Șmecherii din primăria Târgu-Mureș
au pus la cale afacerea amenajare și îngrijire de spații verzi, de 316.000 de
lei, desigur, în an de criză la privați
Primăria
Târgu-Mureș, cea care are mereu probleme cu spațiile verzi, privatizează cu
nerușinare serviciile în domeniu. Șmecherașii care acceptă și șefi de asociație
de proprietari care distrug garduri vii și spații de lângă blocuri pentru
viitoarele parcări ale gangsterilor cu sprijin de la instituție mimează
interesul, în fapt se asigură că în an de criză niște firme, dintre care unele
abonate, pupă banul public. Am înțelege o privatizare de gen doar în momentul
în care serviciile primăriei având acest obiect de activitate sunt excluse din
organigramă și angajații lor, care nu mai au ce munci, merg frumos la plimbare.
Dar, desigur, așa ceva nu se întâmplă în orașul mafiot, dominat, deocamdată,
doar economic și etnic.
RO-Târgu-Mureş:
Amenajare şi întreţinere de spaţii verzi
2012/S
29-046956
Anunț
de participare
Servicii
Directiva
2004/18/CE
Sec?iunea
I: Autoritatea contractantă
I.1)Denumire,
adrese ?i punct(e) de contact
Primaria
Municipiului Tirgu-Mures
Piata
Victoriei nr. 3
Punct(e)
de contact: Ioana Dan
540026
Târgu-Mureş
ROMÂNIA
Telefon:
+40 265268330
E-mail:
licitatie@tirgumures.ro
Fax:
+40 365801856
Adresă
(adrese) Internet:
Adresa
generală a autorităţii contractante: www.tirgumures.ro
Adresa
profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.ro
Alte
informaţii pot fi obţinute de la: Punctul (punctele) de contact menţionat(e)
anterior
Caietul
de sarcini şi documente suplimentare (inclusiv documentele pentru dialog
competitiv şi sistemul de achiziţie dinamic) pot fi obţinute de la: Punctul
(punctele) de contact menţionat(e) anterior
Ofertele
sau cererile de participare trebuie trimise la: Primaria Municipiului
Targu-Mures
Piata
Victoriei, nr. 3
540026
Targu-Mures
ROMÂNIA
Telefon:
+40 265268330
Adresă
Internet: http://www.tirgumures.ro
I.2)Tipul
autorită?ii contractanteAltele: Autoritate Locala
I.3)Activitate
principalăServicii publice generale
I.4)Atribuirea
contractului în numele altor autorită?i contractanteAutoritatea contractantă
acționează în numele altor autorități contractante: nu
Sec?iunea
II: Obiectul contractului
II.1)DescriereII.1.1)Denumirea
atribuită contractului de autoritatea contractantă:Servicii de între?inere a
zonelor verzi din cartierele de locuit.
II.1.2)Tipul
contractului ?i locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de
prestare a serviciilorServicii
Categoria
de servicii nr 27: Alte servicii
Locul
principal de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare: Municipiul
targu-Mures.
Cod
NUTS RO125
II.1.3)Informa?ii
privind contractul de achizi?ii publice, acordul-cadru sau sistemul de
achizi?ie dinamic (SAD)Anunțul implică încheierea unui contract de achiziții
publice
II.1.4)Informaţii
privind acordul-cadruII.1.5)Descrierea succintă a contractului sau a
achizi?iei/achizi?iilorServicii de între?inere a zonelor verzi din cartierele
de locuit.
II.1.6)Clasificare
CPV (Vocabularul comun privind achizi?iile publice)
77310000,
77211300, 77211400
II.1.7)Informa?ii
despre Acordul privind achizi?iile publice (AAP)Contractul intră sub incidența
Acordului privind achizițiile publice (AAP): nu
II.1.8)LoturiContractul
este împărţit în loturi: nu
II.1.9)Informa?ii
privind varianteleVor fi acceptate variante: nu
II.2)Cantitatea
sau domeniul contractuluiII.2.1)Cantitatea totală sau domeniul:Servicii de
întretinere a zonelor verzi din cartierele de locuit.
