Dacă
tot sunt verificate afacerile soft și hard banditești ale PDL, verifică DNA Mureș fără Curcă dedicațiile etnicului din primăria Târgu-Mureș pe Redatronic?! Sute de mii de euro pe Redatronic,
DNA, verifici ce a clocit jegul etnic din primărie?
Afacere pe abonata
Redatronic. Desigur, prin grija afaceriștilor din Primăria Târgu-Mureș, numiții
impropriu...edili! 70.000 de euro pe reparații copiatoare și
pentru...consumabile!
Afacere pe abonata
Redatronic. Desigur, prin grija afaceriștilor din Primăria Târgu-Mureș, numiții
impropriu...edili! 70.000 de euro pe reparații copiatoare și
pentru...consumabile!
Nu e an făcă niscaiva
afaceri pe Redatronic, firmă abonată la primăria lui Florea. Până când verifică
cineva ce afacere e asta și care e valoarea reală, șmecherașii din primărie
decontează peste 70.000 de euro pe reparații copiatoare și consumabile! Urmează
pentru bandiții din primărie afacerea reparații calculatoare de vreo 80.000 de
euro și pentru reparații televizoare și telecomenzi, ca și în anii trecuți sau
alea sunt afaceri doar de an electoral?
Anunt
de atribuire numarul 163848/10.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA
CONTRACTANTA
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa: Piata Victoriei
nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Mures , Romania , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Tel.: +40 0265268330 , Fax: +04 0365801856
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract
Servicii de intretinere, reparatii a copiatoarelor si asigurarea cu materiale
consumabile
II.2) Obiectul
contractului Servicii de intretinere, reparatii a copiatoarelor si asigurarea
cu materiale consumabile
II.3) Tip contract
Servicii
II.4) CPV 50313100-3 -
Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.5) Criteriu de
atribuire Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
II.6) Invitatie de
participare 337744/19.10.2012 09:58
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1) Numar de oferte
primite 2
Valoare estimata totala
241,935 RON
III.2) Lista contracte
267 / 27.11.2012 241,935
RON
Castigator:
S.C. REDATRONIC SERV
S.R.L., RO4948402 str. Liviu Rebreanu, nr. 11, Targu-Mures, 540015, Mures
Total (fara TVA): 241,935
RON
Alte afaceri ale
șmecheraților din primărie pe Redatronic:
1) Afacerea de 200.000 de euro
Anunt de atribuire
numarul 126930/27.07.2012
Informatii anunt de
participare asociat
Numar anunt: 134984 /
25.04.2012
Denumire contract:
Servicii de intretinere si revizii tehnice a retelelor si echipamentelor de
calculatoare si furnizare de materiale consumabile si piese de schimb din
cadrul unitatilor de invatamant din Municipiul Targu-Mures
Tip legislatie: OG 34
Sectiunea I: AUTORITATEA
CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si
punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: DAN IOANA , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea contractanta
actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea
atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere
si revizii tehnice a retelelor si echipamentelor de calculatoare si furnizare
de materiale consumabile si piese de schimb din cadrul unitatilor de invatamant
din Municipiul Targu-Mures
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Servicii
1 – Servicii de
intretinere si reparare
Locul principal de
prestare: Sediul unitatilor de invatamant din Municipiul Targu-Mures
Codul NUTS: RO125 – Mures
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere
si revizii tehnice a retelelor si echipamentelor de calculatoare si furnizare
de materiale consumabile si piese de schimb din cadrul unitatilor de invatamant
din Municipiul Targu-Mures
II.1.5) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
50300000-8 – Servicii de
reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale,
pentru echipament de birotica, pentru echipament de telecomunicatii si pentru
echipament audiovizual (Rev.2)
30125000-1 – Piese si
accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30125100-2 – Cartuse de
toner (Rev.2)
30125110-5 – Toner pentru
imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
50312000-5 – Repararea si
intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra
sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala
finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala
finala a contractului sau a contractelor
945,034 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o
licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
simplificat
Numarul anuntului in JO:
2012/S83-136411 din 28.04.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA
CONTRACTULUI
Contract nr: 244
Denumirea: Servicii de intretinere si revizii tehnice a retelelor si
echipamentelor de calculatoare si furnizar
V.1) Data atribuirii
contractului 09.07.2012
V.2) Numarul de oferte
primite 2
Numarul de oferte
admisibile 2
V.3) Numele si adresa
operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. REDATRONIC SERV
S.R.L. (lider al asocierii dintre SC REDATRONIC SERV S.R.L. si SC INDECO SOFT
SRL)
Adresa postala: str.
