Foame mare la firme apropiate de
Primăria Târgu-Mureș și o afacere pe măsură: 28,5 milioane lei
Târgu-Mureșul
nu mai este cunoscut ca fiind orașul cu cartelul românesc de taxi, ci cu
mega-afacerile prin primărie. Precum am arătat, o mulțime din aceste afaceri
sunt pe firmele create de inși din PDL, dintre care unii și-au pus rudele în față
pentru a continua să ia bani de la instituția șefului de partid, alte afaceri
sunt pe așa-zișii sponsori, în fapt întreținuții pe bani publici care
returnează o parte din bani (DNA nu miroase încă nimic), precum și pe firme de
ziariști sau foști tovarăși care au pupat ceva pentru pomana instituției.
Desigur, sunt și firme serioase, care știu ce e ăla capitalism și nu
socialismul de partid promovat de pedelist, care câștigă licitații cu concurență.
Dar cum afacerile celebre sunt pe firmele cunoscute ca fiind ale lui Maior,
Poruțiu, Țerbea, Borșan și alții ca ei,
fiecare licitație/încredințare se poate dovedi una de interesul fraierului de
contribuabil căruia șmecherașii îi umblă în pușculiță ba pentru Studcard, ba
pentru publicitate pe organele de partid, ba pentru transport galerie FCM, ba
pentru Studcard preșcolari și școlari la bazinul acoperit printr-o altă firmă
înființată special pentru mălaiul din ani de criză, ba pentru transport
persoane în vârstă, ba pentru pachețele pentru elevii aduși de profesori să
sorcovească tovarășul de partid (și mai spun pramatiile că școala e...depolitizată),
ba pe firme care pun termopane, bănci, lămpi, acoperișuri și mese piețe,
indicatoare rutiere de milioane de euro, indicatoare pentru atenționat că se
săltă banditește mașini și așa mai departe, ba pentru scos cărți pe bani
publici în folosul personal al politrucilor culturali, ba pentru mituit
profesorii, comunitarii și angajații primăriei cu tichete de reducere sau
tichete cadou dedicate la Mureș Mall și Real (alo, Consiliul Concurenței, mai
dormi?). Pentru a nu ne trezi că și afacerea de mai jos e una cu firme
cunoscute ca fiind abonate, poate aveți nevoie de bani și de lucrări și mergeți
și dumneavoastră la licitație.
RO-Târgu-Mureş:
Lucrări de drumuri
2012/S
29-046550
Anunț
de participare
Lucrări
Directiva
2004/18/CE
Sec?iunea
I: Autoritatea contractantă
I.1)Denumire,
adrese ?i punct(e) de contact
Primaria
Municipiului Tirgu-Mures
piata
Victoriei nr. 3
În
atenţia: Damian Alina
540026
Târgu-Mureş
ROMÂNIA
Telefon:
+40 265268330
E-mail:
licitatie@tirgumures.ro
Fax:
+40 365801856
Adresă
(adrese) Internet:
Adresa
generală a autorităţii contractante: http://www.tirgumures.ro
Adresa
profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.ro
Alte
informaţii pot fi obţinute de la: Punctul (punctele) de contact menţionat(e)
anterior
Caietul
de sarcini şi documente suplimentare (inclusiv documentele pentru dialog
competitiv şi sistemul de achiziţie dinamic) pot fi obţinute de la: Punctul
(punctele) de contact menţionat(e) anterior
Ofertele
sau cererile de participare trebuie trimise la: Municipiul Targu-Mures
piata
Victoriei, nr. 3, camera 13 - registratura institutiei
În
atenţia: Damian Alina
540026
Targu-Mures
ROMÂNIA
Telefon:
+40 265268330
Fax:
+40 365801856
I.2)Tipul
autorită?ii contractanteAltele: Autoritate Locala
I.3)Activitate
principalăServicii publice generale
I.4)Atribuirea
contractului în numele altor autorită?i contractanteAutoritatea contractantă acționează
în numele altor autorități contractante: nu
Sec?iunea
II: Obiectul contractului
II.1)DescriereII.1.1)Denumirea
atribuită contractului de autoritatea contractantă:Lucrari de executie
infrastructura pentru proiectul "Modernizare retea stradala la nivelul
Municipiului Târgu Mures – transa II" finantat prin POR 2007-2013, Axa
prioritara 1, domeniul major de interventie 1.1, sub-domeniul – poli de
dezvoltare urbana.
