Mega-afacere
de 8 milioane de euro în an de criză și electoral, desigur, în Târgu-Mureș!
Băieții șmecheri care
s-au tolănit cu anii în primărie și nu muncesc decât pentru afaceri de partid,
pentru imaginea electorală și așa mai departe au pus la cale mega-afacerea
anului: 8 milioane de euro. Dacă mai adăugăm că anul trecut s-au găsit vreo 4 milioane
pentru abonații obișnuiți, în Cetate, vreo 400.000 de euro pentru abonatul de
serviciu la reparat pasaj nedeschis oficial de gangsteri, dar care trebuia
reparat, peste un milion de euro la reparații în Week-end, fără să mai calculăm
pagubele produse de diverși imbecili prin procesul cu Moga (în jur de un milion de euro), aveți imaginea mega-vacii de muls
care este Târgu-Mureșul, din bugetul local și nu numai. Păzea, 8 milioane de
euro!
Anunt de participare
numarul 134011/16.03.2012
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 134011 / 16.03.2012
Denumire contract:
Acord-cadru de lucrari de " Interventii si reparatii strazi, trotuare,
parcari si lucrari edilitare (apa-canal) in Municipiul Targu-Mures"
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I: AUTORITATEA
CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: NICOLETA ALINA DAMIAN , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau
solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului
Targu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr. 3, camera 13 - registratura. , Localitatea: Targu-Mures , Cod
postal: 540026 , Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de lucrari
de " Interventii si reparatii strazi, trotuare, parcari si lucrari
edilitare (apa-canal) in Municipiul Targu-Mures"
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de
executare: Municipiul Targu-Mures
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui
acord-cadru
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
Contractele subsecvente
urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un
singur agent economic
Durata acordului-cadru:
4 ani
Valoarea estimata fara
TVA: 32,258,065 RON
Frecventa si valoarea
contractelor ce vor fi atribuite: Cant. max est ale ac. -cadru : 63.000 mp
drumuri; 16.500 ml apa-canal. Cant min est ale ac.-cadru: 31.500 mp rumuri,
8.250 ml apa-canal. Cant max est ale contr subsec. 3500 mp drumuri, 1680 ml
apa-canal. Can. min est. ale contr subsec: 2625 mp drumuri, 98 ml
apa=canal.Val. max est a unui contr. subsec.: 3.225.806,45 lei la care se
adauga TVA.Val.min a contr. subsecv: 80.645,16 lei plus TVA
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de lucrari
de " Interventii si reparatii strazi, trotuare, parcari si lucrari
edilitare (apa-canal) in Municipiul Targu-Mures"
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de
drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Cantitati maxime
estimate ale acordului -cadru : 63.000 mp parcari ecologice, alei
pietonale/carosabile, reparatii strazi, plombari si balastari; 16.500 ml
reparatii apa-canal.
Cantitati minime
estimate ale acordului-cadru: 31.500 mp parcari ecologice, alei
pietonale/carosabile, reparatii strazi, plombari si balastari; 8.250 ml
reparatii apa-canal.
Cantitati maxime
estimate ale contractului subsecvent : 3.500 mp parcari ecologice, alei
pietonale/carosabile, reparatii strazi, plombari si balastari; 1.680 ml
reparatii apa-canal
Cantitati minime
estimate ale contractului subsecvent : 2.625 mp parcari ecologice, alei
pietonale/carosabile, reparatii strazi, plombari si balastari; 98 ml reparatii
apa-canal
Valoarea estimata fara
TVA: 32,258,065 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Garantia de participare
in cuantum de 200.000 lei Modul de constituire a garantiei de participare -
prin virament bancar in contul nr.RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la
Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile
legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta
in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de
atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare
trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv
dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul
garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza
declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Este recomandabil
ca, dupa caz, garantia de participare (in formele precizate mai sus) sa fie
emisa de catre o banca din Romania. In cazul unei contestatii se va retine din
garantia de participare o suma conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr.
34/2006 cu modificarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de
participare - 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei Dovada
constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu
la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care
ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea
garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta
este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca
dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. GBE e 10%din val.contr.subs. fara
TVA.Constit. GBE - prin instr de gar. emis in cond. lg. de o soc. bancara sau
de asigurari, prin retineri succ. din plata fact. partiale. Ret. succ. se vor
efectua intr-un cont deschis conform prev. H.G. 1045/2011.Gar.sa fie
irevocabila.Este recomandabil ca, dupa caz, GBE(in formele precizate mai sus)
sa fie emisa de catre o banca din Romania.Instrum. de gar. tre. sa prevada daca
plata gar. se va exe. cond., respectiv dupa const. culpei pers. gar., cf. cu
contr. gar. sau necond., respectiv la prima cerere a benefic., pe baza decl. cu
privire la culpa pers. gar.gbe se va rest: 70%in 14 zile de la data
inch.proc.verbal, restul de 30% la exp. per. de gar. a lucr. exe., pe baza
proc.-verbal de rec. fin.In cazul in care of. dovedeste ca este IMM va beneficia
de o reducere de 50% din val. gbe,cf Lg nr. 346/2004. daca of. este depusa de
catre o asoc.fiecare membru al asoc.tb sa faca dovada ca este IMM.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local.
