duminică, 13 ianuarie 2019

Parcare interzisă la 25 de metri înainte și după trecerea de pietoni semnalizată. Nu și pentru interesele etnice de Târgu-Mureș!

Parcare interzisă la 25 de metri înainte și după trecerea de pietoni semnalizată. Nu și pentru interesele etnice de Târgu-Mureș!
Cum șmecherii români fac praf etnic banii publici se inventează linie de interdicție în stânga și în dreapta trecerii de pietoni, pe sensuri diferite de mers. Ca și cum escrocul zice că aveți voie să parcați acolo, nu și pe partea cealaltă. Ghinion, hoți de Târgu-Mureș care decontați mizeriile alea din banii publici, e interzis să parchezi la 25 de metri înainte și după trecerea de pietoni semnalizată pentru... protecție. Ceea ce nu îi interesează pe borfașii etnici de Tâergu-Mureș care dau bani pe vopsea pe firmă etnică și pe manopera firmei etnice necesare. Rahat etnic de Târgu-Mureș, DNA, ceva deranj? Dar conducerea Poliției române, care nu ia la Târgu-Mureș cadouri cu miros de protecție inculpați, pe motiv de sport, sindicalism, tabere, excursii folclorice, combustibil, reparații mașini, mâncat gratuit și alte mizerii de mânjit uniforma poliției cu școală sau fără școală, sute de mii de euro cu speranța de protecție, din banii târgumureșenilor?! Adică și din banii părinților care au plozii în poliție locală sau cu control ex-sereist, ca să fie rușinea de a fi promovat/ajutat social din banii publici și mai mare! Hobbyurile poliției târgumureșene sunt fotbalul, sindicalismul (?!) și mâncatul gratis la revelioane sau nu,  reparatul mașinilor din banii publici, cumpărarea de combustibil din banii populimii târgumureșene, bine că nu sunt încă atrași și de sporturi moderne și obligatorii, cum ar fi curling!
Regulamentului pentru aplicarea OUG 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice:

    Art. 142. – Se interzice oprirea voluntară a vehiculelor:

    a) în zona de acţiune a indicatorului „Oprirea interzisă”;

    b) pe trecerile la nivel cu calea ferată curentă şi la o distanţă mai mică de 50 m înainte şi după acestea;

    c) pe poduri, pe şi sub pasaje denivelate, precum şi pe viaducte;

    d) în curbe şi în alte locuri cu vizibilitate redusă sub 50 m;

    e) pe trecerile pentru pietoni ori la mai puţin de 25 m înainte şi înainte de acestea;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.