II.1.2)Tipul
contractului ?i locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de
prestare a serviciilorLucrări
Executare
Locul
principal de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare: 32 de strazi
din Municipiul Targu-Mures.
Cod
NUTS RO125
II.1.3)Informa?ii
privind contractul de achizi?ii publice, acordul-cadru sau sistemul de
achizi?ie dinamic (SAD)Anunțul implică încheierea unui contract de achiziții
publice
II.1.4)Informaţii
privind acordul-cadruII.1.5)Descrierea succintă a contractului sau a
achizi?iei/achizi?iilorLucr. de moderniz. 32 strazi din Mun. Tg. Mures, retelei
de alim. cu apa pe 27 de strazi din cele 32, a dotarilor necesare, organiz. de
santier pentru proiectul "Moderniz. retea stradala la nivelul Mun. Tg.
Mures – transa II".
II.1.6)Clasificare
CPV (Vocabularul comun privind achizi?iile publice)
45233140,
45223100, 45232150
II.1.7)Informa?ii
despre Acordul privind achizi?iile publice (AAP)Contractul intră sub incidența
Acordului privind achizițiile publice (AAP): da
II.1.8)LoturiContractul
este împărţit în loturi: nu
II.1.9)Informa?ii
privind varianteleVor fi acceptate variante: nu
II.2)Cantitatea
sau domeniul contractuluiII.2.1)Cantitatea totală sau domeniul:Lucrari de
executie de infrastructura pentru proiectul "Modernizare retea stradala la
nivelul Municipiului Targu-Mures - transa II".
Valoarea
estimată fără TVA: 28 578 686 RON
II.2.2)Informa?ii
privind opţiunileOpţiuni: nu
II.2.3)Informa?ii
privind reînnoirileII.3)Durata contractului sau termenul de finalizareDurata în
luni: 36 (de la data atribuirii contractului)
Sec?iunea
III: Informa?ii juridice, economice, financiare ?i tehnice
III.1)Condi?ii
referitoare la contractIII.1.1)Depozite şi garanţii solicitate:Gar.de part.este
în cuantum de 280.000 lei.Mod de constit.–virament bancar în contul nr.
RO92TREZ4765006XXX000221 -Trezoreria Tg. Mures, prin instrum. de garantare emis
de o societ. bancara ori de asigurari, prezentat în original.Per. de valab. a
gar. de particip-60 de zile de la data limita de dep. a ofertei. Dovada
constit. gar. de particip.-prezentata cel mai târziu la data si ora stabilite
pentru deschiderea ofertelor.În cazul în care ofertantul dovedeste ca este IMM
va beneficia de o reducere de 50 % din val. gar. de particip. conform Lg nr.
346/2004. În cazul în care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare
membru al asocierii trebuie sa faca dovada încadrarii în categoria IMM-urilor.
Cuantumul gar. de buna executie: 5 % din val. contr. fara TVA.Mod de constit.-
prin. instrum. de garantare emis de o societ. bancara sau de asig., prin
depunerea la casierie a unor sume în numerar sau prin retineri succesive din
plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont
deschis conform prevederilor HG nr.1045/2011.Gar. se va restitui astfel: 70 %
din val.în termen de 14 zile de la data încheierii proc.-verbal de receptie la
termin. lucr., daca aut. contr. nu a ridicat pâna la acea data pretentii asupra
ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim, restul de 30 % din val. la
expirarea per. de gar. a lucr. executate, pe baza proc.-verbal de receptie
finala.În cazul în care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o
reducere de 50 % din val. gar.conform Lg nr. 346/2004. În cazul în care oferta
este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca
dovada încadrarii în categoria IMM-urilor.
III.1.2)Principalele
condiţii de finanţare şi modalităţi de plată şi/sau trimitere la dispoziţiile
relevante care le reglementează:98 %finant.neramburs.prin POR 2007-2013, Axa
prioritara 1;2 %finant. din Bug. loc. al Mun. Tg. Mures. platile se vor efectua
în termen de 180 de zile de la emiterea facturilor.
III.1.3)Forma
juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie
contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare.
III.1.4)Alte
condi?ii specialeExecutarea contractului este supusă unor condiţii speciale: nu
III.2)Condi?ii
de participareIII.2.1)Situaţia personală a operatorilor economici, inclusiv
cerinţele referitoare la înscrierea în registrul comerţului sau al
profesieiInformaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării
cerinţelor: Sa nu se afle în nici una din situatiile prevazute la art. 180 din
OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita
declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.
34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare întocmita conform formularului
8 din sectiunea III formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr.
34/2006. În cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati în parte.
Sa
nu se afle în nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform formularului 17 din sectiunea
iii formulare. personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a, c^1 si d, din OUG nr. 34/2006. În
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre
asociati în parte.
Sa
nu se afle în situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind
neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 conform Formularului
23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG
nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre
ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.În cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati în parte. Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, în ceea ce priveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Kiss Imola, Damian
Alina, Racz Lucian, Szekely Alexandru, Grama Eugen, Iernutan Oana, Lorinczi
Lajos, Serban Constantin, Farcasan Rodica.
Sa
îndeplineasca conditiile prevazute în ordinul 314/12.10.2010 privind regulile
de concurenta.Se solicita certificat de participare la licitatie cu oferta
independenta – formularul 22 din sectiunea iii formulare. În cazul unei oferte
comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati în parte.
Sa
aiba îndeplinite obligatiile exigibile de plata a impozitelor catre Bugetul
Local si Bugetul de Stat consolidat în conformitate cu prevederile legale în vigoare
în România sau din tara în care este stabilit.Certificate constatatoare privind
îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat
de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte
situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei care se depun
ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare,
pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine
(certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca
si-au îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile
catre bugetul de stat si bugetul local, în conformitate cu cerintele solicitate
de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate în original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul",
la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora în limba
româna. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din
partea firmelor din grupul de firme pe care îl controleaza în conformitate cu
practica internationala.În cazul unei oferte comune, aceste certificate
constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati în parte. Documente
edificatoare care sa dovedeasca forma de înregistrare ca persoana fizica sau
juridica si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în
conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit.Pentru
persoanele juridice române: - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe lânga Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile înainte de data deschiderii
ofertelor în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare
sau apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile
legale din tara în care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate
sub forma unei traduceri legalizate. În cazul unei oferte comune, acest
certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati în parte. Ofertantul
clasat pe primul loc (declarat câstigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma de înregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile
legale din tara în care ofertantul este rezident) în original sau în copie
legalizata.
III.2.2)Capacitatea
economică şi financiarăInformaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea
respectării cerinţelor: Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185,
al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de
afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani (2008, 2009, 2010) cu o
valoare egala sau mai mare de 56 000 000 RON.
Se
solicita dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare formularului 5 din sectiunea III formulare.
Cifra
de afaceri globala se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel:
—
3,6827 RON pentru anul 2008,
—
4,2373 RON pentru anul 2009,
—
4,2099 pentru anul 2010.
În
cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi îndeplinita
prin cumul de catre asociati La evaluarea situatiei economico-financiare nu se
iau în considerare datele subcontractantilor.
III.2.3)Capacitatea
tehnicăInformaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării
cerinţelor:
Lista
principalelor contracte de lucrari din ultimii 5 ani. Se solicita declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic– formularului 9 din sectiunea iii
formulare.
În
cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi
îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în
executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
Experienta
similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea în
totalitate sau a unor faze specifice, în ultimi 5 ani (pana la data limita de
depunere a ofertelor)cel putin a urmatoarelor tipuri de lucrari similare:
Lucrari de drumuri cu valoare egala sau mai mare de 23.000.000 fara TVA.
Lucrari
pentru conducte de alimentare cu valoare egala sau mai mare de 4 000 000 fara
TVA .Se solicita: copie dupa contractul/contractele/ informatiile relevante din
contract aduse ca referinta si o declaratie în original de la partenerii de
asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare.
Pentru
contractele aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat
urmatoarele dccumente:
—
fisa privind experienta similara,
—
copie dupa infomatiile relevante din contractul cu care se va face dovada
experientei similare- copie proces-verbal de receptie la terminarea
lucrarilor;- recomandare din partea beneficiarului; Continuare...
Continuare...
—
documente doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate,
valoarea finala în lei si principalele tipuri de lucrari(daca este cazul) (Form
B4 din sect form) nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro de
schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual
BNR astfel: 3,3373 pentru anul 2007, 3,6827 RON pentru anul 2008, 4,2373 RON
pentru anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011. Se accepta
cumularea valorilor din cel mult doua contracte pentru fiecare tip de lucrare.
Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului în
executarea lucrarilor prezentate ca experienta similara. În cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi îndeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în executarea viitorului
contr trebuie îndep de acela dintre as, care, conform acordului de asociere a
fost nom. pt exec resp atrib.
Lista
privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru îndeplinirea
contractului – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima dispunerea
(sub orice forma, în propr. sau închiriere,contr. de colaborare/prest.serv,
etc) cel putin a urm. utilaje:
—
Statie/statii autorizata de preparat mixturi asfaltice complet automatizata cu
o productie de minim 200 to/h la o distanta recomandata de amplasare de maxim
50 km - 2 buc., sau contract de furnizare sau declaratie de disponibilitate
referitor la mixturi asfaltice cu 2 statii de preparat mixturi asfaltice
complet automatizate, care sa asigure o capacitate de productie de minim 200 to
/h la o distanta recomandata de amplasare de maxim 50 km. SAU Container
termostat pentru transport mixtura asfaltica CAT sau echivalent in cazul in
care distanta de transport de la statie la punctul de lucru depaseste 50 km,
—
Laborator autorizat ISC, minim gradul II (xerocopie autorizatii)- min.1 buc.
Continuare...
Continuare...
—
Statie prefabricate din beton vibropresat (borduri, pavaj) – 1 buc. sau
contract de furnizare sau declaratie de disponibilitate referitor la
prefabricate din beton vibropresat,
—
Repartizor mixturi asfaltice pentru carosabil cu palpator cu deschidere de
2,55-5 m- min. 4 buc,
—
Repartizor mixturi asfaltice pentru trotuare cu deschidere 1,1-3,2 m – min. 2
buc,
—
Freza mecanica cu banda transportoare cu latimea de frezare 1 m- min. 2 buc,
—
Freza mecanica cu banda transportoare cu latimea de frezare 0,5 m- min. 2 buc,
—
Compresor de aer- min. 8 buc,
—
Cilindru vibrocompactor cu rulouri netede de 8-14 to- min. 8 buc,
—
Cilindru compactor cu pneuri de 96 cp – min. 4 buc,
—
Autobasculante 24 to- min. 24 buc,
—
Autogreder de 175 cp – min. 6 buc,
—
Buldoexcavator (dotat cu cupa de excavare si lama frontala)- min. 8 buc,
—
Buldozer pe senile de 60-80 cp- min. 4 buc,
—
Excavator cu cupa de 0,8 mc - min. 4 buc.
Continuare...
Continuare...
—
Miniexcavator pe senile de maxim 5 to cu cupa de 250 sau 500 mm- min. 3 buc,
—
Masina de transportat prefabricate din beton vibropresat cu macara- min. 2 buc,
—
Mai mecanic 150-200 KGF- min. 8 buc,
—
Masina de taiat rosturi – min. 8 buc,
—
Autocisterna de 5-8 to cu dipozitiv de stropire- min. 2 buc,
—
Autogudronator de 3.500 l- min. 3 buc,
—
Perie mecanica- min. 4 buc,
—
Ciocan pneumatic- min. 8 buc,
—
Aparat de sudura cu electrofuziune cu posibilitate de listare a protocoalelor
de sudura (protocoalele de sudura vor fi prezentate la decontare si vor face
parte din cartea tehnica a constructiei)- min. 2 buc,
—
Aparat de sudura "cap la cap"- min. 2 buc,
—
Generator sudura – min. 2 buc.
Se
solicita: declaratie din care sa reiasa ca operatorul economic dispune sub
orice forma echipamentele specificate - formularul 11 din sectiunea III
formulare.
Continuare...
Continuare...
Pentru
toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea,
respectiv contracte de vanzare-cumparare/facturi pentru cele aflate in
proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc,
cu mentiunea ”conform cu originalul”, însotite de raportul de inspectie tehnica
pentru utilajele/echipamentele pentru care se emite un astfel de raport.
Pentru
statia/statiile de preparat mixturi asfaltice, se vor depune copii ale
documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de
vanzare-cumparare/facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de
inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ”conform cu
originalul”, copii dupa autorizatia/autorizatiile de mediu, însotite de
raportul de inspectie tehnica pentru utilajele/echipamentele pentru care se
emite un astfel de raport.