Valoarea
estimată fără TVA: 316 649 RON
II.2.2)Informa?ii
privind opţiunileOpţiuni: nu
II.2.3)Informa?ii
privind reînnoirileII.3)Durata contractului sau termenul de finalizareDurata în
luni: 12 (de la data atribuirii contractului)
Sec?iunea
III: Informa?ii juridice, economice, financiare ?i tehnice
III.1)Condi?ii
referitoare la contractIII.1.1)Depozite şi garanţii solicitate:GP este în
cuantum de 6 000 RON. Mod de constite a GP în conf cu prev art. 86 din HGR nr.
925/2006 cu compl ult prin dep la casierie sau prin viram bancar în contul nr.
RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trez Târgu-Mures sau prin instrumde gar
emis în cond legii de o soc bancara de asig (in orig), în fav AC(formularul 4
din Sectiunea Formulare.)Per de val a gp: 60 de zile de la termenul limita de
primire a ofertelor.Mod de elib a gp– pentru of care nu vor fi decl
câstigatori, se va rest în termen de 3 zile de la înch contr cu of declarat
câstigator.Pt of declarat câstigator gp se va rest dupa dovada const gbe. Pt
resti gp of vor completa si vor depune odata cu restul docum Form 3 din Sect
Form.În cond art. 278^1, alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu compl ult, a.c.va
re?ine din gp, în rap cu val est a contr, suma de 3.166,49 lei.În conf cu prev
art. 87 din HGR nr. 925/2006 cu comp ult, a.c.are dr de a re?ine gp, of
pierzând astfel suma constituita, at când acesta din urma se afla în oricare
din sit: Of sa fiind stab câ?tigatoare, nu const gbe in per. de val a of, si
oricum nu mai târziu de 15 zile de la semnarea contr; Of sa fiind stab
castigatoare refuza sa semneze contr de achiz publica/ac cadru in per de val a
of. Gbe este în cuan de 10 % din val. contr. fara TVA.În cf cu art. 90,
alin.(3) din HGR nr. 925/2006 cu compl ult,si prev din HG nr. 1045/2006, mod de
constit a gbe se va face prin scris de gar bancara sau ret succ din plata fact
par, caz in care contr are oblig de a deschide un cont de disp distinct la disp
a.c.,la Trez Stat. Suma init care se depune de catre contrt in contul disp
astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0,5 % din val contr. Pe parc
indepl contr, a.c. urmeaza sa alime acest cont prin ret succ din sumele dat si
cuv contra pana la concur sumei stab ca gbe in docde atrib.În conf cu art. 92,
alin. (2) din HGR nr.925/2006 cu compl ult,în cazul contr de prest serv,
a.c.are obl de a elibera gbe in cel mult 14 zile de la data îndepl de catre
contr a oblig asumate prin contrdaca nu a ridicat pana la acea data pretentii
asupra ei.
III.1.2)Principalele
condiţii de finanţare şi modalităţi de plată şi/sau trimitere la dispoziţiile
relevante care le reglementează:Bugetul Consiliului Local al Mun. Tg-Mures.
Avandu-se in vedere actuala sit. ec-fin., platile se vor efectua in termen de
250 zile de la data emiterii facturilor.
III.1.3)Forma
juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie
contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare.
III.1.4)Alte
condi?ii specialeExecutarea contractului este supusă unor condiţii speciale: nu
III.2)Condi?ii
de participareIII.2.1)Situaţia personală a operatorilor economici, inclusiv
cerinţele referitoare la înscrierea în registrul comerţului sau al
profesieiInformaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării
cerinţelor: Sa nu se afle în nici una din situatiile prevazute la art. 180 din
OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita
declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.
34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare întocmita conform
Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. În cazul unei oferte comune,
aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati în parte;
Sa
nu se afle în nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. În cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa
de fiecare dintre asociati în parte;
Sa
nu se afle în situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare. În cazul unei oferte comune, situatia
personala trebuie dovedite de fiecare dintre asociati în parte.Se solicita
declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. În cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati în parte.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate
in procedura de atribuire sunt: Dan Ioana, Kiss Imola, Muresan Gheorghe, Anca
Teban, Tamasi Tunde, Iernu?an Oana, Fagaras Dorin.Conform art. 13 din Legea nr.
279/2011, de modificare a art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare, Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/
Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul
consiliului de administratiei/organ de conducere ori de supervizare si/sau are
actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la
gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum
sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) cu persoane ce detin functii de
decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de
atribuire;
Sa
îndeplineasca conditiile conform Ordinului Anrmap nr. 314/12.10.2010 privind
punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta
independenta.
