O
țară care trebuie să pară bolnavă, bolnavă, bolnavă
Vă amintiți cum un
parlamentar avusese o idee, probabil foarte bună, de eliminare a reclamelor la
medicamente de la TV? Și totul s-a
terminat în coadă de pește. Tolontan a fost printre cei care au semnalat
flagelul le dăm fără număr televizioniștilor, mulți dintre ei pensionari care
cred orice inepție sau teleshoping, ca să ne vindem suplimentele…nutritive. http://www.tolo.ro/2016/11/24/23-de-ore-pe-zi-publicitate-la-medicamente-in-romania-cum-apara-ministerul-sanatatii-corporatia-sanofi-zentiva/.
Conform datelor
prezentate, 60 de canale livrează în 24 de ore 5175 reclame, peste 34 de
milioane de euro! Cât de stupid sunt plasate aceste reclame ține de tolomacul
de client, iar ca exemplu luăm o singură zi, 13 martie și un singur canal. În calupul de după ora 1, la Paramount
Channel au fost livrate 16 reclame la medicamente plus o reclamă la o pastă de
dinți! Cam 85 la sută din spațiul publicitar cheltuit pe reclame rulate la
infinit și care au efect doar la categorii gen pensionari sau mămici zise
responsabile. Rețineți, cele 16 reclame nu sunt în timpul unei telenovele sau
în timpul unei emisiuni de șantaj marca Antena 3 sau România TV, pentru care
există consumatori de un anumit nivel intelectual sau moral, ci în timpul unui
film vechi, Jaws 2!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.