joi, 1 martie 2012

Foame mare la firme apropiate de Primăria Târgu-Mureș și o afacere pe măsură: 28,5 milioane lei


Foame mare la firme apropiate de Primăria Târgu-Mureș și o afacere pe măsură: 28,5 milioane lei
Târgu-Mureșul nu mai este cunoscut ca fiind orașul cu cartelul românesc de taxi, ci cu mega-afacerile prin primărie. Precum am arătat, o mulțime din aceste afaceri sunt pe firmele create de inși din PDL, dintre care unii și-au pus rudele în față pentru a continua să ia bani de la instituția șefului de partid, alte afaceri sunt pe așa-zișii sponsori, în fapt întreținuții pe bani publici care returnează o parte din bani (DNA nu miroase încă nimic), precum și pe firme de ziariști sau foști tovarăși care au pupat ceva pentru pomana instituției. Desigur, sunt și firme serioase, care știu ce e ăla capitalism și nu socialismul de partid promovat de pedelist, care câștigă licitații cu concurență. Dar cum afacerile celebre sunt pe firmele cunoscute ca fiind ale lui Maior, Poruțiu, Țerbea,  Borșan și alții ca ei, fiecare licitație/încredințare se poate dovedi una de interesul fraierului de contribuabil căruia șmecherașii îi umblă în pușculiță ba pentru Studcard, ba pentru publicitate pe organele de partid, ba pentru transport galerie FCM, ba pentru Studcard preșcolari și școlari la bazinul acoperit printr-o altă firmă înființată special pentru mălaiul din ani de criză, ba pentru transport persoane în vârstă, ba pentru pachețele pentru elevii aduși de profesori să sorcovească tovarășul de partid (și mai spun pramatiile că școala e...depolitizată), ba pe firme care pun termopane, bănci, lămpi, acoperișuri și mese piețe, indicatoare rutiere de milioane de euro, indicatoare pentru atenționat că se săltă banditește mașini și așa mai departe, ba pentru scos cărți pe bani publici în folosul personal al politrucilor culturali, ba pentru mituit profesorii, comunitarii și angajații primăriei cu tichete de reducere sau tichete cadou dedicate la Mureș Mall și Real (alo, Consiliul Concurenței, mai dormi?). Pentru a nu ne trezi că și afacerea de mai jos e una cu firme cunoscute ca fiind abonate, poate aveți nevoie de bani și de lucrări și mergeți și dumneavoastră la licitație.     

RO-Târgu-Mureş: Lucrări de drumuri

2012/S 29-046550

Anunț de participare

Lucrări
Directiva 2004/18/CE
Sec?iunea I: Autoritatea contractantă

I.1)Denumire, adrese ?i punct(e) de contact
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
piata Victoriei nr. 3
În atenţia: Damian Alina
540026 Târgu-Mureş
ROMÂNIA
Telefon: +40 265268330
E-mail: licitatie@tirgumures.ro
Fax: +40 365801856

Adresă (adrese) Internet:

Adresa generală a autorităţii contractante: http://www.tirgumures.ro

Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.ro

Alte informaţii pot fi obţinute de la: Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior

Caietul de sarcini şi documente suplimentare (inclusiv documentele pentru dialog competitiv şi sistemul de achiziţie dinamic) pot fi obţinute de la: Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior

Ofertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Municipiul Targu-Mures
piata Victoriei, nr. 3, camera 13 - registratura institutiei
În atenţia: Damian Alina
540026 Targu-Mures
ROMÂNIA
Telefon: +40 265268330
Fax: +40 365801856
I.2)Tipul autorită?ii contractanteAltele: Autoritate Locala
I.3)Activitate principalăServicii publice generale
I.4)Atribuirea contractului în numele altor autorită?i contractanteAutoritatea contractantă acționează în numele altor autorități contractante: nu

Sec?iunea II: Obiectul contractului

II.1)DescriereII.1.1)Denumirea atribuită contractului de autoritatea contractantă:Lucrari de executie infrastructura pentru proiectul "Modernizare retea stradala la nivelul Municipiului Târgu Mures – transa II" finantat prin POR 2007-2013, Axa prioritara 1, domeniul major de interventie 1.1, sub-domeniul – poli de dezvoltare urbana.
II.1.2)Tipul contractului ?i locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorLucrări
Executare
Locul principal de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare: 32 de strazi din Municipiul Targu-Mures.

