O nouă afacere dedicată Siletinei
prin Primăria Târgu-Mureș? Pentru transport terestru ocazional de persoane.
Bugetul local slăbește cu 125.000 de euro în an de criză și electoral.
Afacerea
Transport terestru ocazional de persoane se dovedește o afacere de muls bani
publici apropae fără număr prin Primăria Târgu-Mureș condusă de șeful de partid
al celui care a venit cu firma. Firma cu care Maior a intrat în primărie,
Siletina, regăsită și în prima declarație de avere a individului adus de Florea
ca locotenent de partid și votat etnic de marii români a câștigat, dacă nu greșim, exact 7 licitații
la rând la care nu a mai participat nimeni și astfel a umflat câteva sute de
mii de lei, spre un milion de euro pe servicii pe care numai păcălicii din
primărie știu ce înseamnă. Așadar, a 8-a licitație pentru Siletina, hrănită de
gașca veselă cam la 6 luni cu câte o sută de mii de euro?!
invitatia
numarul 321636
Detaliu
invitatie
Tip
legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar
invitatie: 321636 / 12.03.2012
Denumire
contract: Servicii de transport terestru ocazional de pasageri
Stare
procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA
1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)
DESCRIERE
I.1.1)
Sediul social
Primaria
Municipiului Tirgu-Mures
Cod
fiscal: 4322823, Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40
0265268330, Fax: +04 0365801856
I.1.2)
Adresa la care se transmit ofertele:
Piata
Victoriei, nr. 3, Targu-Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40
0265268330, persoana de contact:Camera 13
I.1.3)
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Piata
Victoriei, nr. 3, Targu-Mures, Romania, camera 45
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1)
Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2)
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA
II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)
DESCRIERE
II.1.1)
Denumire contract:
Servicii
de transport terestru ocazional de pasageri
II.1.2)
Tip contract: Servicii
II.1.3)
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5)
Obiectul contractului:
Servicii
de transport terestru ocazional de pasageri
II.1.6)
CPV: 60112000-6 - Servicii de transport rutier public (Rev.2)
II.1.7)
Impartire pe loturi: Nu
II.2)
Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1)
Valoare estimata: 537,000 RON
SECTIUNEA
III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1)
Conditii referitoare la contract
III.1.1)
Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii
suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie
de participare Garantia de participare in cuantum de 10.740 lei Modul de
constituire a garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin
virament bancar in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria
Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o
societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in
original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de
atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Este recomandabil ca, dupa caz,
garantia de participare (in formele precizate mai sus) sa fie emisa de catre o
banca din Romania Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata
garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei
persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat,
respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu
privire la culpa persoanei garantate. Perioada de valabilitate a garantiei de
participare - 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei Dovada
constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu
la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul
dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei
de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa
de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor.
Garantie
de buna executie Cuantumul gbe: 10 % din val.a contr. fara TVA.Modul de
constit. a gbe: - prin instrum. de gar. emis in cond. lg. de o soc. bancara sau
de asig., prin ret. succ. din plata fact. partiale. Ret. succ. se vor efectua
intr-un cont deschis conform prev. H.G. 1045/2011.Gbe sa fie irevoc.E
recomandabil ca, dupa caz, gbe (in formele precizate mai sus) sa fie emisa de
catre o banca din Romania.Instrum. de gar. sa prevada daca plata gar. se va ex.
condit., respectiv dupa const. culpei pers. gar., in conf. cu contr. gar. sau
necondit., respectiv la prima cerere a benefic., pe baza decl.acestuia cu
privire la culpa pers. gar.Gbee se va rest. in 14 zile de la data indepl. de
catre contr. a obl. asumate prin contr., daca nu a ridicat pana la acea data
pret. asupra ei.Daca of. dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de
50% din val. gbe cf.Lg nr. 346/2004. Daca of. este depusa de catre o asoc.,
fiecare membru al asoc. tb. sa faca dovada incadrarii in categ. IMM-urilor.
III.2)
CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1)
Criterii de calificare
Criterii
de calificare
Denumire
Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere:
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmita conform
Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr.
34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. -Declaratie privind neincadrarea in situatiile
prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile
ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare. Personele care
asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a
candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile
art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006, conform Formularului F17.1. din
Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform
Formularului F17, trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul"). - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1
din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.
Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata
conform art 13 din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul
asociat/subcontractantul sau tertul sustinator. In cazul unei oferte comune,
aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul").Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din
cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Dan Ioana, Trif Aurel, Doda
Veronica, Ileana Sandu, Janosi Zsuzsanna, Iernutan Oana, Mateiu Elena, Marcela
Romonti. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -
Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiile
prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul
unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati
in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform
cu originalul"). - Certificate constatatoare privind indeplinirea
obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si
catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea
obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.
Se accepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate
in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare,
pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine
(certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca
si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile
catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate
de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul",
la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba
romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din
partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu
practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate
constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru
persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii
ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare
/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor
fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.
Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea
autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind
rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele
juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare
sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
Capacitatea
economica si financiara
Descriere:
Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din
OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste
ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale,
aferente ultimilor trei ani (2008, 2009, 2010) cu o valoare egala sau mai mare
de 1.000.000 lei. (Formularului 5 din Sectiunea III Formulare) . In situatia in
care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului
2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la
ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Capacitatea
tehnica si/sau profesionala
Descriere:
Lista principalelor contracte de prestari de servicii din ultimii 3 ani. Se
solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului
9 din Sectiunea III Formulare.,Experienta similara - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate sau a unor faze
specifice, in ultimii 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) a
unui contract de prestari servicii similare cu valoare egala sau mai mare de
500.000 lei , la care se adauga TVA .,Declaratie pe propria raspundere privind
vehiculele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului
de servicii - se solicita dispunerea de un parc minim licentiat pe categorii de
autovehicule: minim 7 microbuze - 14-16 locuri; minim 2 microbuze - 19 locuri;
minim 2 autocare - 25-26 locuri; minim 2 autocare - 55 locuri; minim 2 autocare
- minim 50 locuri.
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA
IV.1)
Procedura
IV.1.1)
Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2)
Criterii de atribuire
IV.2.1)
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2)
Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3)
Informatii administrative
IV.3.1)
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia
de atribuire este atasata prezentei invitatii de participiare.
IV.3.2)
Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3)
Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4)
Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5)
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6)
Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)
Mod de finantare
VI.1.1)
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare:
Nu
VI.1.2)
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.