duminică, 7 aprilie 2019

DNA, banii pomană pentru Coral se adună la Târgu-Mureș tot sub denumirea de taxă de...habitat. Escrocherie etnică sau ce?!

DNA, banii pomană pentru Coral se adună la Târgu-Mureș tot sub denumirea de taxă de...habitat. Escrocherie etnică sau ce?!
Pentru că taxa de habitat e taxă pentru adunarea gunoaielor, oriunde în țară, dar la Târgu-Mureș escrocii mascheză pomana Coral ca fiind taxă de habitat. Coral cea cu mite investigate de DNA și care a produs percheziții în primăria Târgu-Mureș și la Kagan, după mitele bănuite ca fiind consecutive plăților pomană pentru Coral, în două ședințe conduse de Maior!
P.S. Fiind taxă specială, taxa pomană pentru Coral se încasează în cont special. Zice legea, pont gratis, DNA și Curtea de conturi!

Evz zicere:
Perchezițiile de la Mureș
După declarațiile complete făcute de consilierul lui Uioreanu, DNA a pus sub ascultare telefonul lui Badea. Așa s-a aflat că acesta are relații apropiate cu Primăriile Zalău și Târgu Mureș. La Târgu Mureș, procurorii DNA au făcut percheziție la biroul și la locuința lui Ildiko Kagan (foto), șef Serviciu Control Activități Edilitare.
O interceptare dintre Badea și Ildiko Kagan arată că ce doi se cunoșteau și chiar se întâlneau în anumite localuri din Târgu Mureș.
Badea: Voiam să vă întreb dacă v-ați putea vedea cu mine? Eu sunt pe aci, dar să-mi spuneți unde să vin.
Ildi: Acum eu îs sus la Primărie.
Badea: În afară de acolo.
Ildi: Pot să vă sun așa, în 20 de minute?
Badea: Da. Sunați-mă.
Înainte de a vorbi cu directoarea Kagan de la Primăria Mureș, Alexandru Badea poartă o discuție cu un angajat și vorbește cu acesta despre plățile pe care trebuie să le facă, cel mai probabil funcționarilor publici.
Domn: Alina vă întreabă dacă s-a reușit - cumva - să se facă plățile?
Badea: Acuma când mă duc, fac plăți: la Neon fac mâine ...
Domn: Am înțeles.
Badea: A voiam să știu dacă, cei de la Târgu Mureș, dau drumul la ceva?
Domn: Săptămâna asta o să dea drumul la ceva, dar nu știm încă la cât.
Badea: Da, să se ducă la directoarea economică ... Îl sun eu și pe Claudiu (n.n. viceprimaruil orașului Târgu Mureș, Claudiu Maior).
Alexandru Badea de la Coral Impex avea o relație foarte apropiată și cu viceprimarul din Mureș, Claudiu Maior, cu care se tutuia, la telefon.
Viceprimar: Pe unde ești, ai venit în țară?
Badea: Am venit în țară ...
Viceprimar: Intră până la mine, la Mureș, dacă poți, mâine dimineață, la prima oră.
Badea: Haideți că încerc mâine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.