Cod NUTS RO125
II.1.3)Informa?ii privind contractul de achizi?ii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizi?ie dinamic (SAD)Anunțul implică încheierea unui contract de achiziții publice
II.1.4)Informaţii privind acordul-cadruII.1.5)Descrierea succintă a contractului sau a achizi?iei/achizi?iilorLucr. de moderniz. 32 strazi din Mun. Tg. Mures, retelei de alim. cu apa pe 27 de strazi din cele 32, a dotarilor necesare, organiz. de santier pentru proiectul "Moderniz. retea stradala la nivelul Mun. Tg. Mures – transa II".
II.1.6)Clasificare CPV (Vocabularul comun privind achizi?iile publice)
45233140, 45223100, 45232150
II.1.7)Informa?ii despre Acordul privind achizi?iile publice (AAP)Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile publice (AAP): da
II.1.8)LoturiContractul este împărţit în loturi: nu
II.1.9)Informa?ii privind varianteleVor fi acceptate variante: nu
II.2)Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1)Cantitatea totală sau domeniul:Lucrari de executie de infrastructura pentru proiectul "Modernizare retea stradala la nivelul Municipiului Targu-Mures - transa II".
Valoarea estimată fără TVA: 28 578 686 RON
II.2.2)Informa?ii privind opţiunileOpţiuni: nu
II.2.3)Informa?ii privind reînnoirileII.3)Durata contractului sau termenul de finalizareDurata în luni: 36 (de la data atribuirii contractului)