Liviu Rebreanu, nr. 11 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540015 ,
Romania , Tel. +40265-261282 , Fax: +40365-407942
V.4) Informatii privind
valoarea contractului
Estimarea initiala a
valorii contractului
Valoarea: 1200000.00
Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a
contractului
Valoarea: 945034.00
Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea
fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII
SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata
este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Ofertantii vor depune
proiect contract semnat si stampilat. – Plata se va efectua in termen de 180 de
zile de la data emiterii facturilor. Plata se va face pe baza creditelor de
angajament in limita creditelor bugetare aprobate prin Hotararea Consiliului
Local al Municipiului Targu-Mures, pentru anul 2012. Facturile pentru
abonamentul de intretinere lunara vor fi obligatoriu insotite de Procesul
Verbal prin care se atesta efectuarea intretinerii pe baza unui borderou semnat
de utilizatorii echipamentelor. Facturile pentru consumabile si piese de schimb
vor fi insotite de devizele de reparati si de procesele verbale de predare
primire semnate de catre beneficiar. – In cazul in care doua sau mai multe
oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim/total,
atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita
respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara, in
plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua
propunere financiara are pretul cel mai scazut/total oferta. -Durata contractului
: 12 luni de la incheierea contractului. -Garantia pentru subansamblurile
inlocuite va fi de 12 luni, dar nu mai mica decat garantia acordata de
producator. -Garantia pentru produsele furnizate va fi cea acordata de
producator. -Livrarea consumabilelor si a pieselor de schimb se va face in
termen de maxim 24 de ore de la comanda beneficiarului. -Constatarea
defectiunilor se va face in maxim 2 ore de la sesizarea incidentului de catre
beneficiar -Prestatorul va restabili functionarea echipamentelor defecte
intr-un interval de maxim 24 de ore de la sesizarea incidentului de catre
beneficiar. -In cazul unei notificari in legatura cu modul de functionare a
echipamentelor reparate, prestatorul se va prezenta in termen de maxim 2 ore la
sediul beneficiarului pentru a constata defectiunea si o va remedia pe loc,
fara costuri suplimentare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul
competent pentru caile de atac
Tribunalul Comercial
Mures
Adresa postala: str.
Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania ,
Tel. +40 265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax: +40 265-311827
Organismul competent
pentru procedurile de mediere
Tribunalul Comercial
Mures
Adresa postala: str.
Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania ,
Tel. +40 265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax: +40 265-311827
VI.3.2) Utilizarea cailor
de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si
contencios administrativ
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Tel. +40 265-268330 , Fax: +40 265-260813
VI.4) Data expedierii
prezentului anunt
23.07.2012 08:58
2) afacerea de 30.000 de
euro
Anunt de atribuire
numarul 85304/11.06.2010
Informatii anunt de
participare asociat
Numar anunt: 97021 /
31.03.2010
Denumire contract: “Materiale
consumabile si piese de schimb pentru echipamentele de calcul din cadrul
unitatilor de invatamant si revizia si intretinerea acestora”
Sectiunea I: AUTORITATEA
CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si
punct(e) de contact:
primaria Municipiului Tirgu-mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: targu mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , adresa internet (URL): www.tirgumures.ro
, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau
locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea contractanta
actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea
atribuita contractului de autoritatea contractanta
“Materiale consumabile si
piese de schimb pentru echipamentele de calcul din cadrul unitatilor de
invatamant si revizia si intretinerea acestora”
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de
livrare: Municipiul Tirgu mures si sediul institutiilor de invatamant.
