Din
banii târgumureșenilor, primăria vrea să cumpere…mașini unelte de 30.000 de
euro !
Primăria cu afaceri pe
inși din PDL, dar nu numai, pe ziariști de la televiziuni de partid, dar nu
numai, pe sponsori de FCM, dar nu numai, găsește în an de criză și electoral o
altă investiție nebunească. Dacă pantofi de vară pentru comunitari prin
licitație toamnă sau vaporizatoare de apă pentru alei iarnă par investiții
nebunești, demente, dar explicabile pentru foamea șmecherilor, poate că
afacerea de mai jos pare una normală: mașini unelte de vreo 30.000 de euro, din
banii târgumureșenilor. Vom trăi și vom afla ce firmă cu o ofertă și cu prețul
exact cel estimat va …câștiga afacerea, după modelul afacerilor cu publicitatea
pe firme cu televiziuni Pro PDL, cu
filmat casete publice pe firmă abonată, cu transport terestru ocazional al
primăriei(?!) pe firma lui Maior care nu e a lui Maior, cu panouri și afișe pe
firma care are magazinul FCM, cu sondaje pe firma pedelistului cu texte rasiste
din prefectură și așa mai departe.
nvitatia numarul 321955
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 321955
/ 15.03.2012
Denumire contract:
Furnizare de masini-unelte
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei, nr. 3,
registratura institutiei, camera 13, Targu-Mures, Romania, cod postal: 540026,
telefon:+40 0265268330, fax:+40 0365801856
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Primaria Municipiului
Targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Furnizare de
masini-unelte
II.1.2) Tip contract:
Furnizare
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Furnizare de
masini-unelte
II.1.6) CPV: 42600000-2
- Masini-unelte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 122,900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 2.458 lei.Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia
trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca
plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei
persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat,
respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu
privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei de
participare - 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Dovada
constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu
la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care
ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea
garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta
este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca
dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Sa nu se
afle in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr.34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006. -
Formularul F17.1 din Sectiunea III Formulare.In cazul unei oferte comune,
aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. -Sa nu
se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte.Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Dan Ioana, Moldovan
Florian, Gheorghita Ioan, Teban Valentin, Pascan Lucian, Iernutan Oana, Mateiu
Elena, Almasan Marius. -Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul
314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. Se solicita certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea
III Formulare.In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de
fiecare dintre asociati in parte. -Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de
plata a impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de Stat consolidat in
conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau din tara in care
este stabilit.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor
exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul
Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte lipsa obligatiilor scadente
la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Persoanele juridice
straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii,
eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare,
alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de
plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul
local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va
alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea
firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala.In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Documente edificatoare care
sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestare
ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
din tara in care ofertantul este stabilit. -Pentru persoanele juridice romane :
- autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat
cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
-Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o
forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul
este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri
legalizate. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de
catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc
(declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si
inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire,
certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care
dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul
este rezident) in original sau in copie legalizata. -Se solicita autorizatie de
functionare ca unitate protejata in baza legii 448/2006 - emisa de organele de
drept (copie legalizata sau copie conform cu originalul).
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani (2008, 2009, 2010) cu o valoare egala sau mai mare de
240.000 lei. Se solicita dovada situatiei economice si financiare conform art.
185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Formularului 5 din
Sectiunea III Formulare Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro
mediu anual BNR astfel:3,6827 lei pentru anul 2008; 4,2373 lei pentru anul
2009; 4,2099 pentru anul 2010.In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra
de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei
economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de livrare din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III
Formulare In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala
vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza
atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre
asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru
executarea respectivelor atributii.,Experienta similara - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor
faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor)
cel putin a unui contract de furnizare produse similare in valoare de minim.
120.000 lei, la care se adauga TVA. Se solicita: copie dupa
contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta
si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul)
pentru autenticitatea procentului de participare. Pentru contractul adus pentru
dovedirea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele dccumente :
-fisa privind experienta similara -copie dupa infomatiile relevante din
contractul cu care se va face dovada experientei similare - copie proces-verbal
de receptie a produselor - recomandare din partea beneficiarului
Continuare...,Continuare... - documente doveditoare din care sa reiasa valoarea
produselor furnizate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de produse
furnizate ( daca este cazul) (Formularul B4 din Sectiunea Formulare) Nivelul
experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul
prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: 4,2373
lei pentru anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011.
Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in
executarea lucrarilor prezentate ca experienta similara. In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Informatii referitoare la personalul de care dispune ofertantul
Declaratie pe propria raspundere privind forta de munca, in care sa se prezinte
informatii referitoare la numarul total de salariati si numarul persoanelor cu
dizabilitati de care dispune ofertantul. Dovada dispunerii de persoane cu
dizabilitati se va face prin prezentarea in copie, a unor documente precum:
contracte de munca, copie dupa Registrul Revisal, contracte de colaborare,
angajament, sau orice alte documente prin care ofertantul dovedeste ca dispune
de respectivul personal.In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau
profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care
vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de
acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat
pentru executarea respectivelor atributii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 28.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 28.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 14.03.2012 13:25
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.