miercuri, 9 septembrie 2020

Polițistul local al anului dă în șoferașul lui Maior

Polițistul local al anului dă în șoferașul lui Maior

Poate așa se prinde DNA și de pomenile date de inculpații români polițiilor, mânjind integritatea inșilor cu școală sau pe măsura baronetelor pe bani publici, prin primăria inculpaților români din primăria Târgu-Mureș. Bani pentru revelioane, fotbal, sport sindicalist, reparații mașini, cumpărări direcții, apă, canal, telefonie, pictură, sute de mii de lei. Aici au fost banii dumneavoastră, cum spunea tatăl hoților din PDL și visata protecție pentru inculpați?! 

P.S. Un băiet de la SRI știe că ești polițaiul anului, alt băiet de la SRI zice că ești nașpa. Când dracul să crezi ce spun ăia? Înainte de pensionarea la 45 de ani pentru mărețele lupte pe frontul românismului?

https://www.zi-de-zi.ro/2017/01/26/re-revelion-pentru-politistii-locali-din-targu-mures/

 

FB polițistul local al anului:

Chiar înainte de începerea campaniei electorale, președintele Pro Romania Târgu Mureș, a ieșit cu acuzații la adresa mea, cum că am decis să candidez pentru a-i ,,rupe" din voturi lui Dorin Florea sau lui Claudiu Maior, prin coincidența de nume, că m-a cumpărat UDMR, că fac jocurile nu știu cui, etc.

Îi reamintesc încă o dată domnului Buzgău, domnului Maior și domnului Dorin Florea că eu am același nume și prenume de la naștere. Dacă cineva a optat pentru un alt nume și prenume asemănător cu al meu, nu înțeleg de ce nu și l-a schimbat și acum, astfel încât nu mai exista nicio confuzie. 😉😀

 Însă am luat această decizie, ,,motivat" de tupeul și nesimțirea celor doi, care după tot ceea ce au făcut, visează să ajungă, unul primar, celălalt președinte al consiliului județean.

De visat, fiecare o poate face și are acest drept, dar de obicei, când visezi mai frumos, se întâmplă să sune ceasul.

Revenind la tot ceea ce au făcut, am să încep cu șoferul ,,domnului" Claudiu Maior, domnul Demian Ioan.

Nu am absolut nimic cu dânsul, e un om de rând și un om cumsecade.

Însă Claudiu Maior, l-a avut ca șofer pe acest domn, timp îndelungat, perioadă în care era angajat al Primăriei Târgu Mureș, în cadrul.....Direcției Poliția Locală.

Mai pe înțeles, un fel de 3 in 1, și șofer și politist local și cu normă de hrană.

In tot acest timp, domnul Demian nu a purtat absolut nicio secundă uniformă și nici nu a desfășurat activitățile specifice acestei instituții.

Practic, domnul Demian era șoferul personal al domnului Claudiu Maior. Îi lua frumos dimineața copiii de acasă cu mașina primăriei, pe combustibilul primăriei, și îi ducea la școală.

Că doar nu sunt fiii oricui, ci fiii consilierului primarului. 🤹

Toate acestea s-au petrecut până undeva prin anul 2018, când am depus o plângere la poliție, plângere care în momentul de față, face obiectul unui dosar aflat la DNA.

Nu știu, poate a fost o coincidență cu plângerea mea, sau poate a greșit domnul Demian cu ceva, dar la începutul acestui an, cu toate că era polițist local ( așa cum reiese inclusiv din declarația de avere postată pe site-ul primăriei) domnul Demian a participat la un concurs, tot pentru o funcție de polițist local. 🤷

Au trecut 2 ani de când am depus plângerea respectivă, dar.......liniște deplină.

Iar dacă tot m-au provocat, voi reveni și cu povestea celui care i-a fost șofer la Dorin Florea, și cu alte ,,realizări" ale celor doi.

,, În rest, mă numesc Claudiu Maior și vă doresc o zi bună"

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.