Asistență
tehnică pentru străzi, de 200.000 de euro, prin autoritate contractantă
Primăria Târgu-Mureș!
Băieții deștepți au
puterea de a pune mâna pe aproape 200.000 de euro doar pe asistență tehnică
proiect străzi. Cum la Târgu-Mureș câștigă afaceri de gen gașca din PDL care
are afaceri, subordonații de partid, inșii de la televiziunile de partid, vom
afla dacă nu e vreo afacere dedicată, așa cum au fost altele pentru hrănit
pedeliști.
Anunt de participare
numarul 136907/26.06.2012
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 136907 / 26.06.2012
Denumire contract:
Sservicii de asistenta tehnica pentru implementarea proiectului
"Modernizare retea stradala la nivelul Municipiului Targu Mures - transa
II"
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I: AUTORITATEA
CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: NICOLETA ALINA DAMIAN , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala
sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Sservicii de asistenta
tehnica pentru implementarea proiectului "Modernizare retea stradala la
nivelul Municipiului Targu Mures - transa II"
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de
arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii
de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de
consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de
prestare: Municipiul Targu Mures
Codul NUTS: RO12 -
Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sservicii de asistenta
tehnica pentru implementarea proiectului "Modernizare retea stradala la
nivelul Municipiului Targu Mures - transa II"
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii
de asistenta tehnica (Rev.2)
71247000-1 -
Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in
loturi
Da
Trebuie depuse oferte
pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Lot I Servicii de
asistenta tehnica din partea proiectantului Lot II Servicii de asistenta
tehnica din partea dirigintilor de santier
Valoarea estimata fara
TVA: 807,006 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
LOT I Servicii de
asistenta tehnica din partea proiectantului pentru implementarea proiectului
"Modernizare retea stradala la nivelul Municipiului Targu Mures - transa
II" Garantia de participare in cuantum de 2.500 lei LOT II Servicii de
asistenta tehnica din partea dirigintilor de santier pentru implementarea
proiectului "Modernizare retea stradala la nivelul Municipiului Targu
Mures - transa II" Garantia de participare in cuantum de 6.000 lei Modul
de constituire a garantiei de participare - prin virament bancar in contul
nr.RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de
o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru
perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie
irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei
se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei
garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la
prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa
persoanei garantate. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 60
de zile de la data limita de depunere a ofertei Dovada constituirii garantiei
de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora
stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie :
10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de
buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de
o societate bancara sau de osocietate de asigurari, prin retineri succesive din
plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont
deschis conformprevederilor H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va
restitui in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de
receptie a produselor care fac obiectulcontractului si/sau de la plata facturii
finale, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii
asupra ei. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o
reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legiinr.
346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare
membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
MDRT prin Programul
Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 1, "Sprijinirea dezvoltarii
durabile a oraselor - poli urbani de crestere"
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu se afle in nici
una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile
si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind neincadrarea in
situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din Sectiunea III
Formulare.Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in
parte.Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre
asociati in parte.Sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie
privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Kiss Imola, Iernutan
Oana,Racz Lucian,Damian Alina, Ijac Dana, Szekely Alexandru, Serban
ConstantinSa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010
privind regulile de concurenta.
Se solicita certificat
de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din
Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie
depus de fiecare dintre asociati in parte.Sa aiba indeplinite obligatiile
exigibile de plata a impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de Stat
consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau din
tara in care este stabilit.Certificate constatatoare privind indeplinirea
obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat,
catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte situatia
obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun
ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare,
pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine
(certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca
si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile
catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate
de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul",
la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba
romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din
partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu
practica internationala.In cazul unei oferte comune, aceste certificate
constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Documente
edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau
juridica si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Pentru
persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii
ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul".Pentru persoanele juridice straine -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare
/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor
fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in
parte.Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la
cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind
rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele
juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare
sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind
cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei
ani cu o valoare egala sau mai mare de 400.000 lei pentru lot I/1.100.000 lei
pentru lot II.
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor
contracte de prestari servicii din ultimii 3 ani.
