joi, 9 august 2012

Șmecherașii din Primăria Târgu-Mureș se laudă cu camerele de supraveghere a populației prin finanțare nerambursabilă. Despre camerele pe bani publici nu suflă o vorbă

Șmecherașii din  Primăria Târgu-Mureș se laudă cu camerele de supraveghere a populației prin finanțare nerambursabilă. Despre camerele pe bani publici nu suflă o vorbă
Vineri, 3 august, la sediul Dispeceratului Integrat de Urgenţă 112 a fost marcată finalizarea proiectului “SISTEM DE MONITORIZARE PENTRU SIGURANŢA POPULAŢIEI”, finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013. Implementat de către Municipiul Tîrgu-Mureş proiectul are o valoare totală de 3.511.549,60 lei, din care 2.683.252,25 lei reprezintă finanţare nerambursabilă. POR este implementat la nivel naţional de către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Centru, Organism Intermediar al programului ce monitorizează implemetarea acestui proiect.Prin proiectul REGIO se urmăreşte creşterea calităţii vieţii şi sporirea gradului de siguranţă a cetăţenilor municipiului Tîrgu-Mureş prin monitorizarea cu camere video a zonelor ce prezintă pericol social şi grad de infracţionalitate ridicat.
Cu asta se laudă șmecherașii din primărie care fac afaceri pe firmele de partid, care vor să închirieze scaune de la prietenașul Țerbea (2.000 de scaune, la 4 euro și jumătate chiria pe eveniment!), care inventează vandali pe care nu îi cunosc sereiștii și polițiștii și care fac campanie electorală lui Florea pe banii publici ai fraierilor de târgumureșeni, atenție, DNA, la cheltuirea banilor publici pe măgării de partid, spun doar ce vor ei. Niciodată nu veți găsi de la gașca de partid și primărie date despre banii publici, nici când se fac praf milioane de euro pe echipele lui Maior, Țerbea, Borșan, nici când Maior își trage instalație de nocturnă de 200.000 de euro, nici când pune Poruțiu termopane la școli sau face tobogane la Weekend. Șmecherașii din primărie prezintă doar mărețele realizări cu fonduri nerambursabile, pentru că restul banilor vine de la prostime, fraierul de contribuabil, mințitul în campanie, manipulatul de către sereiști foști, actuali sau viitori (sic!) și foști comuniști cu pretenții de buni români și apărători ai orașului de maghiari, pentru că suntem în orașul în care, în numele românismului, se fac buletine ca să crească populația, se anchetează găinării pre-electorale, se folosesc banii publici pe campania gunoaielor PDL, se folosesc membri ai clerului care cred că bandiții de la PDL sunt aleșii lui Dumnezeu (blasfemie, jigodii în sutană ! Și vă mirați de ce tinerii nu merg în biserici!). Iată cum arată o afacere cu bugetul local:

Anunt de participare numarul 135412/10.05.2012



Detalii procedura

Tip legislatie: OG 34

Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures

Numar anunt de participare: 135412 / 10.05.2012

Denumire contract: Furnizarea, montarea si punerea in functiune a unui sistem video de supraveghere in Municipiul Targu-Mures

Stare procedura: In desfasurare



Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA



I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

Primaria Municipiului Tirgu-Mures

Adresa postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Punct(e) de contact: DAN IOANA , Tel. +40 0265268330 , Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Municipiul Targu-Mures

Adresa postala: Piata Victoriei, nr. 3, camera 13 – registratura , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania





I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

Autoritate Locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice



Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu



Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI



II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta

Furnizarea, montarea si punerea in functiune a unui sistem video de supraveghere in Municipiul Targu-Mures

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: Municipiul Targu-Mures

Codul NUTS: RO125 – Mures



II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Furnizarea, montarea si punerea in functiune a unui sistem video de supraveghere in Municipiul Targu-Mures

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

32323500-8 – Sistem video de supraveghere (Rev.2)



II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Furnizarea, montarea si punerea in functiune a unui sistem video de supraveghere in Municipiul Targu-Mures

Valoarea estimata fara TVA: 614,516 RON



II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare

15 zile incepand de la data atribuirii contractului



Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE



III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate

Garantia de participare in cuantum de 12.000 lei Modul de constituire a garantiei de participare – prin depunere la casierie sau prin virament bancar in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie : 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: – printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Bugetul Local

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.

-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de

fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”).

- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator.

In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea “conform cu originalul”).Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Dan Ioana, Mateescu Cristian – Stefan, Bogdea Octavian, Barabasi Piroska, Biris Angela, Iernutan Oana, Suvagau Sorin, Mateiu Elena.

- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiileprevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de cel putin unul dintre asociati. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”).

- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Seaccepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea”conform cu originalul”. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fiprezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, la care se va alatura traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”.

Pentru persoanele juridice straine – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documentecare dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.

In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.

Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine – documentele care dovedesc o forma deinregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Informatii privind cifra de afaceri – conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.

34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 1.200.000 lei. (Formularului 5 din Sectiunea III Formulare) .

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Lista principalelor contracte de livrare din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare

Experienta similara – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) a maxim doua contracte de furnizare produse similare cu valoare egala sau mai mare de 600.000 lei, la care se adaugaTVA. Se accepta cumularea din maxim doua contracte.

Recomandari din partea unor beneficiari

III.2.4) Contracte rezervate

Nu



III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii

Nu



III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu



SECTIUNEA IV: PROCEDURA



IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut





IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2012 09:00



Documente de plata: NU



IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

21.06.2012 10:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare

Romana



IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 21.06.2012 11:00

Locul: Municipiul Targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Dan Ioana,Mateescu Cristian-Stefan,Bogdea Octavian,Barabasi Piroska,Biris Angela,Iernutan Oana,Suvagau Sorin, Mateiu Elena, obs. desemnati UCVAP, reprez. imputerniciti ai of.



SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE



VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Fonduri bugetare

VI.3) Alte informatii

-Ofertantii vor depune proiect/model de contract semnat si stampilat. -In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim/total oferta, respectiv exista mai multi ofertanti clasati pe primul loc si avand preturi egala/total oferta , atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut/total oferta. -Termen de livrare a produselor: 15 zile de la emiterea comenzii. -Durata contractului : 15 zile de la emiterea comenzii. -Termenul de garantie al produselor: termenul acordat de producator. -Plata se va efectua in termen de 180 de zile de la data emiterii facturilor. Plata se va face pe baza creditelor de angajament in limita creditelor bugetare aprobate prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Targu-Mures, pentru anul 2012.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro



Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Term. de exercit. a caii de atac sunt cele prev. la art. 256^2, alin. (1) lit. a, din O.U.G. nr. 34/2006, resp. 10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al a.c. consid. nelegal.

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

Serviciul Juridic si Contencios Administrativ

Adresa postala: Piata Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania



VI.5) Data expedierii prezentului anunt

09.05.2012 08:33

Citeste mai mult: Șmecherașii banului public din Primăria Târgu-Mureș vor camere de 150.000 de euro. În an de criză și electoral

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.