luni, 7 septembrie 2020

A ajuns și Benedek să realizeze că unii candidați și inculpați români sunt mai șmecheri decât e cazul

A ajuns și Benedek să realizeze că unii candidați și inculpați români sunt mai șmecheri decât e cazul

Mai bine să nu căutați voturile respectivei și ale inșilor din fostul partid al inculpatului Maior, ca să nu trageți concluzii greșite despre cine e jupânul unora și de ce ai vota inepțiile cerute de inculpații români. Madam, mergi la DNA și vezi cum e cu publicitatea primăriei, cu cea a insului care controlează presa penibilă cu chirii penibile, care ia banii fără licitații pe românache robinet intermediar al casei de porunci și cu diplome de cetățeni de onoare ai partidului care controlează morții de foame din CL, cu lipitul de afișe care put (ca făcute de maghiarul bun încă de la atacul sereist al vandalilor imaginați la multe grade), pe proprietățile cetățenilor și așa mai departe.

 

Theodora Benedek

5h

  ·

Claudiu Maior folosește abuziv mobilierul de la Casa Căsătoriilor din Cetate, pentru propria campanie electorală.

La vizita lui Victor Ponta la Târgu Mureș, una de susținere a candidaturii lui Claudiu Maior la Primărie, canapelele din Casa Căsătoriilor au devenit decor electoral. Nu numai că este imoral, dar este și ilegal. Pentru că nimeni nu poate utiliza bunuri ale instituțiilor publice pentru propria campanie electorală.

În ceea ce mă privește, toată viața mi-am asumat corectitudinea ca pe un element obligatoriu în relația cu oamenii și cu instituțiile statului român.

De aceea, îmi desfășor campania electorală doar în zilele de concediu și fără a folosi resurse publice în scop electoral. Nu concep că aș putea utiliza imprimanta de la spital pentru a tipări materiale de campanie sau că aș putea folosi echipamentele medicale din unitatea pe care o conduc pentru a impresiona alegătorii.

Deși am venit zilnic în contact cu situații dramatice cauzate de COVID-19, am refuzat să le exploatez pentru publicitate. Pentru că am considerat că nu mi-am făcut decât datoria.

Despărțirile sunt grele, dar adevărul trebuie recunoscut și acceptat! La ce vă mai ajută o lună după 20 de ani? Fiți corecți și faceți campanie în concediu! Lăsați resursele financiare și de personal ale Primăriei pentru folosul cetățenilor! Lăsați și mobila de la Primărie la locul ei, în liniștea Cetății. Este de altfel un mobilier mult prea elegant pentru stilul Pro România!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.