vineri, 3 aprilie 2015

Se caută…blogger oficial Vegeta



 
Se caută…blogger oficial  Vegeta
Pentru concurs:
O nouă campanie Blogal Initiative, o  nouă provocare. Întrebarea oamenilor de bine este:  cu ce te ajută să fii blogger oficial Vegeta? Înainte de a răspunde, să evidențiem ce înseamnă  blog:
Blog egal jurnal. Nu articole scrise din joi în Paști pentru premii
Blogul e prin definiție jurnal. Un jurnal presupune urmărirea evenimentelor cam în fiecare zi. Bloggerul este, deci, un cronicar care surprinde evenimente, emoții, păreri, pe o temă  sau generalist. Din păcate, în categoria bloggerilor adevărați au intrat oameni care scriu un articol pe lună sau, mai grav, oameni care înțeleg prin blog o colecție de articole publicitare, scrise din disperarea de a umfla niște premii de multe ori de valoare simbolică. În ultimii ani, mai  ales, vânătorii de chilipiruri cu articole publicitare  au năpădit concursurile pentru bloggeri și incapacitatea lor de a scrie măcar un articol fără interes financiar le dovedește nivelul general jenant. Din fericire, mai există bloggeri care nu se prostituează moral și care nu postează la amici pentru a câștiga, împreună cu ei, trafic, dar care nu mai pot intra în competiții specifice pentru că, surpriză, ele s-au cam desființat, ultimul mai răsărit care a  dispărut fiind roblogfest.
Pledoarie pentru…mine!
De ce eu  și nu alții:
Experiența de 7 ani ca blogger pe două bloguri cu teme jurnalistice, cu peste 4.000 de articole, multe din ele publicate în presa locală, în ziare centrale (Gazeta sporturilor, Evenimentul zilei, Adevărul), pe diverse siteuri tematice sau nu, în țară sau în străinătate,  cu articole care au stat la baza unor urmăriri penale sau dosare pentru discriminare sau abuz în serviciu.
Experiența de peste 12 ani în presa scrisă cotidiană, cu  responsabilități pe teme sociale, politice, economice, sportive ș.a.m.d, cu aproximativ 10.000 de articole publicate, unele în tiraje de peste 50.000 de exemplare.
Cu ce mă ajută să devin blogger oficial  Vegeta?
În primul rând este o provocare pe  care aș fi onorat să o rezolv. În al doilea rând este o satisfacție de a contribui la succesul clădit deja pe mulți ani de muncă de Zlata Bartl și echipa  (apropo, de la nașterea... mamei Vegeta s-au împlinit 95 de ani!). 
Statutul de blogger oficial îmi permite să cunosc alți oameni și cea mai frumoasă răsplată este că ți se posibilitatea de a coordona o campanie de suflet – în care, alături de tine și de alți voluntari – va fi gătită o masă delicioasă pentru copiii unui centru de plasament. Jos pălăria pentru asta, Vegeta!
Pentru cei interesați, mai multe informații despre celebrul produs puteți obține la adresa: www.facebook.com/VegetaRomania
1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu