vineri, 11 septembrie 2020

Să ne... râdem de Clodu Maior. E... șantajat!

Să ne... râdem de Clodu Maior. E... șantajat!

Băiatul ăsta mi-a făcut un dosar fals de șantaj, eu i-am făcut pentru asta o plângere penală, 2 ani și două luni a fost ascunsă bine de unii pe care nu eu îi controlez, dar le plătesc salariile, na, ghinion, cică nu am fost amenințat, șantajat și nici ăla nu a depus mărturie mincinoasă în dosar fictiv de șantaj, pe baza căruia un polițai binevoitor cu insul a dat sancțiune de... scris urât pe...blog. Și băiatul ăsta cu facultatea terminată acum vreo 8 ani se plânge iar că e șantajat, logic, de familia unui contracandidat!

 P.S. Eu și plătesc cadourile date de inculpații români din Primăria Târgu-Mureș polițiilor, inclusiv pentru diareea ălora, băut apă și sindicalism sportiv, bașca revelioane pe banii mei și reparații mașini despre care IPJ Mureș nu are habar unde ar fi fost făcute, cerându-mi să cer primăriei factura, garanția, adică o mică dovadă că reparația a existat, 26.000 de lei zburați din bugetul local pe mașini care nu pot fi reparate din banii publici. Cum zice și MSnews.ro! Ca idee despre ce demență etnică și mirositoare a ajuns Târgu-Mureșul.

PS 2. Cum ar zice băieții cu ochi albaștri și reprofilați, evoluție. De la vandalii imaginari din alte partide (inclusiv UDMR)  în campania electorală a unuia, la  huliganii (maghiari) ai contracandidatului maghiar.   Dacă nu exista trebuia inventat așa ceva, e prea bună și servește cauza?!

 

Claudiu Maior

1h  ·

❗❗Nu mă voi retrage! Intimidările și șantajul nu mă afectează!

Clarificări necesare:

1. În ziua de luni, 7 septembrie 2020, în jurul orei 11.00, consilierul local UDMR Csiki Zsolt, alături de doi dintre fiii regretatului prof. dr. Benedek Istvan, au intrat în clădirea Primăriei și au venit la biroul meu, rugându-mă să particip la o discuție privată cu cei doi membri ai familiei Benedek. Am răspuns imediat invitației. Discuția s-a desfășurat într-un birou alăturat biroului meu. Doamna secretară Szabo Lenke a consemnat că la discuția privată am participat eu și cei doi fii ai profesorului Benedek. Încă de la începutul discuției, tânărul Benedek, în vârstă de 19 ani, a avut un limbaj nepermis de agresiv. Eu nu am dorit să încurajez acest limbaj și această atitudine și, prin urmare, am părăsit foarte repede biroul și discuția. În acest context, la ieșirea din Primărie, tânărul Benedek (așa cum se vede și pe imaginile video) mi-a lovit INTENȚIONAT, cu piciorul, în mod repetat, autoturismul proprietate personală. În memoria relațiilor deosebite avute cu dr. Benedek, tatăl tânărului Benedek, am decis să nu depun plângere penală pentru acest act condamnabil care s-a petrecut în spațiul public. Dacă în cazul tânărului Benedek putem să găsim circumstanțe atenuante în imaturitatea sa și în dezechilibrele specifice vârstei, în cazul consilierului local UDMR Csiki Zsolt, susținător fervent al candidatului Soós Zoltán, condamn în mod categoric îngăduința și complicitatea manifestata față de aceste gesturi huliganice.

2. La începutul acestei săptămâni, în cimitirul ortodox al Bisericii de Piatră din Târgu Mureș, persoane neidentificate au incendiat o coroană depusă de mama mea pe mormântul tatălui meu, Maior Dorin Marius, așa cum se poate vedea în secvențele din film.  În acest caz, familia a decis să fie sesizată Poliția.

Consider cele două evenimente ca fiind gesturi descalificante, condamnabile. Fiind candidat în această campanie electorală, mă voi rezuma doar la aceste clarificări necesare legate de evenimentele relatate.

Claudiu Maior

candidat la funcția de primar

al municipiului Târgu Mureș

din partea Pro România

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.