Sec?iunea III: Informa?ii juridice, economice, financiare ?i tehnice

III.1)Condi?ii referitoare la contractIII.1.1)Depozite şi garanţii solicitate:Gar.de part.este în cuantum de 280.000 lei.Mod de constit.–virament bancar în contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 -Trezoreria Tg. Mures, prin instrum. de garantare emis de o societ. bancara ori de asigurari, prezentat în original.Per. de valab. a gar. de particip-60 de zile de la data limita de dep. a ofertei. Dovada constit. gar. de particip.-prezentata cel mai târziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.În cazul în care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50 % din val. gar. de particip. conform Lg nr. 346/2004. În cazul în care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada încadrarii în categoria IMM-urilor. Cuantumul gar. de buna executie: 5 % din val. contr. fara TVA.Mod de constit.- prin. instrum. de garantare emis de o societ. bancara sau de asig., prin depunerea la casierie a unor sume în numerar sau prin retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform prevederilor HG nr.1045/2011.Gar. se va restitui astfel: 70 % din val.în termen de 14 zile de la data încheierii proc.-verbal de receptie la termin. lucr., daca aut. contr. nu a ridicat pâna la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim, restul de 30 % din val. la expirarea per. de gar. a lucr. executate, pe baza proc.-verbal de receptie finala.În cazul în care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50 % din val. gar.conform Lg nr. 346/2004. În cazul în care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada încadrarii în categoria IMM-urilor.
III.1.2)Principalele condiţii de finanţare şi modalităţi de plată şi/sau trimitere la dispoziţiile relevante care le reglementează:98 %finant.neramburs.prin POR 2007-2013, Axa prioritara 1;2 %finant. din Bug. loc. al Mun. Tg. Mures. platile se vor efectua în termen de 180 de zile de la emiterea facturilor.
III.1.3)Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4)Alte condi?ii specialeExecutarea contractului este supusă unor condiţii speciale: nu
III.2)Condi?ii de participareIII.2.1)Situaţia personală a operatorilor economici, inclusiv cerinţele referitoare la înscrierea în registrul comerţului sau al profesieiInformaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor: Sa nu se afle în nici una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare întocmita conform formularului 8 din sectiunea III formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. În cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati în parte.
Sa nu se afle în nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform formularului 17 din sectiunea iii formulare. personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a, c^1 si d, din OUG nr. 34/2006. În cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati în parte.
Sa nu se afle în situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator.În cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati în parte. Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Kiss Imola, Damian Alina, Racz Lucian, Szekely Alexandru, Grama Eugen, Iernutan Oana, Lorinczi Lajos, Serban Constantin, Farcasan Rodica.
Sa îndeplineasca conditiile prevazute în ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta.Se solicita certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – formularul 22 din sectiunea iii formulare. În cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati în parte.
Sa aiba îndeplinite obligatiile exigibile de plata a impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de Stat consolidat în conformitate cu prevederile legale în vigoare în România sau din tara în care este stabilit.Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, în conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora în limba româna. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care îl controleaza în conformitate cu practica internationala.În cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati în parte. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit.Pentru persoanele juridice române: - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile înainte de data deschiderii ofertelor în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. În cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati în parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat câstigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma de înregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident) în original sau în copie legalizata.
III.2.2)Capacitatea economică şi financiarăInformaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor: Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani (2008, 2009, 2010) cu o valoare egala sau mai mare de 56 000 000 RON.
Se solicita dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare formularului 5 din sectiunea III formulare.
Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel:
— 3,6827 RON pentru anul 2008,
— 4,2373 RON pentru anul 2009,
— 4,2099 pentru anul 2010.
În cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi îndeplinita prin cumul de catre asociati La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau în considerare datele subcontractantilor.
III.2.3)Capacitatea tehnicăInformaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor:
Lista principalelor contracte de lucrari din ultimii 5 ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic– formularului 9 din sectiunea iii formulare.
În cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea în totalitate sau a unor faze specifice, în ultimi 5 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor)cel putin a urmatoarelor tipuri de lucrari similare: Lucrari de drumuri cu valoare egala sau mai mare de 23.000.000 fara TVA.
Lucrari pentru conducte de alimentare cu valoare egala sau mai mare de 4 000 000 fara TVA .Se solicita: copie dupa contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta si o declaratie în original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare.
Pentru contractele aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele dccumente:
— fisa privind experienta similara,
— copie dupa infomatiile relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare- copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;- recomandare din partea beneficiarului; Continuare...
Continuare...
— documente doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate, valoarea finala în lei si principalele tipuri de lucrari(daca este cazul) (Form B4 din sect form) nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: 3,3373 pentru anul 2007, 3,6827 RON pentru anul 2008, 4,2373 RON pentru anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011. Se accepta cumularea valorilor din cel mult doua contracte pentru fiecare tip de lucrare. Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului în executarea lucrarilor prezentate ca experienta similara. În cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în executarea viitorului contr trebuie îndep de acela dintre as, care, conform acordului de asociere a fost nom. pt exec resp atrib.
Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru îndeplinirea contractului – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima dispunerea (sub orice forma, în propr. sau închiriere,contr. de colaborare/prest.serv, etc) cel putin a urm. utilaje:
— Statie/statii autorizata de preparat mixturi asfaltice complet automatizata cu o productie de minim 200 to/h la o distanta recomandata de amplasare de maxim 50 km - 2 buc., sau contract de furnizare sau declaratie de disponibilitate referitor la mixturi asfaltice cu 2 statii de preparat mixturi asfaltice complet automatizate, care sa asigure o capacitate de productie de minim 200 to /h la o distanta recomandata de amplasare de maxim 50 km. SAU Container termostat pentru transport mixtura asfaltica CAT sau echivalent in cazul in care distanta de transport de la statie la punctul de lucru depaseste 50 km,
— Laborator autorizat ISC, minim gradul II (xerocopie autorizatii)- min.1 buc.
Continuare...
Continuare...
— Statie prefabricate din beton vibropresat (borduri, pavaj) – 1 buc. sau contract de furnizare sau declaratie de disponibilitate referitor la prefabricate din beton vibropresat,
— Repartizor mixturi asfaltice pentru carosabil cu palpator cu deschidere de 2,55-5 m- min. 4 buc,
— Repartizor mixturi asfaltice pentru trotuare cu deschidere 1,1-3,2 m – min. 2 buc,
— Freza mecanica cu banda transportoare cu latimea de frezare 1 m- min. 2 buc,
— Freza mecanica cu banda transportoare cu latimea de frezare 0,5 m- min. 2 buc,
— Compresor de aer- min. 8 buc,
— Cilindru vibrocompactor cu rulouri netede de 8-14 to- min. 8 buc,
— Cilindru compactor cu pneuri de 96 cp – min. 4 buc,
— Autobasculante 24 to- min. 24 buc,
— Autogreder de 175 cp – min. 6 buc,
— Buldoexcavator (dotat cu cupa de excavare si lama frontala)- min. 8 buc,
— Buldozer pe senile de 60-80 cp- min. 4 buc,
— Excavator cu cupa de 0,8 mc - min. 4 buc.
Continuare...
Continuare...
— Miniexcavator pe senile de maxim 5 to cu cupa de 250 sau 500 mm- min. 3 buc,
— Masina de transportat prefabricate din beton vibropresat cu macara- min. 2 buc,
— Mai mecanic 150-200 KGF- min. 8 buc,
— Masina de taiat rosturi – min. 8 buc,
— Autocisterna de 5-8 to cu dipozitiv de stropire- min. 2 buc,
— Autogudronator de 3.500 l- min. 3 buc,
— Perie mecanica- min. 4 buc,
— Ciocan pneumatic- min. 8 buc,
— Aparat de sudura cu electrofuziune cu posibilitate de listare a protocoalelor de sudura (protocoalele de sudura vor fi prezentate la decontare si vor face parte din cartea tehnica a constructiei)- min. 2 buc,
— Aparat de sudura "cap la cap"- min. 2 buc,
— Generator sudura – min. 2 buc.
Se solicita: declaratie din care sa reiasa ca operatorul economic dispune sub orice forma echipamentele specificate - formularul 11 din sectiunea III formulare.
Continuare...
Continuare...
Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare/facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ”conform cu originalul”, însotite de raportul de inspectie tehnica pentru utilajele/echipamentele pentru care se emite un astfel de raport.
Pentru statia/statiile de preparat mixturi asfaltice, se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare/facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ”conform cu originalul”, copii dupa autorizatia/autorizatiile de mediu, însotite de raportul de inspectie tehnica pentru utilajele/echipamentele pentru care se emite un astfel de raport.
Pentru utilajele închiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract (acord) de închiriere/colaborare/prestari servicii, urmând ca, pâna la data semnarii contractului de lucrari, sa se prezinte contractele ferme de inchiriere/colaborare/prestari servicii a utilajelor.
În cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Lista privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si cadrelor de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit.b si d din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune sau, daca este cazul, sa obtina un angajament de participare pentru personalul solicitat in baza prevederilor art. 188, alin. (3), lit b din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioate) din partea urmatorilor specialisti:
— minim 4 ingineri cu specializarea CFDP (cai ferate drumuri si poduri),
— minim 4 ingineri RTE (responsabil tehnic cu executia) specializati în lucrari de drumuri si poduri, atestati MDRT,
— minim 1 inginer RTE (responsabil tehnic cu executia) specializat pentru lucrari de alimentare cu apa, atestat MDRT,
— minim 2 ingineri specializati în instalatii de alimentare cu apa.
Continuare...
Continuare...
— minim 4 responsabili cu controlul calitatii, CQ,
— minim 6 sudori autorizati ISCIR/CNCIR pentru sudura în polietilena,
— minim 2 sudori autorizati ISCIR/CNCIR pentru sudura în otel.
Se solicita: declaratie/angajament de participare privind personalul tehnic, de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere, cu care ofertantul face dovada îndeplinirii cerintei minime obligatorii.
În acest sens se vor depune CV-uri, calificari ale personalului din care sa reiasa experienta în domeniul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii si atestatatele vizate la zi. Se solicita ca atestatele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.
Continuare...
Continuare...
În cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Asigurarea cu personal calificat - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune de minim 104 municitori calificati pe diferite lucrari de drumuri si lucrari edilitare (apa) astfel încât sa asigure un minim de 8 echipe pentru fiecare tip de lucrare (lista privind angajatii si specializarea lor conform înscrierilor din registru Revisal.).
În cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Asigurarea respectarii legislatiei în vigoare cu privire la protectia mediului în ceea ce priveste modul de depunere a deseurilor inerte (moloz etc).
Se solicita o declaratie prin care, in cazul in care ofertantul este declarat castigator, se angajeaza sa prezinte un acord de depunere si depozitare a deseurilor inerte la o platforma de procesarea deseurilor din constructii si demolari agrementata de Ministerul Mediului.
În cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a protectiei mediului vor fi îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
ISO 9001 sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii pentru constructii de drumuri si poduri si constructii edilitare alimentare cu apa si canalizare.(prezentarea certificatului in copie).
În cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
În ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. În acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt în curs de implementare cu exceptia situatiei în care a avut loc auditul final.
ISO 14001 sau echivalent privind certificarea sistemului de managementul mediului calitatii pentru constructii de drumuri si poduri si constructii edilitare alimentare cu apa si canalizare.(prezentarea certificatului in copie).
În cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
În ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. În acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt în curs de implementare cu exceptia situatiei în care a avut loc auditul final.
III.2.4)Informa?ii privind contractele rezervateIII.3)Condi?ii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1)Informa?ii privind o anumită profesiePrestarea serviciilor în cauză este rezervată unei anumite profesii: nu
III.3.2)Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligaţia să indice numele şi calificările profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: da

