joi, 1 martie 2012

Șmecherii din primăria Târgu-Mureș au pus la cale afacerea amenajare și îngrijire de spații verzi, de 316.000 de lei, desigur, în an de criză la privați


Șmecherii din primăria Târgu-Mureș au pus la cale afacerea amenajare și îngrijire de spații verzi, de 316.000 de lei, desigur, în an de criză la privați
Primăria Târgu-Mureș, cea care are mereu probleme cu spațiile verzi, privatizează cu nerușinare serviciile în domeniu. Șmecherașii care acceptă și șefi de asociație de proprietari care distrug garduri vii și spații de lângă blocuri pentru viitoarele parcări ale gangsterilor cu sprijin de la instituție mimează interesul, în fapt se asigură că în an de criză niște firme, dintre care unele abonate, pupă banul public. Am înțelege o privatizare de gen doar în momentul în care serviciile primăriei având acest obiect de activitate sunt excluse din organigramă și angajații lor, care nu mai au ce munci, merg frumos la plimbare. Dar, desigur, așa ceva nu se întâmplă în orașul mafiot, dominat, deocamdată, doar economic și etnic.  
RO-Târgu-Mureş: Amenajare şi întreţinere de spaţii verzi

2012/S 29-046956

Anunț de participare

Servicii
Directiva 2004/18/CE
Sec?iunea I: Autoritatea contractantă

I.1)Denumire, adrese ?i punct(e) de contact
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Piata Victoriei nr. 3
Punct(e) de contact: Ioana Dan
540026 Târgu-Mureş
ROMÂNIA
Telefon: +40 265268330
E-mail: licitatie@tirgumures.ro
Fax: +40 365801856

Adresă (adrese) Internet:

Adresa generală a autorităţii contractante: www.tirgumures.ro

Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.ro

Alte informaţii pot fi obţinute de la: Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior

Caietul de sarcini şi documente suplimentare (inclusiv documentele pentru dialog competitiv şi sistemul de achiziţie dinamic) pot fi obţinute de la: Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior

Ofertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Primaria Municipiului Targu-Mures
Piata Victoriei, nr. 3
540026 Targu-Mures
ROMÂNIA
Telefon: +40 265268330
Adresă Internet: http://www.tirgumures.ro
I.2)Tipul autorită?ii contractanteAltele: Autoritate Locala
I.3)Activitate principalăServicii publice generale
I.4)Atribuirea contractului în numele altor autorită?i contractanteAutoritatea contractantă acționează în numele altor autorități contractante: nu

Sec?iunea II: Obiectul contractului

II.1)DescriereII.1.1)Denumirea atribuită contractului de autoritatea contractantă:Servicii de între?inere a zonelor verzi din cartierele de locuit.
II.1.2)Tipul contractului ?i locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorServicii
Categoria de servicii nr 27: Alte servicii
Locul principal de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare: Municipiul targu-Mures.

Cod NUTS RO125
II.1.3)Informa?ii privind contractul de achizi?ii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizi?ie dinamic (SAD)Anunțul implică încheierea unui contract de achiziții publice
II.1.4)Informaţii privind acordul-cadruII.1.5)Descrierea succintă a contractului sau a achizi?iei/achizi?iilorServicii de între?inere a zonelor verzi din cartierele de locuit.
II.1.6)Clasificare CPV (Vocabularul comun privind achizi?iile publice)
77310000, 77211300, 77211400
II.1.7)Informa?ii despre Acordul privind achizi?iile publice (AAP)Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile publice (AAP): nu
II.1.8)LoturiContractul este împărţit în loturi: nu
II.1.9)Informa?ii privind varianteleVor fi acceptate variante: nu
II.2)Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1)Cantitatea totală sau domeniul:Servicii de întretinere a zonelor verzi din cartierele de locuit.
Valoarea estimată fără TVA: 316 649 RON
II.2.2)Informa?ii privind opţiunileOpţiuni: nu
II.2.3)Informa?ii privind reînnoirileII.3)Durata contractului sau termenul de finalizareDurata în luni: 12 (de la data atribuirii contractului)

