miercuri, 28 decembrie 2011

Moș Nicolae e mai tare ca Moș Crăciun sau cum am câștigat procesul cu ziarul Cuvântul liber

Moș Nicolae e mai tare ca Moș Crăciun sau cum am câștigat procesul cu ziarul Cuvântul liber
În acest an, Moș Nicolae s-a dovedit pentru mine, dar și pentru statul român, mult  mai generos ca Moș Crăciun. Motivul e procesul pe care l-am câștigat, după 14 luni,  iar sentința, după recursul din 6 decembrie, spune clar: am câștigat, am de încasat diferențele de salarii pe 3 ani, vechimea și fidelitatea care mi-au fost…uitate, ca să folosim un eufemism, de cei de la Cuvântul liber. Toată afacerea de recuperat în contul salariului meu e peste 30.000 de lei brut, dar angajatorul mai are de plătit contribuția sa la noul meu salariul, cheltuielile de judecată și altele. Prin proces i-am făcut cadou statului român o căruță de bani, pe care acest stat cu indivizi puși politic și neprofesioniști nu a știut să o ia de la angajator, nici măcar după sesizare! Dar despre cum controlează ITM Mureș, cum se scoate Inspecția muncii, cine sunt șmecherii de partid care șantajează presa târgumureșeană și alte minuni – cu alt prilej. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.