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conform Formularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul").
- Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.
In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul").Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din
cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Damian Alina, Racz Lucian, Moldovan
Florian, Szekely Alexandru, Szabo Lorand, Dan Ioana, Farcasan Rodica, Costea
Alexandru, Matei Cristian, Lucian Liviu, Toma Aurelia.
- Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea
III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010
privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat
trebuie depus de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
- Certificate
constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate
catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in
luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate,
conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Persoanele juridice
straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii,
eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare,
alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de
plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul
local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila
cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura
traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele
juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din
grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala.
In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de
fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat
cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Pentru persoanele
juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de
inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
In cazul unei oferte
comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in
parte.
Ofertantul clasat pe
primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind
cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei
ani (2008, 2009, 2010) cu o valoare egala sau mai mare de 6.000.000 lei.
(Formularului 5 din Sectiunea III Formulare) . In situatia in care operatorul
economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate
dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani
financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor
contracte de lucrari din ultimii 5 ani. Se solicita declaratia pe propria
raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare.
Experienta similara -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate
sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani (pana la data limita de depunere a
ofertelor) a maxim 2 contracte de lucrari similare din care : un contract
pentru lucrari de drumuri cu valoare egala sau mai mare de 2.200.000 lei fara
TVA si un contract pentru lucrari de apa/canalizare cu valoare egala sau mai
mare de 1.000.000 lei fara TVA
Lista privind
echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului
- autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima dispunerea (sub orice
forma, in proprietate sau inchiriere, contract de colaborare/prestari servicii,
etc) cel putin a urmatoarelor utilaje:
- Statie/statii
autorizata de preparat mixturi asfaltice complet automatizata cu o productie de
minim 100 to/h la o distanta recomandata de amplasare de maxim 50 km - 1 buc.,
sau contract de furnizare sau declaratie de disponibilitate pentru mixturi
asfaltice cu statie de preparat mixturi asfaltice complet automatizata, care sa
asigure o capacitate de productie de minim 100 to /h la o distanta recomandata
de amplasare de maxim 50 km sau declaratie de disponibilitate SAU Container
termostat pentru transport mixtura asfaltica CATsau echivalent in cazul in care
distanta de transport de la statie la punctul de lucru depaseste 50 km.
Continuare...
Continuare...
- Laborator autorizat
ISC , minim gradul II (xerocopie autorizatii)- min.1 buc.
- Statie prefabricate
din beton vibropresat (borduri, pavaj ) - 1 buc. sau contract de furnizare prefabricate
din beton vibropresat
- Repartizor mixturi
asfaltice pentru carosabil- 1 buc.
- Repartizor mixturi
asfaltice pentru trotuare - 1 buc.
- Freza mecanica cu
banda transportoare cu latimea de frezare 1ml- 1 buc.
- Freza mecanica cu
banda transportoare cu latimea de frezare 0,5 ml- min. 2 buc.
- Compresor de aer-
min. 3 buc.
- Cilindru
vibrocompactor cu rulouri netede- min. 2 buc.
- Cilindru compactor cu
pneuri - min. 2 buc.
- Autobasculante 24 to-
min. 6 buc.
- Autogreder - 1 buc.
- Buldoexcavator (dotat
cu cupa de excavare si lama frontala)- min. 3 buc.
- Buldozer - min. 2
buc.
- Excavator cu cupa de
0,8 mc- min. 1 buc.
- Miniexcavator pe
senile de maxim 5 to cu cupa de 250 sau 500 mm- min. 2 buc.
Continuare...
Continuare...
- Masina de transportat
prefabricate din beton vibropresat cu macara- min. 2 buc.
- Mai mecanic 150-200
KGF- min. 3 buc.
- Masina de taiat
rosturi - min. 3 buc.
- Autocisterna- min. 2
buc.
- Autogudronator- min.
1 buc.
- Perie mecanica- min.
2 buc.
- Ciocan pneumatic-
min. 2 buc.