Se
solicita certificat de participare la licitatie cu oferta independenta –
Formularul 22 din Sectiunea III Formulare.În cazul unei oferte comune, acest
certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati în parte;
Sa
aiba îndeplinite obligatiile exigibile de plata a impozitelor catre Bugetul
Local si Bugetul de Stat consolidat în conformitate cu prevederile legale în
vigoare în România sau din tara în care este stabilit.Certificate constatatoare
privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul
consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa
reflecte situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei care
se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente
edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale
tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa
dovedeasca ca si-au îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si
contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, în conformitate cu
cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate
în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu
originalul”, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a
acestora în limba româna. Persoanele juridice straine pot prezenta documente
edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care îl controleaza
în conformitate cu practica internationala.În cazul unei oferte comune, aceste
certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati în parte.
Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de înregistrare ca persoana
fizica sau juridica si atestare ori apartenenta din punct de vedere
profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este
stabilit.
Pentru
persoanele juridice române: - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe lânga Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile înainte de data deschiderii
ofertelor în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
“conform cu originalul”.
Pentru
persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma
de înregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, în
conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
În
cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare
dintre asociati în parte.
Ofertantul
clasat pe primul loc (declarat câstigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma de înregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile
legale din tara în care ofertantul este rezident) în original sau în copie
legalizata.
III.2.2)Capacitatea
economică şi financiarăInformaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea
respectării cerinţelor: Decl din care sa rez realiz unei cifre medii de af
anuale globala, aferente ultimilo 3 ani (2008,2009,2010) cu o val eg sau mai
mare de 633.298 lei.CA se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR:3,6827 lei
pt anul 2008; 4,2373 lei pt anul 2009; 4,2099 lei pt anul 2010.Se solicita
dovada sit ec si fin cf art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu comp ult(Form 5 din
Sect III)În cazul unei of comune cerintele priv sit ec fin trebuie îndep de cel
putin unul dintre aso. La eval sit ec-fin nu se iau în consid datele subcontr.
Conf art.19 din Lg nr.279/2011 de modif a art. 186, alin.(2) din OUG nr.
34/2006, in cazul unei sust acordate de catre o alta pers, aceasta are oblig de
a dovedi sust, prin prezent unui angajam ferm inch in forma aute, prin care
acesta confirma faptul ca va pune la dispoz of resurs fin invocate. Sust.nu tr
sa se afle in sit care det excl. din proc de atrib conf prev art 180,181lit
a,c^1,d.
III.2.3)Capacitatea
tehnicăInformaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării
cerinţelor:
Lista
princip contr de prest serv din ultimii 3 ani. (Form 9 din Sect Form)În cazul
unei of comune, cap tehn si/sau prof vor fi îndepl prin cumul, cu ment ca acele
cerinte care viz atrib în exec viitorului contr tr îndepl de acela dintre asoc,
care, conf ac de asoc a fost nom pentru exec respect atrib.Se sol decl pe
propria rasp a op ec(Form9 din Sect III Form)Conf art.20 din Lg 279/2011 de mod
a OUG nr. 34/2006 cu mod ult, in cazul unei sust acord de catre o alta pers,
acesta are oblig de a dovedi sust de care benef prin preze unui angajam ferm
inch in forma aut, prin care va pune la dispoz of resursele tehn si prof
invocate. sust nu tr sa se afle in sit care det excl din procde atrib, conf
prev art.180 si ale art.181 lit.a),c^1)d).
Exp
sim ac stab ca cer min efec în ult 3 ani (dinai dat lim de dep a of),a unor
contr de prest serv sim, în val de min 316.649 lei. Niv exp sim se rap la curs
euro de schimb pt anul prest care se va calc la curs euro mediu anual BNR
3,6827 lei pt anul 2008;4,2373 lei pt anul 2009;4,2099 pt anul 2010.Val ment tr
sa repr contrib proprie a of în prest serv prez ca exp sim.Se accepta cum val
din cel mult 2 contr.Of va prezcopii dupa par? rel din contr adus ca ref si o
decl în orig de la parten de asoc(daca este cazul) pentru aut proc de partic.În
cazul unei of comune, cap tehn înde prin cumul, cu ment ca acele cerinte care
vizeaza atrib în exe cont tre îndepl de acela dintre aso, care, cf ac de as a
fost nom pentru exec respe atrib.Cf art. 20 din Lg 279/2011 de mod a OUG
nr.34/2006 cu, in cazul unei sust ac de catre o alta pers, acesta are obli de a
dovedi sust prin prez unui angajam ferm inch in forma aut. Sust nu tr sa se
afle in sit ce det exclud din proc, cf prev art180,181lit a,c^1,d.