Sec?iunea III: Informa?ii juridice, economice, financiare ?i tehnice

III.1)Condi?ii referitoare la contractIII.1.1)Depozite şi garanţii solicitate:GP este în cuantum de 6 000 RON. Mod de constite a GP în conf cu prev art. 86 din HGR nr. 925/2006 cu compl ult prin dep la casierie sau prin viram bancar în contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trez Târgu-Mures sau prin instrumde gar emis în cond legii de o soc bancara de asig (in orig), în fav AC(formularul 4 din Sectiunea Formulare.)Per de val a gp: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Mod de elib a gp– pentru of care nu vor fi decl câstigatori, se va rest în termen de 3 zile de la înch contr cu of declarat câstigator.Pt of declarat câstigator gp se va rest dupa dovada const gbe. Pt resti gp of vor completa si vor depune odata cu restul docum Form 3 din Sect Form.În cond art. 278^1, alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu compl ult, a.c.va re?ine din gp, în rap cu val est a contr, suma de 3.166,49 lei.În conf cu prev art. 87 din HGR nr. 925/2006 cu comp ult, a.c.are dr de a re?ine gp, of pierzând astfel suma constituita, at când acesta din urma se afla în oricare din sit: Of sa fiind stab câ?tigatoare, nu const gbe in per. de val a of, si oricum nu mai târziu de 15 zile de la semnarea contr; Of sa fiind stab castigatoare refuza sa semneze contr de achiz publica/ac cadru in per de val a of. Gbe este în cuan de 10 % din val. contr. fara TVA.În cf cu art. 90, alin.(3) din HGR nr. 925/2006 cu compl ult,si prev din HG nr. 1045/2006, mod de constit a gbe se va face prin scris de gar bancara sau ret succ din plata fact par, caz in care contr are oblig de a deschide un cont de disp distinct la disp a.c.,la Trez Stat. Suma init care se depune de catre contrt in contul disp astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0,5 % din val contr. Pe parc indepl contr, a.c. urmeaza sa alime acest cont prin ret succ din sumele dat si cuv contra pana la concur sumei stab ca gbe in docde atrib.În conf cu art. 92, alin. (2) din HGR nr.925/2006 cu compl ult,în cazul contr de prest serv, a.c.are obl de a elibera gbe in cel mult 14 zile de la data îndepl de catre contr a oblig asumate prin contrdaca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2)Principalele condiţii de finanţare şi modalităţi de plată şi/sau trimitere la dispoziţiile relevante care le reglementează:Bugetul Consiliului Local al Mun. Tg-Mures. Avandu-se in vedere actuala sit. ec-fin., platile se vor efectua in termen de 250 zile de la data emiterii facturilor.
III.1.3)Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4)Alte condi?ii specialeExecutarea contractului este supusă unor condiţii speciale: nu
III.2)Condi?ii de participareIII.2.1)Situaţia personală a operatorilor economici, inclusiv cerinţele referitoare la înscrierea în registrul comerţului sau al profesieiInformaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor: Sa nu se afle în nici una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare întocmita conform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. În cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati în parte;
Sa nu se afle în nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare. În cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati în parte;
Sa nu se afle în situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. În cazul unei oferte comune, situatia personala trebuie dovedite de fiecare dintre asociati în parte.Se solicita declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. În cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati în parte. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de atribuire sunt: Dan Ioana, Kiss Imola, Muresan Gheorghe, Anca Teban, Tamasi Tunde, Iernu?an Oana, Fagaras Dorin.Conform art. 13 din Legea nr. 279/2011, de modificare a art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratiei/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire;
Sa îndeplineasca conditiile conform Ordinului Anrmap nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Se solicita certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – Formularul 22 din Sectiunea III Formulare.În cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati în parte;
Sa aiba îndeplinite obligatiile exigibile de plata a impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de Stat consolidat în conformitate cu prevederile legale în vigoare în România sau din tara în care este stabilit.Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, în conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora în limba româna. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care îl controleaza în conformitate cu practica internationala.În cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati în parte. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit.
Pentru persoanele juridice române: - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile înainte de data deschiderii ofertelor în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”.
Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de înregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
În cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati în parte.
Ofertantul clasat pe primul loc (declarat câstigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma de înregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident) în original sau în copie legalizata.
III.2.2)Capacitatea economică şi financiarăInformaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor: Decl din care sa rez realiz unei cifre medii de af anuale globala, aferente ultimilo 3 ani (2008,2009,2010) cu o val eg sau mai mare de 633.298 lei.CA se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR:3,6827 lei pt anul 2008; 4,2373 lei pt anul 2009; 4,2099 lei pt anul 2010.Se solicita dovada sit ec si fin cf art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu comp ult(Form 5 din Sect III)În cazul unei of comune cerintele priv sit ec fin trebuie îndep de cel putin unul dintre aso. La eval sit ec-fin nu se iau în consid datele subcontr. Conf art.19 din Lg nr.279/2011 de modif a art. 186, alin.(2) din OUG nr. 34/2006, in cazul unei sust acordate de catre o alta pers, aceasta are oblig de a dovedi sust, prin prezent unui angajam ferm inch in forma aute, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispoz of resurs fin invocate. Sust.nu tr sa se afle in sit care det excl. din proc de atrib conf prev art 180,181lit a,c^1,d.
