de vopsea pentru a părea ca noi, ne trimitem copiii la școlile realizate în comunism. Mai mult, ne conduc oamenii formați și îndoctrinați în comunism, numai că acum ei au carnet PDL, PNL, PSD, UDMR. Am râs de omagiul adus conducătorilor iubiți, dar copiii ne sunt trimiși la primărie și prefectură, la Ploiești, Târgu-Mureș, Cluj-Napoca sau oriunde, pentru a ura politrucilor și a-și încasa pachețelele din banii publici și pregătite de vreun distribuitor al partidului aflat în criză. Și dacă unii aveau vreo nostalgie pentru sportul dinainte de 1989, foștii tovarăși au inventat echipe pe bani publici în campanii electorale și le-au vopsit în culorile partidului! Dacă mai adăugăm că oamenilor le e frică să vorbească, pentru ca tovarășii reprofilați să nu îi dea afară, că se fură de la stat ca pe vremuri și că se angajează tot cu PCR (pile…), că presa este a partidului, în cea mai mare măsură, ca în 1989, că securitatea are corespondent care ne ascultă, am avea motive să spunem că brandul de țară al României este comunismul! Cel făcut cadou la Yalta, precum și cel moștenit.
P.S. Articol publicat și în ziarul Adevărul.
Avem un brand turistic al epocii Udrea-Cocoș, în fapt o inepție, pentru că brandul reprezintă o valoare câștigată în timp și nu una declarată! Cu voia dumneavoastră, să căutăm un brand dovedit și nu unul denumit și poate cel mai important brand al ultimilor 65 de ani este…comunismul ! Înainte să sară cineva, 45 de ani România a fost țara în care s-a născut și din care a fugit Nadia, țara lui Hagi, Țiriac, Năstase, țara fugarului Pacepa, țara lui Ceaușescu și a comunismului. După decembrie 1989, l-am înlocuit pe Escu cu Escu și cuvinte cu sufixul -ism, dar vestigiile comuniste au rămas lângă și printre noi. Continuăm că circulăm pe străzile realizate în comunism, pentru că în capitalism avem mai multe promisiuni decât realizări, locuim în blocurile comuniste, chiar dacă șmecheri de pe lângă primari PDL le fac izolații termice și le dau un start de vopsea pentru a părea ca noi, ne trimitem copiii la școlile realizate în comunism. Mai mult, ne conduc oamenii formați și îndoctrinați în comunism, numai că acum ei au carnet PDL, PNL, PSD, UDMR. Am râs de omagiul adus conducătorilor iubiți, dar copiii ne sunt trimiși la primărie și prefectură, la Ploiești, Târgu-Mureș, Cluj-Napoca sau oriunde, pentru a ura politrucilor și a-și încasa pachețelele din banii publici și pregătite de vreun distribuitor al partidului aflat în criză. Și dacă unii aveau vreo nostalgie pentru sportul dinainte de 1989, foștii tovarăși au inventat echipe pe bani publici în campanii electorale și le-au vopsit în culorile partidului! Dacă mai adăugăm că oamenilor le e frică să vorbească, pentru ca tovarășii reprofilați să nu îi dea afară, că se fură de la stat ca pe vremuri și că se angajează tot cu PCR (pile…), că presa este a partidului, în cea mai mare măsură, ca în 1989, că securitatea are corespondent care ne ascultă, am avea motive să spunem că brandul de țară al României este comunismul! Cel făcut cadou la Yalta, precum și cel moștenit.
P.S. Articol publicat și în ziarul Adevărul.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.