Prezentarea
a maxim doua recomandari din partea unor beneficiari autorita?i contractante
sau clien?i priva?i care sa confirme prestarea de servicii similare, care vor
face referire la contractele cu care ofertantul întelege sa-si demonstreze
îndeplinirea conditiei minime cu privire la experienta similara.
Se
solicita decl din care sa reiasa ca op ec dispune sub orice forma echip specificate
- (Form 11 din Formulare)În cazul unei of comune, cap teh si/sau prof vor fi
îndep prin cumul, si acele cerinte care vizeaza atribi în execu contr tr îndepl
de acela dintre as, care, cf ac de as a fost nom pt exe atrib.Cf art.20 din Lg
279/2011 de mod a OUG nr. 34/2006 in cazunei sust ac de o alta pers, acesta are
oblig de a dovedi sust prin angajam ferm inch in forma aut, prin care acesta
confirma ca va pune la disp ofresur tehn si prof.Sust nu tr sa se incadr in art
180,181lit a,c^1,d.
Se
sol inf ref la inst, echip, ut de care dispune op pentru îndepl contr -dovada
dispunerii de utilaje: 2 buc. PRB–cu înaltime de minim 12 m; 2 buc. PRB cu
înaltime de minim 8 m; 2buc. masini de transp container de 10mc;containere de
10mc;drujbe mecanice;vola pentru încarcat materiale;utilaje pentru taiat cu
brat lung;masina de tocat crengi cu diametrul de prelucrare peste 20 cm. in caz
de of com cap tehn si prof vor fi indepl prin cumul. In cazul unui sustin, are
oblig de a dovedi sust prin angajam ferm in form aut si sa nu se afle in sit
art.180, 181 lit a, c^1,d.
Se
solicita decl priv efect medii anuale ale pers angajat ?i ale cadrelor de
conducere în ultimii 3 ani. În acest sens se vor depune CV-uri, calif din care
sa reiasa exp în domeniul tehn de spec si de asiga calitÎn cazul unei of
comune, cap teh si/sau profa vor fi îndepl prin cumul, cu ment ca acele cerinte
care vizeaza atrib în exec viitorului contract trebuie îndepl de acela dintre
as, care, conform ac de asoc a fost nom pentru executarea respectivelor atrib.Conform
art. 20 din Legea 279/2011 de modificare a OUG nr. 34/2006, in cazul unei sust
acordate de catre o alta pers, acesta are oblig de a dovedi sust prin angajam
ferm al pers in forma aut,Sust nu trebuie sa se afle in sit care determina
excldin proc de atrib, conf prev art. 180,181 lit.a,c^1,d.
Info
priv pers tehnic de spec de care dispune of sau al carui angajam de part fost
ob?inut de catre of– se solicita ca of sa faca dovada dispunerii de minim 20 de
muncitori.calif.În cazul unei of comune, cap teh si/sau profa vor fi îndepl
prin cumul, cu ment ca acele cerinte care vizeaza atrib în exec contr t îndepl
de acela dintre as, care, conform ac de asoc a fost nom pentru exec
atrib.Conform art. 20 din Legea 279/2011 de mod a OUG nr. 34/2006, in cazul unei
sust acordate de catre o alta pers, acesta are oblig de a dovedi sust prin
angajam ferm al pers in forma aut,Sust nu trebuie sa se afle in sit care
determina excldin proc de atrib, conf prev art. 180,181 lit.a,c^1,d.
Inf
ref la studiile, pregatirea prof?i calif personde conducere, precum ?i ale pes
responsabile pentru îndepla contri de serv .Calif vor fi dovedite cu diplome
acreditate/recunocute de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si
Sportului sau de org sim acreditate.Exp va fi dovedita prin CV-uri, copii dupa
cartile de munca sau copii din registrul Revisal, contr de colaborare, rec din
partea benefic, decizii.În cazul unei of comune, cap teh si/sau profa vor fi
îndepl prin cumul, cu ment ca acele cerinte care vizeaza atrib în exec contr t
îndepl de acela dintre as, care, conform ac de asoc a fost nom pentru exec
atrib.Conform art. 20 din Legea 279/2011 de mod a OUG nr. 34/2006, in cazul
unei sust acordate de catre o alta pers, acesta are oblig de a dovedi sust prin
angajam ferm al pers in forma aut,Sust nu trebuie sa se afle in sit care
determina excldin proc de atrib, conf prev art. 180,181 lit.a,c^1,d.