III.2.3)Capacitatea tehnicăInformaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor:
Lista princip contr de prest serv din ultimii 3 ani. (Form 9 din Sect Form)În cazul unei of comune, cap tehn si/sau prof vor fi îndepl prin cumul, cu ment ca acele cerinte care viz atrib în exec viitorului contr tr îndepl de acela dintre asoc, care, conf ac de asoc a fost nom pentru exec respect atrib.Se sol decl pe propria rasp a op ec(Form9 din Sect III Form)Conf art.20 din Lg 279/2011 de mod a OUG nr. 34/2006 cu mod ult, in cazul unei sust acord de catre o alta pers, acesta are oblig de a dovedi sust de care benef prin preze unui angajam ferm inch in forma aut, prin care va pune la dispoz of resursele tehn si prof invocate. sust nu tr sa se afle in sit care det excl din procde atrib, conf prev art.180 si ale art.181 lit.a),c^1)d).
Exp sim ac stab ca cer min efec în ult 3 ani (dinai dat lim de dep a of),a unor contr de prest serv sim, în val de min 316.649 lei. Niv exp sim se rap la curs euro de schimb pt anul prest care se va calc la curs euro mediu anual BNR 3,6827 lei pt anul 2008;4,2373 lei pt anul 2009;4,2099 pt anul 2010.Val ment tr sa repr contrib proprie a of în prest serv prez ca exp sim.Se accepta cum val din cel mult 2 contr.Of va prezcopii dupa par? rel din contr adus ca ref si o decl în orig de la parten de asoc(daca este cazul) pentru aut proc de partic.În cazul unei of comune, cap tehn înde prin cumul, cu ment ca acele cerinte care vizeaza atrib în exe cont tre îndepl de acela dintre aso, care, cf ac de as a fost nom pentru exec respe atrib.Cf art. 20 din Lg 279/2011 de mod a OUG nr.34/2006 cu, in cazul unei sust ac de catre o alta pers, acesta are obli de a dovedi sust prin prez unui angajam ferm inch in forma aut. Sust nu tr sa se afle in sit ce det exclud din proc, cf prev art180,181lit a,c^1,d.
Prezentarea a maxim doua recomandari din partea unor beneficiari autorita?i contractante sau clien?i priva?i care sa confirme prestarea de servicii similare, care vor face referire la contractele cu care ofertantul întelege sa-si demonstreze îndeplinirea conditiei minime cu privire la experienta similara.
Se solicita decl din care sa reiasa ca op ec dispune sub orice forma echip specificate - (Form 11 din Formulare)În cazul unei of comune, cap teh si/sau prof vor fi îndep prin cumul, si acele cerinte care vizeaza atribi în execu contr tr îndepl de acela dintre as, care, cf ac de as a fost nom pt exe atrib.Cf art.20 din Lg 279/2011 de mod a OUG nr. 34/2006 in cazunei sust ac de o alta pers, acesta are oblig de a dovedi sust prin angajam ferm inch in forma aut, prin care acesta confirma ca va pune la disp ofresur tehn si prof.Sust nu tr sa se incadr in art 180,181lit a,c^1,d.
Se sol inf ref la inst, echip, ut de care dispune op pentru îndepl contr -dovada dispunerii de utilaje: 2 buc. PRB–cu înaltime de minim 12 m; 2 buc. PRB cu înaltime de minim 8 m; 2buc. masini de transp container de 10mc;containere de 10mc;drujbe mecanice;vola pentru încarcat materiale;utilaje pentru taiat cu brat lung;masina de tocat crengi cu diametrul de prelucrare peste 20 cm. in caz de of com cap tehn si prof vor fi indepl prin cumul. In cazul unui sustin, are oblig de a dovedi sust prin angajam ferm in form aut si sa nu se afle in sit art.180, 181 lit a, c^1,d.
Se solicita decl priv efect medii anuale ale pers angajat ?i ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani. În acest sens se vor depune CV-uri, calif din care sa reiasa exp în domeniul tehn de spec si de asiga calitÎn cazul unei of comune, cap teh si/sau profa vor fi îndepl prin cumul, cu ment ca acele cerinte care vizeaza atrib în exec viitorului contract trebuie îndepl de acela dintre as, care, conform ac de asoc a fost nom pentru executarea respectivelor atrib.Conform art. 20 din Legea 279/2011 de modificare a OUG nr. 34/2006, in cazul unei sust acordate de catre o alta pers, acesta are oblig de a dovedi sust prin angajam ferm al pers in forma aut,Sust nu trebuie sa se afle in sit care determina excldin proc de atrib, conf prev art. 180,181 lit.a,c^1,d.
Info priv pers tehnic de spec de care dispune of sau al carui angajam de part fost ob?inut de catre of– se solicita ca of sa faca dovada dispunerii de minim 20 de muncitori.calif.În cazul unei of comune, cap teh si/sau profa vor fi îndepl prin cumul, cu ment ca acele cerinte care vizeaza atrib în exec contr t îndepl de acela dintre as, care, conform ac de asoc a fost nom pentru exec atrib.Conform art. 20 din Legea 279/2011 de mod a OUG nr. 34/2006, in cazul unei sust acordate de catre o alta pers, acesta are oblig de a dovedi sust prin angajam ferm al pers in forma aut,Sust nu trebuie sa se afle in sit care determina excldin proc de atrib, conf prev art. 180,181 lit.a,c^1,d.
Inf ref la studiile, pregatirea prof?i calif personde conducere, precum ?i ale pes responsabile pentru îndepla contri de serv .Calif vor fi dovedite cu diplome acreditate/recunocute de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului sau de org sim acreditate.Exp va fi dovedita prin CV-uri, copii dupa cartile de munca sau copii din registrul Revisal, contr de colaborare, rec din partea benefic, decizii.În cazul unei of comune, cap teh si/sau profa vor fi îndepl prin cumul, cu ment ca acele cerinte care vizeaza atrib în exec contr t îndepl de acela dintre as, care, conform ac de asoc a fost nom pentru exec atrib.Conform art. 20 din Legea 279/2011 de mod a OUG nr. 34/2006, in cazul unei sust acordate de catre o alta pers, acesta are oblig de a dovedi sust prin angajam ferm al pers in forma aut,Sust nu trebuie sa se afle in sit care determina excldin proc de atrib, conf prev art. 180,181 lit.a,c^1,d.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate în acest sens, care sa ateste conformitatea calitatii serviciilor, conform art 191, din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare.
Certificarea societatii conform standardelor ISO 9001:2008 sau echivalent - privind lucrarile civile si speciale in constructii. (se va prezenta certificatul in copie).
În cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
III.2.4)Informa?ii privind contractele rezervateIII.3)Condi?ii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1)Informa?ii privind o anumită profesiePrestarea serviciilor în cauză este rezervată unei anumite profesii: nu
III.3.2)Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligaţia să indice numele şi calificările profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nu