Pentru
utilajele închiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin
contract de colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un
precontract (acord) de închiriere/colaborare/prestari servicii, urmând ca, pâna
la data semnarii contractului de lucrari, sa se prezinte contractele ferme de
inchiriere/colaborare/prestari servicii a utilajelor.
În
cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi
îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în
executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
Lista
privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de
specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si
cadrelor de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit.b si d din OUG nr.
34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare – autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune sau, daca
este cazul, sa obtina un angajament de participare pentru personalul solicitat
in baza prevederilor art. 188, alin. (3), lit b din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioate) din partea urmatorilor specialisti:
—
minim 4 ingineri cu specializarea CFDP (cai ferate drumuri si poduri),
—
minim 4 ingineri RTE (responsabil tehnic cu executia) specializati în lucrari
de drumuri si poduri, atestati MDRT,
—
minim 1 inginer RTE (responsabil tehnic cu executia) specializat pentru lucrari
de alimentare cu apa, atestat MDRT,
—
minim 2 ingineri specializati în instalatii de alimentare cu apa.
Continuare...
Continuare...
—
minim 4 responsabili cu controlul calitatii, CQ,
—
minim 6 sudori autorizati ISCIR/CNCIR pentru sudura în polietilena,
—
minim 2 sudori autorizati ISCIR/CNCIR pentru sudura în otel.
Se
solicita: declaratie/angajament de participare privind personalul tehnic, de
specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si declaratie privind
personalul angajat si cadrele de conducere, cu care ofertantul face dovada
îndeplinirii cerintei minime obligatorii.
În
acest sens se vor depune CV-uri, calificari ale personalului din care sa reiasa
experienta în domeniul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii si
atestatatele vizate la zi. Se solicita ca atestatele sa fie valabile la data
limita de depunere a ofertelor.Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei
interne de numire in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.
Continuare...
Continuare...
În
cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi
îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în
executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
Asigurarea
cu personal calificat - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
ca ofertantul sa faca dovada ca dispune de minim 104 municitori calificati pe
diferite lucrari de drumuri si lucrari edilitare (apa) astfel încât sa asigure
un minim de 8 echipe pentru fiecare tip de lucrare (lista privind angajatii si
specializarea lor conform înscrierilor din registru Revisal.).
În
cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi
îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în
executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
Asigurarea
respectarii legislatiei în vigoare cu privire la protectia mediului în ceea ce
priveste modul de depunere a deseurilor inerte (moloz etc).
Se
solicita o declaratie prin care, in cazul in care ofertantul este declarat
castigator, se angajeaza sa prezinte un acord de depunere si depozitare a
deseurilor inerte la o platforma de procesarea deseurilor din constructii si
demolari agrementata de Ministerul Mediului.
În
cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a protectiei mediului vor fi
îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în
executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
ISO
9001 sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii pentru
constructii de drumuri si poduri si constructii edilitare alimentare cu apa si
canalizare.(prezentarea certificatului in copie).
În
cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi
îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în
executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
În
ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data
depunerii ofertei. În acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile
sunt în curs de implementare cu exceptia situatiei în care a avut loc auditul
final.
ISO
14001 sau echivalent privind certificarea sistemului de managementul mediului
calitatii pentru constructii de drumuri si poduri si constructii edilitare
alimentare cu apa si canalizare.(prezentarea certificatului in copie).
În
cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi
îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în
executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
În
ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data
depunerii ofertei. În acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile
sunt în curs de implementare cu exceptia situatiei în care a avut loc auditul final.
III.2.4)Informa?ii
privind contractele rezervateIII.3)Condi?ii specifice pentru contractele de
serviciiIII.3.1)Informa?ii privind o anumită profesiePrestarea serviciilor în
cauză este rezervată unei anumite profesii: nu
III.3.2)Personalul
responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligaţia să
indice numele şi calificările profesionale ale membrilor personalului
responsabili pentru prestarea serviciilor respective: da
Sec?iunea
IV: Procedură
IV.1)Tipul
proceduriiIV.1.1)Tipul proceduriiDeschisă
IV.1.2)Limitarea
numărului de operatori economici invitaţi să prezinte oferte sau să
participeIV.1.3)Reducerea numărului de operatori economici în timpul negocierii
sau al dialoguluiIV.2)Criterii de atribuireIV.2.1)Criterii de atribuire
Oferta
cea mai avantajoasă din punct de vedere economic în ceea ce priveşte criteriile
menţionate în continuare
1.
