miercuri, 1 martie 2017

Felix Tătaru, la Tribunal. Câți bani a primit acesta de la pedelistul Florea?



Felix Tătaru, la Tribunal. Câți bani a primit acesta de la pedelistul Florea?

Pentru că Felix Tătaru era gagiul de partid și pentru că pedeliștii simțeau nevoia să îi dea banii publici ăstuia. Afacerea Felix Tătaru, de la Târgu-Mureș, atenție DNA!


Bani mureseni pentru publicitate pe firma bucuresteana

Un nou anunt de atribuire a fost publicat pe licitatiapublica.ro. Autoritatea contractanta este Primaria Targu-Mures si castigator este SC GMP Advertising SRL. Conform datelor de pe site, numele contractului este "Servicii de promovare si publicitate pentru proiect", obiectul contractului sunt serviciile de promovare si publicitate care constau in conferinte de presa,

amplasare de panouri provizorii si permanente, materiale publicitare, iar pentru aceasta se vor plati 33.229 lei, fara TVA. Au fost primite doua oferte si castigatorul a oferit pretul cel mai mic. Citand din "Financiarul", din 5 noiembrie 2009, editia electronica, "firma GMP Advertising" _ castigatoare _ "apartine lui Felix Tataru, care a organizat toate campaniile electorale ale lui Basescu si PDL de dupa 2000".
GSP ZICERE:
Au început audierile. Felix Tătaru este primui audiat

"Am spus adevărul la urmarirea penală. Sunt acționar în mai multe companii și administrator al societății GMP ADVERT SRL și conduc un grup de comunicare numit GMP Group. Între 2010-2012 am avut, prin această firmă, un contract cu PDL Bucureşti, încheiat în aprilie 2011 cu doamna Elena Udrea.

Societatea a prestat serviciile. Plata a fost făcută mai întâi în avans, 100.000 euro + TVA, iar la finul contractului, în iunie, 50.000 euro, restul. S-a plătit totul prin transfer bancar.

Am discutat cu Elena Udrea la început de contract despre bugetul alocat serviciilor. Campania publicitară a durat mai puţin decât era prevăzut. Rămânând de plată 50.000 euro, bani pe care iniţial nu i-am primit şi nici nu am mai reuşit să iau legătura cu doamna Udrea. De ce? În opinia mea, campania nu a avut succes în opinia doamnei Udrea şi bănuiesc cã nu a mai dorit să plătească acest rest.

Am încercat să dau de apropiaţii Elenei Udrea, fiindcă eram presat de furnizori. I-am sunat, pe rând, pe domnii Breazu, Topoliceanu şi Lungu. I-am rugat să îi transmită Elenei Udrea că sunt probleme cu furnizorii şi, ca atare, să furnizeze plata.

La începutul lui decembrie 2011, presat de furnizori, i-am dat un SMS Elenei Udrea. De plata furnizorilor depinde încheierea viitoarelor contracte ale PDL şi e necesară achitarea, pentru că urma campania electorală. Mi-a răspuns, a zis că e mirată, iar banii au fost platiţi în 23 decembrie. Tot prin transfer bancar. În iunie fuseseră doar facturaţi.

Sediul nostru era în spatele teatrului Excelsior. Nu îl cunosc pe Munteanu Radu Alexandru. Având în vedere modalitatea în care s-a făcut plata, am decis să nu mai prestez pentru PDL Bucureşti, Mie nu mi-a dat nimeni, nimic, personal, niciodată, nicio sumă de bani", a declarat Felix Tătaru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.