Rahat etnic obișnuit, mai
punem un pișcot, pavele, pe firme de condamnați sau inculpați români, pentru vot de la
prostime?!
Sursa, Dan Mașca:
<
Siguranţa şi protecţia
infrastructurii feroviare
Art. 29
(1) În scopul
desfăşurării în bune condiţii a circulaţiei feroviare şi al prevenirii
evenimentelor de cale ferată, se instituie zona de siguranţă şi zona de
protecţie a infrastructurii feroviare publice.
(2) Zona de siguranţă a
infrastructurii feroviare publice cuprinde fâşiile de teren, în limită de 20 în
fiecare, situate de o parte şi de alta a axei căii ferate, necesare pentru
amplasarea instalaţiilor de semnalizare şi de siguranţa circulaţiei şi a
celorlalte instalaţii de conducere operativă a circulaţiei trenurilor, precum
şi a instalaţiilor şi lucrărilor de protecţie a mediului.
(3) În cazurile în care
limitele astfel stabilite cuprind terenuri aflate în proprietate privată, se
poate proceda la expropriere pentru cauză de utilitate publică, în condiţiile
legii.
(4) Zona de protecţie a
infrastructurii feroviare publice cuprinde terenurile limitrofe, situate de o
parte şi de alta a axei căii ferate, indiferent de proprietar, în limita a
maximum 100 în de la axa căii ferate, precum şi terenurile destinate sau care
servesc, sub orice formă, la asigurarea funcţionării acesteia. Limitele
concrete ale zonelor de protecţie se stabilesc pe baza normativelor emise de
Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, cu informarea scrisă
a proprietarilor terenurilor în termen de 30 de zile.
(5) În zona de protecţie
a infrastructurii feroviare publice pot fi executate lucrări, potrivit
reglementărilor emise de Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi
Turismului>>
Detalii:
https://legeaz.net/…/art-29-siguranta-si-protectia-infrastr…
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.