Codul NUTS: RO125 – mures
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
“Materiale consumabile si
piese de schimb pentru echipamentele de calcul din cadrul unitatilor de
invatamant si revizia si intretinerea acestora”
II.1.5) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 – cartuse de
toner (Rev.2)
30125000-1 – Piese si
accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30125110-5 – Toner pentru
imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
50321000-1 – Servicii de
reparare a computerelor personale (Rev.2)
50322000-8 – Servicii de
intretinere a computerelor personale (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra
sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala
finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala
finala a contractului sau a contractelor
1,240,629 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o
licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO:
2010/S65-097282 din 02.04.2010
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA
CONTRACTULUI
Contract nr: 139
Denumirea: Furnizare consumabile si piese de schimb calculatoare scoli
V.1) Data atribuirii
contractului 6/1/2010
V.2) Numarul de oferte
primite 1
V.3) Numele si adresa
operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC REDATRONIC SERV SRL
Adresa postala: str.Liviu
Rebreanu, nr.11 , Localitatea: Tirgu mures , Cod postal: 540015 , Romania ,
Tel. 0265-264885
V.4) Informatii privind
valoarea contractului
Estimarea initiala a
valorii contractului
Valoarea: 1260504.00
Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a
contractului
Valoarea: 1240629.00
Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea
fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII
SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata
este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul
competent pentru caile de atac
Organismul competent
pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tirgu-mures
Adresa postala:
str.Justitiei nr.1 , Localitatea: Tirgu mures , Cod postal: 540069 , Romania ,
Tel. 0265-263694 , Email: catgmures@just.ro , Fax: 0265-269199
VI.3.2) Utilizarea cailor
de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr.3 , Localitatea: Tirgu mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Tel. 0265-268.330 , Fax: 0265- 260.813
VI.4) Data expedierii
prezentului anunt
10.06.2010 09:24
Citeste mai mult:
„Redatronic” concurează singură şi câştigă 1,24 milioane de lei
Afacere de 200.000 de
euro prin grija Primăriei Târgu-Mureș, pe Redatronic și Indeco Serv. Redatronic- abonată la primăria lui Florea
cel puțin din 2007 încoace! Motivul afacerii: întreținere și revizii tehnice a
rețelelor și echipamentelor de calculatoare și furnizare de materiale
consumabile și piese de schimb din cadrul unităților de învățământ
Școala e o vacă de muls
pentru firmele care trăiesc din mila PDL. Dovada și la Târgu-Mureș, acolo unde
la școli și grădinițe s-au pus până și coșuri de gunoi și bănci din Italia
(căutați firma și inșii care au lucrat acolo!), s-au pus termopanele lui
Poruțiu, s-au inventat transporturi pe Siletina pentru mers la școală și bazin,
s-a dat mită electorală, în două rânduri câte 100.000 de euro din banii
publici, sub forma tichete cadou în campanie electorală, unele dedicate
hipermarketului Real, contrar legii concurenței! Mai adăugați afacerile cu
instalații de gătit, de încălzire, pentru că bandiții din primărie și consiliul
local au distrus sistemul centralizat de încălzire. Acum primăria are chef să
facă cadou 200.000 de euro abonatei Redatronic și unei firme Indeco Serv. Doar
e an de criză și electoral, iar bandiții din primărie au făcut până și afaceri
cu autocolante și plicuri de propagandă pentru pedeliști din banii publici, au
fost de acord cu închirierea scaunelor lui Țerbea (2000 de bucăți, la 4 euro și
jumătate, calculați afacerea pe zi a insului din camarila lui Florea!), ce nu
le fată mintea ăstora, pe firme de sponsori de partid , membri de partid sau
abonați de partid? Mai rămâne să facă parcări pe bloc, marca Senin (800 de euro
per loc de parcare), publicitate pentru… viermii de mătase, pentru că acolo
unde cheltuiești sute de mii de euro din bani publici pe o așa-zisă publicitate
a primăriei și primarului poți milita și pentru libertate în spațiul cosmic,
tichete cadou pentru mineri, bicicliști și pentru amatorii de salam!
