luni, 5 martie 2012

Capelă mortuară de 305.000 lei la Corunca. Investiție de an de criză și electoral.


Capelă mortuară de 305.000 lei la Corunca. Investiție de an de criză și electoral.

Licitatiapublica.ro prezintă o investiție de an de criză și electoral. În favoarea cărei firme private, vom afla în curând. Până atunci, iată cum sună afacerea de peste 70.000 de euro:

invitatia numarul 321001



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OG 34

Autoritate contractanta: COMUNA CORUNCA

Numar invitatie: 321001 / 28.02.2012

Denumire contract: CONSTRUIRE CAPELA MORTUARA IN LOCALITATEA CORUNCA, COMUNA CORUNCA, JUD. MURES

Stare procedura: In Desfasurare



SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA



I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA CORUNCA

Cod fiscal: 16410414, Adresa: COMUNA CORUNCA, Corunca, Telefon: 0265-243152, Fax: 0265-254827

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

 COMUNA CORUNCA, Corunca, Romania, cod postal: 547367, telefon:+40 265243152, fax:+40 265254827, persoana de contact:OLGA TAKACS

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

 Tg Mures, str. Primariei, nr. 1, jud. Mures

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice



SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI



II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

 CONSTRUIRE CAPELA MORTUARA IN LOCALITATEA CORUNCA, COMUNA CORUNCA, JUD. MURES

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

 CONSTRUIRE CAPELA MORTUARA IN LOCALITATEA CORUNCA, COMUNA CORUNCA, JUD.MURES

II.1.6) CPV: 45212360-7 - Lucrari de constructii de cladiri religioase (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 305,000 RON



SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII



III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare in cuantum de 3.100 lei valabila pe durata de valabilitate a ofertei.In cazul ofert din categ Intrep Mici si Mij (facand dov in acest sens prin prez docum prev in Legea nr. 346/2004) garantde partic se const in prop de 50% din cuant prec. Per de valab a garant pt part: 90 zile calend de la term lim de dep a ofert Garant de part se const in conform cu disp. art. 86 din HG 925/2006 react care se prez in orig, valab pentru o peri de 90 de zile calend. Garant de particip se rest in cond prev la art 88 din H.G nr 925/2006 cu modif si complet ult. In cazul form unei contest, in masura in care Cons dispune resp acesteia, autorit contract va ret contestat din garant de particip in rap cu val estim a contract , o suma stab procent asa cum apare prev la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 react Contul in care se poate face plata garant de particip este: contul COMUNEI CORUNCA, IBANRO17TREZ 4765006XXX000213 - Trezoreria Targu Mures, CUI 16410414.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie : 5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Garant de buna executie se constituie conform art 89 si 90 din HG 925/2006 modif si react. Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin 4. In cazul ofert din categ Intrep Mici si Mij (facand dov in acest sens prin prez docum prev in Legea nr. 346/2004) garant de partic se const in prop de 50% din cuant prec. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa depusa fiind de 0,5% din pretul contractului, in conformitate cu prevederile HG nr.1045/2011.





III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare



 Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea prevazuta la art. 180 completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare; 3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat 4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr 34/2006 - Formularul N din Sectiunea Formulare Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nagy Martin - Primar Voniga Lorand Mihaly - Presedintele comisiei de evaluare in cadrul procedurii de achizitie publica Takacs Olga - Membru in comisia de evaluare Moga Hortenzia - Membru in comisia de evaluare 6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul N.1 din Sectiunea Formulare Declaratia privind calitatea de participant la procedura, conform art.46 din OUG 34/2006 - Formularul N.2 din Sectiunea Formulare In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea Certificat constatator, in original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, ca operatorul economic desemnat castigator care a prezentat un certificat constatator ORC in copie lizibila, sa prezinte acest document si in original sau in copie legalizata.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cifra medie de afaceri globala din ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 610.000 lei.Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente - in copie; Declaratie privind cifra medie de afaceri - informatii generale Se va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare Formular de Informatii generala . (ultim, trei ani -2008, 2009 si 2010). Se va tine cont de cursul euro-mediu afisat de BNR pentru 2010 si 2009 si 2008 atunci cand se va compl form de inform gen -sect cifra de af anuala la 31 dec *echiv euro*: 2010-4,2099 , 2009-4,2373 , 2008-3,6827 Bilant contab se vor prez in copie certif confrm cu orig.In cazul ofert din categ Intrepr Mici si Mijl (facand dovada in acest sens prin prez docum prev in Legea nr. 346/2004) benef de red cu 50% pentru crit leg de cifra de afac.

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari Lista lucrarilor executate poate fi insotita de cel putin un document prin care ofertantul sa faca dovada executarii a cel putin 1 contract prin care sa se confirme executia de lucrari similare (reparatii/constructii cladiri) si care sa fi avut o valoare egala sau mai mare decat 305.000 lei,Declaratie care contine informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.,Declaratie care contine informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor,Declaratie care contine informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani,Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari,Declaratie care contine informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari,Declaratie care contine informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008 Se vor prezenta, in copie legalizata sau copie semnata si stampilata conform cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001. Certificatele trebuie sa fie valabile la data procedurii







SECTIUNEA IV: PROCEDURA



IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic

Factori de evaluare

Denumire Punctaj maxim

Pretul ofertei 80

Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Pretul ofertei" se acorda astfel :a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 80 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel: Pn = ( pret minim / pret n ) x punctaj maxim alocat Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate pentru executia lucrarii, exclusiv T.V.A.

Durata de executie 10

Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ,,Durata de executie" se acorda astfel :a) pentru durata minima de executie programata se acorda punctaj maxim alocat - 10 puncte.b) pentru alta durata decat ca prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel:Dn = durata minima / durata n x 10, unde:In aceasta formula durata minima reprezinta cea mai mica durata de executie ofertata in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 6 luni si nici mai mica de 3 luni. Ofertarea unei durate de executie mai mare decat durata maxim stabilita mai sus (6 luni) conduce ladeclararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unei durate de executie mai mica decat cea minima precizata mai sus (respectiv, 3 luni).

Durata de garantie 10

Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Durata de garantie" se acorda astfel :a) pentru durata maxima de garantie ofertata, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv - 10 puncte;b) pentru o alta durata de garantie decat cea prevazuta la litera a), punctajul se acorda astfel:Dn = (durata n / durata maxima ) x 10In aceasta formula durata maxima reprezinta cea mai mare durata de garantie ofertata in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 5 ani si nici mai mica de 2 ani. Ofertarea uneidurate de garantie mai mici decat durata minima stabilita mai sus (2 ani) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unei durate de garantie mai mare decat cea maxima precizata mai sus (respectiv, 5 ani).





IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

 Este disponibila in SEAP pe www.e-licitatie.ro

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 14:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2012 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -



SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE



VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare



Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 14:18


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.