Pretul ofertei. Pondere 80
2.
Durata de executie. Pondere 20
IV.2.2)Informa?ii
despre licita?ia electronicăSe va organiza o licitaţie electronică: nu
IV.3)Informa?ii
administrativeIV.3.1)Numărul de referinţă atribuit dosarului de autoritatea
contractantă:IV.3.2)Publicare anterioară privind acelaşi contractnu
IV.3.3)Condiţii
de obţinere a caietului de sarcini şi a documentelor suplimentare sau a
documentului descriptivTermen limită pentru primirea cererilor de documente sau
de acces la documente: 21.3.2012 - 10:00
Documente
contra cost: nu
IV.3.4)Termen
limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare22.3.2012 -
12:00
IV.3.5)Data
expedierii invitaţiilor de prezentare de oferte sau de participare către
candidaţii selectaţiIV.3.6)Limba sau limbile în care poate fi redactată oferta
sau cererea de participareromână.
IV.3.7)Perioada
minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să îşi menţină ofertaîn zile: 60
(de la termenul limită de primire a ofertelor)
IV.3.8)Condiţii
de deschidere a ofertelorData: 23.3.2012 - 10:00
Locul:
Primaria
Municipiului Targu-Mures, piata Victoriei, nr. 3, camera 45.
Persoane
autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: da
Informații
suplimentare despre persoanele autorizate și procedura de deschidere: Damian
Alina, Kiss Imola,Racz Lucian, Szekely Alexandru, Grama Eugen, Iernutan Oana,
Lorinczi Lajos, Serban Constantin, Farcasan Rodica, observatori desemnati
UCVAP, reprez. imputerniciti ai ofertantilor.
Sec?iunea
VI: Informa?ii complementare
VI.1)Informa?ii
privind periodicitateaAceastă achiziție este periodică: nu
VI.2)Informa?ii
despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se referă la un proiect și/sau
program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: da
Trimitere
la proiect(e) şi/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa
prioritara 1 – "Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani
de crestere", domeniul major de interventie 1.1.–Planuri integrate de
dezvoltare, sub-domeniul–poli de dezvoltare urbana.
VI.3)Informa?ii
suplimentareOfertantii vor depune proiect de contract semnat si stampilat.
Documentatia
de atribuire a fost publicata antetior la data de 14.12.2011 cu numarul 10028
si respinsa in data de 30.12.2011.
Daca
ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va
incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca se
constata ca ofertele clasate pe primul loc au si preturi egale, autoritatea
contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii
ofertelor.
Documentele
atasate documentatiei de atribuire care au extensia "Z" sunt modulele
documentului cu extensia "Zip" (cu denumirea Doc_30). Documentul cu
extensia "Zip" (cu denumirea Doc_30) este singurul care se deschide,
iar celelalte documente cu extensia "Z", ajuta la deschiderea si
citirea lui, si nu se pot deschide.
VI.4)Căi
de atacVI.4.1)Organismul competent pentru căile de atac
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor
str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3
030084
Bucuresti
ROMÂNIA
E-mail:
office@cnsc.ro
Telefon:
+40 213104641
Adresă
Internet: http://www.cnsc.ro
Fax:
+40 213104642 / 218900745
VI.4.2)Utilizarea
căilor de atacPrecizări privind termenele limită de exercitare a căilor de
atac: În cf cu art.256^2 din OUG nr. 34/2006 pers va poate sesiza CNSC pt
anularii actului si/sau dr pretins ori a inter leg in ter de 10 zile incep cu
ziua urmat luarii la cunost despre un act al AC consid nelegal.
VI.4.3)Serviciul
de la care se pot obţine informaţii privind utilizarea căilor de atac
Serviciul
Juridic si Contencios Administrativ
Piata
Victoriei, nr. 3
540026
Targu-Mures
ROMÂNIA
Telefon:
+40 265268330
Adresă
Internet: http://www.tirgumures.ro
Fax:
+40 265260813
VI.5)Data
expedierii prezentului anun?:8.2.2012
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.