Primăria
Târgu-Mureș vrea musai servicii de curățenie în instituție de doar 76.000 de
lei
Că Primăria Târgu-Mureș
este vaca de muls a diverși smecheri de partid, camarilă și sponsori nu e vreun
secret. Nici că șmecherașii au externalizat tot felul de servicii și cumpără
toate tâmpeniile, de la tractoare la pistoale Glock, pentru a rade cât mai mult
din buget și a face fericite firme dintre care unele dependente de pomana din
banul public. Acum, afaceriștii pe bani
publici vor servicii de curățenie. Or fi murit femeile de serviciu sau e musai
servicii profesionale, pentru că e an de criză și electoral, deci de strâns, de
dat și de încasat, în funcție de cine ce face. Cert este că târgumureșenii
rămân fără 76.000 de lei, adică peste 200 de lei pe zi calendaristică sau vreo
350 de lei pe zi lucrătoare. Drăguță afacerea de an de criză, târgumureșeni, ce
spuneți?!
invitatia numarul
321345
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 321345
/ 06.03.2012
Denumire contract:
"Servicii profesionale de curatenie in incinta Primariei si in incinta
birourilor din cadrul Administratiei Domeniului Public situate pe str. Gh. Doja
nr. 9"
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04
0365801856, persoana de contact:OANA IERNUTAN
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Municipiul Targu-Mures,
Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
"Servicii
profesionale de curatenie in incinta Primariei si in incinta birourilor din
cadrul Administratiei Domeniului Public situate pe str. Gh. Doja nr. 9"
II.1.2) Tip contract:
Servicii
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
"Servicii
profesionale de curatenie in incinta Primariei si in incinta birourilor din
cadrul Administratiei Domeniului Public situate pe str. Gh. Doja nr. 9"
II.1.6) CPV: 90910000-9
- Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 76,129 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 1.500 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr.RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia
trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca
plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei
persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat,
respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu
privire la culpa persoanei garantate. Este recomandabil ca, dupa caz, garantia
de participare (in formele precizate mai sus) sa fie emisa de catre o banca din
Romania. In cazul unei contestatii se va retine din garantia de participare o
suma conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile
ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 60 de zile de
la data limita de depunere a ofertei Dovada constituirii garantiei de participare
trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru
deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va
beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform
Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere,
fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria
IMM-urilor.
Garantie de buna
executie GBE serv. 10 %din val.contr.fara TVA.Mod.de const.a GBE a contr.de
serv.:prin instr.de gar.emis in cond. leg. de o soc. banc.,de o soc. de
asig.sau prin ret.succ.din plata fact. part.Ret succ.se vor ef.in.cont
desch.conform prev. H.G. 1045/2011.Gar.sa fie irev.Instr.de gar.sa prev daca
plata gar.se va exec.cond.,resp.dupa const.culp.pers.garant.in conf.cu contr.
gar. sau necond., resp. la prima cerere a benef., pe baza decl. cu priv. la
culpa pers.gar.GBE se va restitui astfel:14 zile de la data indepl.de catre
contr.a oblig asumate prin contr.daca A.C.nu a ridicat pana la acea data
pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sa nu se afle
in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr.34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare.Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in
parte.Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre
asociati in parte.Sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie
privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1
din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de
catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Kiss Imola, Iernutan
Oana, Rad Lenuta, Pascan Lucian, Abran Almos, Dan Ioana, Onac Anamaria, Vlaic
Mirela Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind
regulile de concurenta. Se solicita certificat de participare la licitatie cu
oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. In cazul unei
oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati in
parte.Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata a impozitelor catre
Bugetul Local si Bugetul de Stat consolidat in conformitate cu prevederile
legale in vigoare in Romania sau din tara in care este stabilit.Certificate
constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate
catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna
anterioara celei care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor
prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de
autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente)
prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor,
taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in
conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele
vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata
si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot
prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe
care il controleaza in conformitate cu practica internationala.In cazul unei
oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare
dintre asociati in parte. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de
inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestare ori apartenenta din
punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care
ofertantul este stabilit.Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii
Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa
Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult
90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata
sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru
persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma
de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul
unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre
asociati in parte.Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va
prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea
comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul
constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o
forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul
este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani (2008, 2009, 2010) cu o valoare egala sau mai mare de
150.000 lei. (Formularului 5 din Sectiunea III Formulare) . In situatia in care
operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011,
acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3
ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de prestari de servicii din ultimii 3 ani. Se solicita
declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din
Sectiunea III Formulare.,Experienta similara - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate sau a unor faze
specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) a unui
contract de prestari servicii similare cu valoare egala sau mai mare de 70.000
lei , la care se adauga TVA .,Lista privind echipamentele tehnice, utilajele,
instalatiile pentru indeplinirea contractului In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele
12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate,
numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile
direct de indeplinirea contractului -- autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima prezentarea declaratiei metionate insotita de CV-ul personalului
care va fi angajat in executarea contractului (minim 13 angajati).,Recomandare
din partea beneficiarului ISO 9001 sau echivalent privind serviciile de
curatenie,ISO 14001 sau echivalent privind serviciile de curatenie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 06.03.2012 07:49
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.