- Aparat de sudura cu
electrofuziune cu posibilitate de listare a protocoalelor de sudura (
protocoalele de sudura vor fi prezentate la decontare si vor face parte din
cartea tehnica a constructiei )- min. 2 buc.
- Aparat de sudura
"cap la cap"- min. 2 buc.
- Generator sudura -
min. 2 buc.
Lista privind
efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de
specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si
cadrelor de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit.b si d, din OUG nr.
34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune sau, daca
este cazul, sa obtina un angajament de participare pentru personalul solicitat
in baza prevederilor art. 188, alin. (3), lit b din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioate), din partea urmatorilor specialisti:
- minim 1 inginer cu
specializarea CFDP (cai ferate drumuri si poduri)
- minim 1 inginer RTE
(responsabil tehnic cu executia) specializati in lucrari de drumuri si poduri,
atestati MDRT
- minim 1 inginer RTE
(responsabil tehnic cu executia) specializat pentru lucrari de alimentare cu
apa , atestat MDRT
- minim 1 inginer
specializati in instalatii de alimentare cu apa
Continuare...
Continuare...
- minim 2 responsabili
cu controlul calitatii, CQ
- minim 3 sudori
autorizati ISCIR/CNCIR pentru sudura in polietilena
- minim 1 sudori
autorizati ISCIR/CNCIR pentru sudura in otel
Asigurarea cu personal
calificat - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul
sa faca dovada ca dispune de minim 20 municitori calificati, pe langa cei 10
specialisti.
Asigurarea respectarii
legislatiei in vigoare cu privire la protectia mediului in ceea ce priveste
modul de depunere a deseurilor inerte (moloz etc).
ISO 9001 sau echivalent
privind constructii de drumuri si poduri
ISO 14001 sau
echivalent privind constructii de drumuri si poduri
ISO 9001 sau echivalent
privind constructii edilitare alimentare cu apa si canalizare
ISO 14001 sau
echivalent privind constructii edilitare alimentare cu apa si canalizare
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2012
11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2012 10:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 11:00
Locul: Primaria
Municipiului Targu-Mures, Piata Victoriei, nr.3, camera 45
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Damian Alina,Racz
Lucian,Moldovan Florian,Szekely Alexandru,Szabo Lorand,Dan Ioana,Farcasan
Rodica,Costea Alexandru,Matei Cristian,Lucian Liviu,Toma Aurelia,reprez
UCVAP,reprez.imput.ai ofertantilor
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare:
Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantii vor depune
proiect de acord-cadru semnat si stampilat.-Plata se va efectua in termen de
180 de zile de la data emiterii facturilor. Plata se va face pe baza creditelor
de angajament in limita creditelor bugetare aprobate prin Hotararea Consiliului
Local al Municipiului Targu-Mures, pentru anul 2012.In cazul in care doua sau
mai multe oferte obtin, acelasi punctaj maxim/oferta totala, respectiv
reprezinta pretul cel mai scazut/total operatii unitare necesare , atunci in
vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita
respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in
plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului care
intruneste, dupa recalculare, punctajul maxim/total oferta, respectiv pretul
cel mai scazut/total operatii unitare necesare.-In cazul unei asocieri,
autoritatea contractanta, la solicitarea in scris a asociatilor, formulata prin
liderul asocierii, poate accepta facturarea si plata lucrarilor executate catre
fiecare asociat in parte in functie de situatiile de lucrari prezentate de
acestia. -Formularele F2, F3, F4 , mentionate in caietul de sarcini, nu se
gasesc in Sectiunea Formulare, ci in cadrul anexelor la caietul de
sarcini.-Datorita faptului ca sistemul informatic/tehnic nu ne-a permis
indicarea a mai mult de un cod CPV venim cu inca 2(doua) coduri CPV
principale:45223300-9 - lucrari de constructii de parcari si 45232151-5 -
lucrari de construtii de renovare a conductelor de apa, precum si inca 3 (trei)
coduri CPV suplimentare(secundare) : 45233161-5 - lucrari de constructii de
trotuare;45232400-6 - lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale si
45232150-8 Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa.Pt Sectiunea
II.1.1-II.1.4. - Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente :
pentru primul an al acordului-cadru, 4 contracte subsecvente, iar in anii
urmatori cate 5 contracte subsecvente, frecventa de atribuire fiind stabilita
la interval de 2 luni.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term. de exercit. a
caii de atac sunt cele prev. la art. 256^2, alin.(1) lit. a, din O.U.G. nr.
34/2006 ,respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta
despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Tel. +40 0265268330
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
15.03.2012 08:08
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.