Sec?iunea IV: Procedură

IV.1)Tipul proceduriiIV.1.1)Tipul proceduriiDeschisă
IV.1.2)Limitarea numărului de operatori economici invitaţi să prezinte oferte sau să participeIV.1.3)Reducerea numărului de operatori economici în timpul negocierii sau al dialoguluiIV.2)Criterii de atribuireIV.2.1)Criterii de atribuireCel mai mic preţ
IV.2.2)Informa?ii despre licita?ia electronicăSe va organiza o licitaţie electronică: nu
IV.3)Informa?ii administrativeIV.3.1)Numărul de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă:IV.3.2)Publicare anterioară privind acelaşi contractnu
IV.3.3)Condiţii de obţinere a caietului de sarcini şi a documentelor suplimentare sau a documentului descriptivTermen limită pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 21.3.2012 - 10:00
Documente contra cost: nu
IV.3.4)Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare22.3.2012 - 10:00
IV.3.5)Data expedierii invitaţiilor de prezentare de oferte sau de participare către candidaţii selectaţiIV.3.6)Limba sau limbile în care poate fi redactată oferta sau cererea de participareromână.
IV.3.7)Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să îşi menţină ofertaDurata în luni: 60 (de la termenul limită de primire a ofertelor)
IV.3.8)Condiţii de deschidere a ofertelorData: 22.3.2012 - 12:00

Locul:
Primaria Municipiului Targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45.

Persoane autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: da
Informații suplimentare despre persoanele autorizate și procedura de deschidere: Dan Ioana, Kiss Imola, Muresan Gheorghe, Anca Teban, Tamasi Tunde, Iernutan Oana, Fagaras Dorin, observatori desemnati UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.

Sec?iunea VI: Informa?ii complementare

VI.1)Informa?ii privind periodicitateaAceastă achiziție este periodică: nu
VI.2)Informa?ii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: nu
VI.3)Informa?ii suplimentare— Avându-se în vedere situatia economico-financiara actuala, platile se vor efectua în termen de 250 de zile de la data emiterii facturilor,
— Termen de prestare a serviciilor: pe o perioada de 12 luni de la data semnarii contractului,
— Se ia in calcul posibilitatea achizitionarii ulterioare de lucrari suplimentare,
— Ofertan?ii vor prezenta proiect de contract semnat si stampilat.
VI.4)Căi de atacVI.4.1)Organismul competent pentru căile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3
030084 Bucuresti
ROMÂNIA
E-mail: office@cnsc.ro
Telefon: +40 213104641
Adresă Internet: http://www.cnsc.ro
Fax: +40 213104642 / 218900745
VI.4.2)Utilizarea căilor de atacVI.4.3)Serviciul de la care se pot obţine informaţii privind utilizarea căilor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Piata Victoriei, nr. 3
540026 Targu-Mures
ROMÂNIA
Telefon: +40 265268330
VI.5)Data expedierii prezentului anun?:8.2.2012



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.