Societatea
cu televiziunea de propagandă PDL și pe publicitatea primărie lui Florea îl dă
câștigător pe…Florea! Aici sunt banii publici
dați de primărie pe Sondaje Marketing Relații Publice, firma lui
Munteanu?!
Societatea
beneficiară a mai multe afaceri prin primăria lui Florea, de multe sute de mii
de euro, pornind de la casetele pe bani publici, timp de 3 luni, care să
asigure emisia ȘTII tv, afacere gratuită, ca la partid, și terminând cu
publicitatea primăriei – care nu mai vine pe Zereș și firma lui, ci direct, pe
Info Statistics, în colaborare pe firma cu Realitatea TV (al doilea post de
imagine PDL) și pe insul cu mobilier,
probabil în contul UDMR, îl dă pe Florea câștigător! Normal, ați spune, dar ne
aducem aminte de un alt sondaj, efectuat la ieșirea de la urne, de data
aceasta, în care Mircea Munteanu, insul care a fost apoi adus în prefectură, îl
estima aproape perfect pe Florea la primărie. Desigur, pe lângă venirea lui
Munteanu în prefectură Florea a simțit nevoia și unei afaceri dedicate și astfel
firma lui Munteanu era nominalizată la afacere la instituția condusă de șeful
de partid al ăluia. Verifică cineva ce sondaj au decontat băiețașii veseli și
portocalii din primărie pe Sondaje Marketing Relații publice sau e confidențial
și românul trebuie doar să voteze animalic, etnic, nu să afle cum îi cheltuiesc
banii băieții veseli cu carnet PDL?
La comanda postului de televiziune Știi Tv a fost realizat un sondaj de opinie în legatură cu alegerile locale din 10 iunie, de către Info Stratistic SRL. În fotografia alăturată sunt prezentate rezultatele. Click pe imagine pentru a mări dimensiunea fotografiei.
La comanda postului de televiziune Știi Tv a fost realizat un sondaj de opinie în legatură cu alegerile locale din 10 iunie, de către Info Stratistic SRL. În fotografia alăturată sunt prezentate rezultatele. Click pe imagine pentru a mări dimensiunea fotografiei.
Poza
cu rezultatele este pe tirgumureseanul.ro
SONDAJE
MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L., firmă la care este acționar unic….Mircea
Munteanu, omul PDL adus în prefectură după un sondaj la ieșirea de la urne care
l-a scos frumos pe Florea ca și câștigător. Dovada este la Munteanu Mircea.pdf
– Prefectura Judeţului Mureş. Va să zică, omul lui Florea câștigă la primăria
lui Florea, doar o coincidență, desigur, ca și celelalte afaceri cu firme de inși
din PDL(Maior et comp.). Munca te face șmecher,
ca să parafrazăm dedicația amendatului de CNCD!
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod
de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant:
SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod
de identificare fiscala: RO 19060640
Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu
Mures
Telefon: 0744298194
Fax: 0265233416
Detaliu
produs / serviciu / lucrare
Denumire:
Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV:
79320000-3 -
Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
Unitate
de masura: bucata
Data
publicare: 20.02.2012 11:23
Descriere:
Sondaj de opinie efectuat in resedinta de
judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100
subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu
un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu
achizitie
Denumire:
[DA2676066]
servicii de sondaje de opinie
Cantitate:
3.00
(bucata)
Data
initiere: 27.02.2012 10:18
Data
limita etapa: 03.03.2012 17:00
( Deliberare )
Pret
maximal: 21,333 RON
(4,900.2 EUR)
Descriere:
Servicii de sondaje de opinie vor
include:constructia esantionarilor, elaborarea instrumentelor de cercetare
specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la
autoritatea contractanta,aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat
mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale
cercetarii, utile din perspectiva scopurilor administratiilor locale,realizarea
de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractului.Se vor
realiza in principiu 3 sondaje de opinie , in intervalul de 6 luni al perioadei
contractului
Se va elabora rapoarte de cercetare cu
concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de +/- 3
%.Oferta financiara va fi structurata in lei/sondaj de opinie cu reprezentarea
pretului total al contractului.
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod
de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant:
SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod
de identificare fiscala: RO 19060640
Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu
Mures
Telefon: 0744298194
Fax: 0265233416
Detaliu
produs / serviciu / lucrare
Denumire:
Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV:
79320000-3 -
Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
Unitate
de masura: bucata
Data
publicare: 20.02.2012 11:23
Descriere:
Sondaj de opinie efectuat in resedinta de
judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100
subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu
un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu
achizitie
Denumire:
[DA2673319]
Servicii de sondaje de opinie
Cantitate:
3.00
(bucata)
Data
initiere: 24.02.2012 13:25
Data
limita etapa: 29.02.2012 17:00
( Ofertare )
Pret
maximal: 64,000 RON
(14,693.39 EUR)
Descriere:
Serviciile publice vor include:constructia
esantionarilor,elaborarea instrumentelor de cercetare specifice fiecarei
comenzi de sondare a opiniei publice primite de la autoritatea contractanta,
aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat mai scurte de timp,
eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile,
din perspectiva scopurilor administratiilor locale, realizarea de sondaje de
opinie in functie de interesele specifice ale contractantului.Se vor realiza in
principiu 3 sondaje de opinie, in intervalul de 6 luni al perioadei
contractulu,elaborare de rapoarte de cercetare cu concluzii si
recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de de +/- 3 %, .Oferta
financiara va fi structurata in lei/ sondaj de opinie, cu prezentarea pretului
total al contractului.
Citeste
mai mult: Mega-afacere pentru sondaje de 20.000 de euro ca în an electoral prin
șmecherii din Primăria Târgu-Mureș. Munca te face …șmecher!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.