Pornografia ieftină
omoară nudul artistic
Cine crede că o revistă
celebră precum Playboy, care a trăit din
farmecele feminine ale modelelor și a
creat prin faima aferentă mii sau zeci de mii de asistente/modele/actrițe/celebrități,
se poate reinventa? Crede cineva că
Playboy poate deveni revistă doar de…
citit? Pariu riscant, dar se pare asumat de directorul publicației și de
celebrul Hugh Hefner, veste tristă pentru cele care sperau la o carieră în show-biz
pe baza nurilor etalați! A venit vremea femeii misterioase, care trebuie
dezbrăcată de către cumpărător? Se pare că da. Pariu riscant, dar interesant!
Digi24 zicere:
Lovitură pentru fanii
revistei Playboy. Conducerea celebrei publicaţii a hotărât să nu mai publice
fotografii cu femei dezbrăcate, ci doar în ipostaze provocatoare.
Potrivit directorului
revistei, în faţa avalanşei de site-uri pornografice, pozele nud sunt complet
depăşite.
Motiv pentru care este
nevoie să se revină la începuturile revistei, când femeile erau înfăţişate în
mod provocator, dar nu dezbrăcate.
Decizia a fost luată după
o întâlnire cu celebrul fondator al revistei, Hugh Hefner, şi reflectă scăderea
uriaşă în vânzări a revistei.
Dacă în anii 70 Playboy
se vindea în aproape 6 milioane de exemplare, astăzi revista vinde 800.000 de
exemplare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.