Sec?iunea IV: Procedură

IV.1)Tipul proceduriiIV.1.1)Tipul proceduriiDeschisă
IV.1.2)Limitarea numărului de operatori economici invitaţi să prezinte oferte sau să participeIV.1.3)Reducerea numărului de operatori economici în timpul negocierii sau al dialoguluiIV.2)Criterii de atribuireIV.2.1)Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic în ceea ce priveşte criteriile menţionate în continuare
1. Pretul ofertei. Pondere 80

2. Durata de executie. Pondere 20

IV.2.2)Informa?ii despre licita?ia electronicăSe va organiza o licitaţie electronică: nu
IV.3)Informa?ii administrativeIV.3.1)Numărul de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă:IV.3.2)Publicare anterioară privind acelaşi contractnu
IV.3.3)Condiţii de obţinere a caietului de sarcini şi a documentelor suplimentare sau a documentului descriptivTermen limită pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 21.3.2012 - 10:00
Documente contra cost: nu
IV.3.4)Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare22.3.2012 - 12:00
IV.3.5)Data expedierii invitaţiilor de prezentare de oferte sau de participare către candidaţii selectaţiIV.3.6)Limba sau limbile în care poate fi redactată oferta sau cererea de participareromână.
IV.3.7)Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să îşi menţină ofertaîn zile: 60 (de la termenul limită de primire a ofertelor)
IV.3.8)Condiţii de deschidere a ofertelorData: 23.3.2012 - 10:00

Locul:
Primaria Municipiului Targu-Mures, piata Victoriei, nr. 3, camera 45.

Persoane autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: da
Informații suplimentare despre persoanele autorizate și procedura de deschidere: Damian Alina, Kiss Imola,Racz Lucian, Szekely Alexandru, Grama Eugen, Iernutan Oana, Lorinczi Lajos, Serban Constantin, Farcasan Rodica, observatori desemnati UCVAP, reprez. imputerniciti ai ofertantilor.

Sec?iunea VI: Informa?ii complementare

VI.1)Informa?ii privind periodicitateaAceastă achiziție este periodică: nu
VI.2)Informa?ii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: da
Trimitere la proiect(e) şi/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 – "Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere", domeniul major de interventie 1.1.–Planuri integrate de dezvoltare, sub-domeniul–poli de dezvoltare urbana.
VI.3)Informa?ii suplimentareOfertantii vor depune proiect de contract semnat si stampilat.
Documentatia de atribuire a fost publicata antetior la data de 14.12.2011 cu numarul 10028 si respinsa in data de 30.12.2011.
Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au si preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
Documentele atasate documentatiei de atribuire care au extensia "Z" sunt modulele documentului cu extensia "Zip" (cu denumirea Doc_30). Documentul cu extensia "Zip" (cu denumirea Doc_30) este singurul care se deschide, iar celelalte documente cu extensia "Z", ajuta la deschiderea si citirea lui, si nu se pot deschide.
VI.4)Căi de atacVI.4.1)Organismul competent pentru căile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3
030084 Bucuresti
ROMÂNIA
E-mail: office@cnsc.ro
Telefon: +40 213104641
Adresă Internet: http://www.cnsc.ro
Fax: +40 213104642 / 218900745
VI.4.2)Utilizarea căilor de atacPrecizări privind termenele limită de exercitare a căilor de atac: În cf cu art.256^2 din OUG nr. 34/2006 pers va poate sesiza CNSC pt anularii actului si/sau dr pretins ori a inter leg in ter de 10 zile incep cu ziua urmat luarii la cunost despre un act al AC consid nelegal.
VI.4.3)Serviciul de la care se pot obţine informaţii privind utilizarea căilor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Piata Victoriei, nr. 3
540026 Targu-Mures
ROMÂNIA
Telefon: +40 265268330
Adresă Internet: http://www.tirgumures.ro
Fax: +40 265260813
VI.5)Data expedierii prezentului anun?:8.2.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.