In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Experienta similara -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate
sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a
ofertelor) cel putin a unui contract de servicii similare in valoare de 200.000
lei pentru lot I/550.000 lei pentru lot II.Continuare...
Continuare..Nivelul
experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul
prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: 4,2373
lei pentru anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011.
Continuare..
Continuare..Valoarea
mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in
prestarea serviciilor prezentate ca experienta similara.
In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Lot I - Lista privind
personalul angajat si de specialitate care va fii desemnat pentru realizarea
contractului: - Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca
ofertantul sa faca dovada ca dispune de personal calificat sau al carui
angajament de participare a fost obtinut pentru asigurarea calitatii
serviciilor.Lot II - Lista privind personalul angajat si de specialitate care
va fii desemnat pentru realizarea contractului: - Autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune de
personal calificat sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru
asigurarea calitatii serviciilor, astfel:Continuare...
Continuare...6 diriginti
de santier atestati in domeniul drumuri, poduri, tunele cat si in constructii
edilitare :apa, canal sau 4 diriginti de santier atestati in domeniul drumuri,
poduri, tunele si 2 diriginti de santier atestati in domeniul constructii
edilitare:apa, canal, 1 coordonator al proiectului de investitie
LOT I ISO 9001 sau
echivalent privind managementul calitatii in domeniul serviciilor de proiectare
si in cel al dirigentiei de santier; ISO 14001 sau echivalent privind
managementul mediului, in domeniul serviciilor de proiectare si in cel al
dirigentiei de santier;
LOT IIISO 9001 sau
echivalent privind managementul calitatii in domeniul serviciilor de proiectare
si in cel al dirigentiei de santier; ISO 14001 sau echivalent privind
managementul mediului, in domeniul serviciilor de proiectare si in cel al
dirigentiei de santier;
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2012
10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2012 11:00
Locul: Primaria
Municipiului targu Mures, Piata Victoriei, nr.3, cam.45
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Kiss Imola, Iernutan
Oana, Racz Lucian, Damian Alina, Ijac Dana, Szekely Alexandru, Serban
Constantin, observatori desemnati UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai
ofertantilor
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri)
la proiect(e) si/sau program(e): Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 1,
"Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor
Tip de finantare:
Fonduri europene
Fond european:
Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Ofertantii vor depune
proiectul de contract semnat si stampilat aferent lotului pentru care se depune
oferta.In cazul in care ofertantul va depune oferta pentru ambele loturi atunci
se vor completa proiectele de contract semnate si stampilate aferente fiecarui
lot in parte. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi
egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in
vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta
Victoriei, nr.3 , Localitatea: Tirgu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Tel. +40 265268330 , Fax: +40 265260813
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
25.06.2012 10:54
Lot nr. : 1
Denumire: Servicii de
asistenta tehnica din partea proiectantului
Stare lot: In
desfasurare
1) Descriere succinta
Servicii de asistenta
tehnica din partea proiectantului
2) Clasificare CPV
(vocabularul comun de achizitii)
71356200-0 - Servicii
de asistenta tehnica (Rev.2)
3) Cantitatea si
domeniul
Servicii de asistenta
tehnica din partea proiectantului
Valoarea estimata fara
TVA: 216,000 RON
4) Indicatii privind o
alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
5) Informatii
suplimentare privind loturile
Garantia de participare
in cuantum de 2.500 lei Valoarea garantiei de participare este: 2500.00 RON.
Lot nr. : 2
Denumire: Servicii de
asistenta tehnica din partea dirigintilor de santier
Stare lot: In desfasurare
1) Descriere succinta
Servicii de asistenta
tehnica din partea dirigintilor de santier
2) Clasificare CPV
(vocabularul comun de achizitii)
71247000-1 -
Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
3) Cantitatea si
domeniul
Servicii de asistenta tehnica
din partea dirigintilor de santier
Valoarea estimata fara
TVA: 591,006 RON
4) Indicatii privind o
alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
5) Informatii
suplimentare privind loturile
Garantia de
participarwe in cuantum de 6000 lei Valoarea garantiei de participare este:
6000.00 RON.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.