Certificate
sau alte documente emise de organisme abilitate în acest sens, care sa ateste
conformitatea calitatii serviciilor, conform art 191, din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare.
Certificarea
societatii conform standardelor ISO 9001:2008 sau echivalent - privind
lucrarile civile si speciale in constructii. (se va prezenta certificatul in
copie).
În
cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi
îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în
executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
III.2.4)Informa?ii
privind contractele rezervateIII.3)Condi?ii specifice pentru contractele de
serviciiIII.3.1)Informa?ii privind o anumită profesiePrestarea serviciilor în
cauză este rezervată unei anumite profesii: nu
III.3.2)Personalul
responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligaţia să
indice numele şi calificările profesionale ale membrilor personalului
responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nu
Sec?iunea
IV: Procedură
IV.1)Tipul
proceduriiIV.1.1)Tipul proceduriiDeschisă
IV.1.2)Limitarea
numărului de operatori economici invitaţi să prezinte oferte sau să
participeIV.1.3)Reducerea numărului de operatori economici în timpul negocierii
sau al dialoguluiIV.2)Criterii de atribuireIV.2.1)Criterii de atribuireCel mai
mic preţ
IV.2.2)Informa?ii
despre licita?ia electronicăSe va organiza o licitaţie electronică: nu
IV.3)Informa?ii
administrativeIV.3.1)Numărul de referinţă atribuit dosarului de autoritatea
contractantă:IV.3.2)Publicare anterioară privind acelaşi contractnu
IV.3.3)Condiţii
de obţinere a caietului de sarcini şi a documentelor suplimentare sau a
documentului descriptivTermen limită pentru primirea cererilor de documente sau
de acces la documente: 21.3.2012 - 10:00
Documente
contra cost: nu
IV.3.4)Termen
limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare22.3.2012 -
10:00
IV.3.5)Data
expedierii invitaţiilor de prezentare de oferte sau de participare către
candidaţii selectaţiIV.3.6)Limba sau limbile în care poate fi redactată oferta
sau cererea de participareromână.
IV.3.7)Perioada
minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să îşi menţină ofertaDurata în
luni: 60 (de la termenul limită de primire a ofertelor)
IV.3.8)Condiţii
de deschidere a ofertelorData: 22.3.2012 - 12:00
Locul:
Primaria
Municipiului Targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45.
Persoane
autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: da
Informații
suplimentare despre persoanele autorizate și procedura de deschidere: Dan
Ioana, Kiss Imola, Muresan Gheorghe, Anca Teban, Tamasi Tunde, Iernutan Oana,
Fagaras Dorin, observatori desemnati UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai
ofertantilor.
Sec?iunea
VI: Informa?ii complementare
VI.1)Informa?ii
privind periodicitateaAceastă achiziție este periodică: nu
VI.2)Informa?ii
despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se referă la un proiect și/sau
program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: nu
VI.3)Informa?ii
suplimentare— Avându-se în vedere situatia economico-financiara actuala,
platile se vor efectua în termen de 250 de zile de la data emiterii facturilor,
—
Termen de prestare a serviciilor: pe o perioada de 12 luni de la data semnarii
contractului,
—
Se ia in calcul posibilitatea achizitionarii ulterioare de lucrari
suplimentare,
—
Ofertan?ii vor prezenta proiect de contract semnat si stampilat.
VI.4)Căi
de atacVI.4.1)Organismul competent pentru căile de atac
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor
str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3
030084
Bucuresti
ROMÂNIA
E-mail:
office@cnsc.ro
Telefon:
+40 213104641
Adresă
Internet: http://www.cnsc.ro
Fax:
+40 213104642 / 218900745
VI.4.2)Utilizarea
căilor de atacVI.4.3)Serviciul de la care se pot obţine informaţii privind
utilizarea căilor de atac
Serviciul
Juridic si Contencios Administrativ
Piata
Victoriei, nr. 3
540026
Targu-Mures
ROMÂNIA
Telefon:
+40 265268330
VI.5)Data
expedierii prezentului anun?:8.2.2012
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.