Anunt de atribuire
numarul 126930/27.07.2012
Informatii anunt de
participare asociat
Numar anunt: 134984 /
25.04.2012
Denumire contract:
Servicii de intretinere si revizii tehnice a retelelor si echipamentelor de
calculatoare si furnizare de materiale consumabile si piese de schimb din
cadrul unitatilor de invatamant din Municipiul Targu-Mures
Tip legislatie: OG 34
Sectiunea I: AUTORITATEA
CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si
punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: DAN IOANA , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea contractanta
actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea
atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere
si revizii tehnice a retelelor si echipamentelor de calculatoare si furnizare
de materiale consumabile si piese de schimb din cadrul unitatilor de invatamant
din Municipiul Targu-Mures
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Servicii
1 – Servicii de
intretinere si reparare
Locul principal de
prestare: Sediul unitatilor de invatamant din Municipiul Targu-Mures
Codul NUTS: RO125 – Mures
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere
si revizii tehnice a retelelor si echipamentelor de calculatoare si furnizare
de materiale consumabile si piese de schimb din cadrul unitatilor de invatamant
din Municipiul Targu-Mures
II.1.5) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
50300000-8 – Servicii de
reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale,
pentru echipament de birotica, pentru echipament de telecomunicatii si pentru
echipament audiovizual (Rev.2)
30125000-1 – Piese si
accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30125100-2 – Cartuse de
toner (Rev.2)
30125110-5 – Toner pentru
imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
50312000-5 – Repararea si
intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra
sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala
finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala
finala a contractului sau a contractelor
945,034 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o
licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
simplificat
Numarul anuntului in JO:
2012/S83-136411 din 28.04.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA
CONTRACTULUI
Contract nr: 244
Denumirea: Servicii de intretinere si revizii tehnice a retelelor si
echipamentelor de calculatoare si furnizar
V.1) Data atribuirii
contractului 09.07.2012
V.2) Numarul de oferte
primite 2
Numarul de oferte
admisibile 2
V.3) Numele si adresa
operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. REDATRONIC SERV
S.R.L. (lider al asocierii dintre SC REDATRONIC SERV S.R.L. si SC INDECO SOFT
SRL)
Adresa postala: str.
Liviu Rebreanu, nr. 11 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540015 ,
Romania , Tel. +40265-261282 , Fax: +40365-407942
V.4) Informatii privind
valoarea contractului
Estimarea initiala a
valorii contractului
Valoarea: 1200000.00
Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a
contractului
Valoarea: 945034.00
Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea
fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII
SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata
este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Ofertantii vor depune
proiect contract semnat si stampilat. – Plata se va efectua in termen de 180 de
zile de la data emiterii facturilor. Plata se va face pe baza creditelor de
angajament in limita creditelor bugetare aprobate prin Hotararea Consiliului
Local al Municipiului Targu-Mures, pentru anul 2012. Facturile pentru
abonamentul de intretinere lunara vor fi obligatoriu insotite de Procesul
Verbal prin care se atesta efectuarea intretinerii pe baza unui borderou semnat
de utilizatorii echipamentelor. Facturile pentru consumabile si piese de schimb
vor fi insotite de devizele de reparati si de procesele verbale de predare
primire semnate de catre beneficiar. – In cazul in care doua sau mai multe
oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim/total,
atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita
respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara, in
plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua
propunere financiara are pretul cel mai scazut/total oferta. -Durata
contractului : 12 luni de la incheierea contractului. -Garantia pentru
subansamblurile inlocuite va fi de 12 luni, dar nu mai mica decat garantia
acordata de producator. -Garantia pentru produsele furnizate va fi cea acordata
de producator. -Livrarea consumabilelor si a pieselor de schimb se va face in
termen de maxim 24 de ore de la comanda beneficiarului. -Constatarea defectiunilor
se va face in maxim 2 ore de la sesizarea incidentului de catre beneficiar
-Prestatorul va restabili functionarea echipamentelor defecte intr-un interval
de maxim 24 de ore de la sesizarea incidentului de catre beneficiar. -In cazul
unei notificari in legatura cu modul de functionare a echipamentelor reparate,
prestatorul se va prezenta in termen de maxim 2 ore la sediul beneficiarului
pentru a constata defectiunea si o va remedia pe loc, fara costuri
suplimentare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent
pentru caile de atac
Tribunalul Comercial
Mures
Adresa postala: str.
Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania ,
Tel. +40 265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax: +40 265-311827
Organismul competent pentru
procedurile de mediere
Tribunalul Comercial
Mures
Adresa postala: str.
Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania ,
Tel. +40 265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax: +40 265-311827
VI.3.2) Utilizarea cailor
de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si
contencios administrativ
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Tel. +40 265-268330 , Fax: +40 265-260813
VI.4) Data expedierii
prezentului anunt
23.07.2012 08:58
Citeste mai mult: Afacere
de 200.000 de euro prin grija Primăriei Târgu-Mureș, pe Redatronic și Indeco
Serv. Redatronic- abonată la primăria lui Florea cel puțin din 2007 încoace!
