miercuri, 14 octombrie 2015

Pornografia ieftină omoară nudul artistic



Pornografia ieftină omoară nudul artistic
Cine crede că o revistă celebră precum Playboy, care a trăit  din farmecele feminine ale modelelor și a  creat prin faima aferentă mii sau zeci de mii de asistente/modele/actrițe/celebrități, se  poate reinventa? Crede cineva că Playboy poate  deveni revistă doar de… citit? Pariu riscant, dar se pare asumat de directorul publicației și de celebrul Hugh Hefner, veste tristă pentru cele care sperau la o carieră în show-biz pe baza nurilor etalați! A venit vremea femeii misterioase, care trebuie dezbrăcată de către cumpărător? Se pare că da. Pariu riscant, dar interesant!


Digi24 zicere:
Lovitură pentru fanii revistei Playboy. Conducerea celebrei publicaţii a hotărât să nu mai publice fotografii cu femei dezbrăcate, ci doar în ipostaze provocatoare.


Potrivit directorului revistei, în faţa avalanşei de site-uri pornografice, pozele nud sunt complet depăşite.

Motiv pentru care este nevoie să se revină la începuturile revistei, când femeile erau înfăţişate în mod provocator, dar nu dezbrăcate.

Decizia a fost luată după o întâlnire cu celebrul fondator al revistei, Hugh Hefner, şi reflectă scăderea uriaşă în vânzări a revistei.

Dacă în anii 70 Playboy se vindea în aproape 6 milioane de exemplare, astăzi revista vinde 800.000 de exemplare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.