luni, 19 martie 2012

100 milioane costul alegerilor locale. Ce s-ar putea cumpăra de ei sau pentru ei de către pedeliștii din Târgu-Mureș


100 milioane costul alegerilor locale. Ce s-ar putea cumpăra de ei sau pentru ei de către pedeliștii  din Târgu-Mureș
Este cunoscută ardoarea cu care pedeliștii aleși sau care s-au numit cu nesimțire între ei încearcă să facă la Târgu-Mureș toate afacerile pământului și… partidului, pe bani publici. Dacă ceva de genul: societate cu televiziune de partid câștigă la licitația organizată de instituția la care e șeful de partid nu mai impresionează, cum nu mai impresionează afacerile în colaborare cu primăria ale ziariștilor trustului de partid și alți șmecheri de serviciu cu sau fără carnet de partid portocaliu sau faptul că firmă de ins din prefectură face sondaje pentru instituția tovarășului din partid, haideți să facem un calcul cam ce ar fi putut face băieții deștepți din primărie și partid cu suma de 100 de milioane de lei din buget, pentru ei sau firme apropiate sau chiar firme fără pile. Poate așa târgumureșenii vor înțelege că pentru ei mai important este cum se cheltuiesc banii lor pe firmele altora, dintre care unele ale băieților deștepți, decât să îi intereseze ce tâmpenii face gașca lui Băsescu la București sau ce prostii a debitat fiica ineptă a unui anume ins. Așadar, lista de cumpărături ale băieților deștepți ar putea cuprinde, la vreo 24 de milioane de euro raportat:
-        192 de contracte de servicii de publicitate media prin intermediul mijloacelor de informare in masa, consultanta in publicitate si gestionare publicitara. Costul estimat 537.000 de lei, cam 125.000 de euro. Posibil afacere tot pe televiziunile de propagandă PDL, în absența lui Felix Tătaru(GMP) și a altora de pe lângă partid.

-        160 de Lucrări de confecționare și montare mobilier urban tip panouri de afișaj iluminate, de 717.000 de lei, prin Proelcons. Adică să zicem vreo 150.000 de euro.

-        120 de patinoare Proelcons, ca la proști, în Piața Teatrului, pe asocierea cu SC Remo, de 200.000 de euro.

-        240 de afaceri Transport terestru ocazional de persoane pe Siletina lui Maior care nu mai e a lui Maior, insul fiind uns de amicul Florea viceprimar,după șicanarea vicelui liberal ales legal. Firma, câștigă vreo 7 licitații la care nu participă alții, doar pentru transportul terestru ocazional al Primăriei Târgu-Mureș. Afacerea ultimă este estimată de băieții veseli și deștepți la…537.000 de lei, deci vreo 100.000 de euro.

-        1200 de  sondaje pe firma lui Mircea Munteanu pe care acesta o are sau nu o mai are oficial. Îl știți, insul cu îndemnul nazist, pentru care a primit amendă de 1000 de lei. Afacerea pe firma asta costă peste 20.000 de euro. SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L., firmă la care este acționar unic….Mircea Munteanu, omul PDL adus în prefectură după un sondaj la ieșirea de la urne care l-a scos frumos pe Florea ca și câștigător.
-        1.714 servicii de Design și concepție grafică de 14.000 de euro! De la o anume Reclame Mureș SRL a unuia, parcă Ilieș,  despre care se scrie pe net că are și magazinul….FCM, echipa adusă pe bani publici și pentru propaganda de partid.
Iar lista este enorm de lungă. Poate așa înțelegem de ce trebuie să votăm, cum trebuie să votăm și să lăsăm jegul de vot etnic deoparte, fie români, fie maghiari, pentru că banii care se strâng la buget și sunt folosiți de băieții deștepți și pe unele dintre firmele lor sau ale camarilei lor nu au culoare politică, doar sunt cheltuiți cu interes politic! Din lipsă de timp nu mai menționăm afacerile cu pistoale Glock, sponsorizările la băieții veseli din partid, cu scuza sport, afacerile cu reparații la școli, Week-end, termopaniada și afacerile cu centrale termice…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.