Motivul afacerii: întreținere și revizii tehnice a rețelelor și echipamentelor
de calculatoare și furnizare de materiale consumabile și piese de schimb din
cadrul unităților de învățământ
Licitatie Publica -
Furnizare de echipamente, aplicatii informatice si licente precum si formarea
profesionala a pers. necesare pentru implementarea sistemului informatic in
cadrul proiectului ?Tirgu ? Mures Oras Digital European?
Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
945.000 RON
Castigatorul Licitatiei:
SC. INDECO SOFT S.R.L (lider al asocierii dintre SC INDECO SOFT SRL, SC SOBIS
SOLUTIONS SRL si SC REDATRONIC SERV SRL in subcontractare cu SC SIVECO ROMANIA
SRL)
Anunt de atribuire
numarul 135590/22.09.2012
Informatii anunt de
participare asociat 128864
Sectiunea I: AUTORITATEA
CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si
punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e)
de contact: IERNUTAN OANA, Tel. +40 0265268330, Email: licitatie@tirgumures.ro,
Fax: +04 0365801856, Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro, Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau
locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea contractanta
actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea
atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de echipamente,
aplicatii informatice si licente precum si formarea profesionala a
pers.necesare pentru implementarea sistemului informatic in cadrul proiectului
?Tirgu ? Mures Oras Digital European?
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de
livrare: Municipiul Targu MURES
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de echipamente,
aplicatii informatice si licente precum si formarea profesionala a
pers.necesare pentru implementarea sistemului informatic in cadrul proiectului
?Tirgu ? Mures Oras Digital European?
II.1.5) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete
software si sisteme informatice (Rev.2)
80000000-4-Servicii de
invatamant si formare profesionala (Rev.2)
80533100-0-Servicii de
formare in informatica (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra
sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala
finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala
finala a contractului sau a contractelor
945, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Oferta cea mai
avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate
in continuare
- criteriile enuntate in
caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la
negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o
licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO:
2012/S95-157201din19.05.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA
CONTRACTULUI
Contract nr: 294
Denumirea: furnizare de echipamente, aplicatii informatice si licente precum si
formarea profesionala a persona
V.1) Data atribuirii
contractului 12.09.2012
V.2) Numarul de oferte
primite 1
Numarul de oferte
admisibile 1
V.3) Numele si adresa
operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC. INDECO SOFT S.R.L
(lider al asocierii dintre SC INDECO SOFT SRL, SC SOBIS SOLUTIONS SRL si SC
REDATRONIC SERV SRL in subcontractare cu SC SIVECO ROMANIA SRL)
Adresa postala:
str.Magnoliei nr. 10, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430094, Romania, Tel.
+40 262 227849, Fax: +40 262 227849
V.4) Informatii privind
valoarea contractului
Estimarea initiala a
valorii contractului
Valoarea: 945000.00
Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a
contractului
Valoarea: 945000.00
Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea
fi subcontractat
Da
Partea din contract care
ar putea fi subcontractata
Procent(%): 11
SECTIUNEA VI: INFORMATII
SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata
este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la
proiect(e) si/sau program(e): 98% Finantat din Fondul European de Dezvoltare
Regionala, 2%finantat din Bugetul Local al Municipiului Targu Mures
VI.2) Alte informatii
Caietul de Sarcini
esteatasat prezentului anunt de participare. Ofertantii vor depune proiect de
contract semnat si stampilat.Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje
egale, autoritatea contrctanta va incheia contractul cu ofertantul a carui
oferta are cel mai mic pret.Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc
au si preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic
inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul
competent pentru caile de atac
Tribunalul Comercial
Mures
Adresa postala: str.
Justitiei nr. 1, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.
+40 265-262010, Email: tr-mures-comercial@just.ro, Fax: +40 265-311827
Organismul competent
pentru procedurile de mediere
Tribunalul Comercial
Mures
Adresa postala: str.
Justitiei nr. 1, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.
+40 265-262010, Email: tr-mures-comercial@just.ro, Fax: +40 265-311827
VI.3.2) Utilizarea cailor
de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3, Localitatea: Targu Mure, Cod postal: 540026, Romania, Tel. +40
265268330, Fax: +40 265260813
VI.4) Data expedierii
prezentului anunt
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.