Afacere de 200.000 de euro prin grija Primăriei Târgu-Mureș,
pe Redatronic și Indeco Serv. Redatronic- abonată la primăria lui
Florea cel puțin din 2007 încoace! Motivul afacerii: întreținere și
revizii tehnice a rețelelor și echipamentelor de calculatoare și
furnizare de materiale consumabile și piese de schimb din cadrul
unităților de învățământ
Școala e o vacă de muls pentru firmele care trăiesc din mila PDL.
Dovada și la Târgu-Mureș, acolo unde la școli și grădinițe s-au pus până
și coșuri de gunoi și bănci din Italia (căutați firma și inșii care au
lucrat acolo!), s-au pus termopanele lui Poruțiu, s-au inventat
transporturi pe Siletina pentru mers la școală și bazin, s-a dat mită
electorală, în două rânduri câte 100.000 de euro din banii publici, sub
forma tichete cadou în campanie electorală, unele dedicate
hipermarketului Real, contrar legii concurenței! Mai adăugați afacerile
cu instalații de gătit, de încălzire, pentru că bandiții din primărie și
consiliul local au distrus sistemul centralizat de încălzire. Acum
primăria are chef să facă cadou 200.000 de euro abonatei Redatronic și
unei firme Indeco Serv. Doar e an de criză și electoral, iar bandiții
din primărie au făcut până și afaceri cu autocolante și plicuri de
propagandă pentru pedeliști din banii publici, au fost de acord cu
închirierea scaunelor lui Țerbea (2000 de bucăți, la 4 euro și jumătate,
calculați afacerea pe zi a insului din camarila lui Florea!), ce nu le
fată mintea ăstora, pe firme de sponsori de partid , membri de partid
sau abonați de partid? Mai rămâne să facă parcări pe bloc, marca Senin
(800 de euro per loc de parcare), publicitate pentru… viermii de mătase,
pentru că acolo unde cheltuiești sute de mii de euro din bani publici
pe o așa-zisă publicitate a primăriei și primarului poți milita și
pentru libertate în spațiul cosmic, tichete cadou pentru mineri,
bicicliști și pentru amatorii de salam!
Anunt de atribuire numarul 126930/27.07.2012
Informatii anunt de participare asociat
Numar anunt: 134984 / 25.04.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si revizii tehnice a
retelelor si echipamentelor de calculatoare si furnizare de materiale
consumabile si piese de schimb din cadrul unitatilor de invatamant din
Municipiul Targu-Mures
Tip legislatie: OG 34
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod
postal: 540026 , Romania , Punct(e) de contact: DAN IOANA , Tel. +40
0265268330 , Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 ,
Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro , Adresa profilului
cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere si revizii tehnice a retelelor si
echipamentelor de calculatoare si furnizare de materiale consumabile si
piese de schimb din cadrul unitatilor de invatamant din Municipiul
Targu-Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 – Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul unitatilor de invatamant din Municipiul Targu-Mures
Codul NUTS: RO125 – Mures
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si revizii tehnice a retelelor si
echipamentelor de calculatoare si furnizare de materiale consumabile si
piese de schimb din cadrul unitatilor de invatamant din Municipiul
Targu-Mures
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50300000-8 – Servicii de reparare si de intretinere si servicii
conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotica, pentru
echipament de telecomunicatii si pentru echipament audiovizual (Rev.2)
30125000-1 – Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30125100-2 – Cartuse de toner (Rev.2)
30125110-5 – Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
50312000-5 – Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
945,034 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare simplificat
Numarul anuntului in JO: 2012/S83-136411 din 28.04.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 244 Denumirea: Servicii de intretinere si revizii tehnice a retelelor si echipamentelor de calculatoare si furnizar
V.1) Data atribuirii contractului 09.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. REDATRONIC SERV S.R.L. (lider al asocierii dintre SC REDATRONIC SERV S.R.L. si SC INDECO SOFT SRL)
Adresa postala: str. Liviu Rebreanu, nr. 11 , Localitatea:
Targu-Mures , Cod postal: 540015 , Romania , Tel. +40265-261282 , Fax:
+40365-407942
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1200000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 945034.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Ofertantii vor depune proiect contract semnat si stampilat. – Plata
se va efectua in termen de 180 de zile de la data emiterii facturilor.
Plata se va face pe baza creditelor de angajament in limita creditelor
bugetare aprobate prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului
Targu-Mures, pentru anul 2012. Facturile pentru abonamentul de
intretinere lunara vor fi obligatoriu insotite de Procesul Verbal prin
care se atesta efectuarea intretinerii pe baza unui borderou semnat de
utilizatorii echipamentelor. Facturile pentru consumabile si piese de
schimb vor fi insotite de devizele de reparati si de procesele verbale
de predare primire semnate de catre beneficiar. – In cazul in care doua
sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi
pret minim/total, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie
publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o
noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi
atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel
mai scazut/total oferta. -Durata contractului : 12 luni de la incheierea
contractului. -Garantia pentru subansamblurile inlocuite va fi de 12
luni, dar nu mai mica decat garantia acordata de producator. -Garantia
pentru produsele furnizate va fi cea acordata de producator. -Livrarea
consumabilelor si a pieselor de schimb se va face in termen de maxim 24
de ore de la comanda beneficiarului. -Constatarea defectiunilor se va
face in maxim 2 ore de la sesizarea incidentului de catre beneficiar
-Prestatorul va restabili functionarea echipamentelor defecte intr-un
interval de maxim 24 de ore de la sesizarea incidentului de catre
beneficiar. -In cazul unei notificari in legatura cu modul de
functionare a echipamentelor reparate, prestatorul se va prezenta in
termen de maxim 2 ore la sediul beneficiarului pentru a constata
defectiunea si o va remedia pe loc, fara costuri suplimentare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Comercial Mures
Adresa postala: str. Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod
postal: 540069 , Romania , Tel. +40 265-262010 , Email:
tr-mures-comercial@just.ro , Fax: +40 265-311827
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Comercial Mures
Adresa postala: str. Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod
postal: 540069 , Romania , Tel. +40 265-262010 , Email:
tr-mures-comercial@just.ro , Fax: +40 265-311827
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios administrativ
Adresa postala: Piata Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures ,
Cod postal: 540026 , Romania , Tel. +40 265-268330 , Fax: +40 265-260813
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2012 08:58
Un blog al unui om care încearcă să vadă ce e cu lumea asta şi după ce reguli se mişcă ea. Un blog de jurnalist câștigător de două procese pe CCM pe ramură, cuprinzând articole de atitudine, publicate sau în curs de publicare. Conţinutul nu poate dăuna sănătăţii şi poate fi găsit şi pe florentindeac.weblog.ro
joi, 9 august 2012
Afacere de 200.000 de euro prin grija Primăriei Târgu-Mureș, pe Redatronic și Indeco Serv. Redatronic- abonată la primăria lui Florea cel puțin din 2007 încoace! Motivul afacerii: întreținere și revizii tehnice a rețelelor și echipamentelor de calculatoare și furnizare de materiale consumabile și piese de schimb din cadrul unităților de învățământ
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.