joi, 7 iunie 2012

Societatea cu televiziunea de propagandă PDL și pe publicitatea primărie lui Florea îl dă câștigător pe…Florea! Aici sunt banii publici dați de primărie pe Sondaje Marketing Relații Publice, firma lui Munteanu?!


Societatea cu televiziunea de propagandă PDL și pe publicitatea primărie lui Florea îl dă câștigător pe…Florea! Aici sunt banii publici  dați de primărie pe Sondaje Marketing Relații Publice, firma lui Munteanu?!
Societatea beneficiară a mai multe afaceri prin primăria lui Florea, de multe sute de mii de euro, pornind de la casetele pe bani publici, timp de 3 luni, care să asigure emisia ȘTII tv, afacere gratuită, ca la partid, și terminând cu publicitatea primăriei – care nu mai vine pe Zereș și firma lui, ci direct, pe Info Statistics, în colaborare pe firma cu Realitatea TV (al doilea post de imagine PDL) și pe insul cu  mobilier, probabil în contul UDMR, îl dă pe Florea câștigător! Normal, ați spune, dar ne aducem aminte de un alt sondaj, efectuat la ieșirea de la urne, de data aceasta, în care Mircea Munteanu, insul care a fost apoi adus în prefectură, îl estima aproape perfect pe Florea la primărie. Desigur, pe lângă venirea lui Munteanu în prefectură Florea a simțit nevoia și unei afaceri dedicate și astfel firma lui Munteanu era nominalizată la afacere la instituția condusă de șeful de partid al ăluia. Verifică cineva ce sondaj au decontat băiețașii veseli și portocalii din primărie pe Sondaje Marketing Relații publice sau e confidențial și românul trebuie doar să voteze animalic, etnic, nu să afle cum îi cheltuiesc banii băieții veseli cu carnet PDL?
 La comanda postului de televiziune Știi Tv a fost realizat un sondaj de opinie în legatură cu alegerile locale din 10 iunie, de către Info Stratistic SRL. În fotografia alăturată sunt prezentate rezultatele. Click pe imagine pentru a mări dimensiunea fotografiei.
Poza cu rezultatele este pe tirgumureseanul.ro
SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L., firmă la care este acționar unic….Mircea Munteanu, omul PDL adus în prefectură după un sondaj la ieșirea de la urne care l-a scos frumos pe Florea ca și câștigător. Dovada este la Munteanu Mircea.pdf – Prefectura Judeţului Mureş. Va să zică, omul lui Florea câștigă la primăria lui Florea, doar o coincidență, desigur, ca și celelalte afaceri cu firme de inși din PDL(Maior et comp.).  Munca te face șmecher, ca să parafrazăm dedicația amendatului de CNCD!

Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures

Cod de identificare fiscala: 4322823

 Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures

 Telefon: +40 0265268330

 Fax: +04 0365801856

Ofertant: SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.

Cod de identificare fiscala: RO 19060640

 Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu Mures

 Telefon: 0744298194

 Fax: 0265233416

Detaliu produs / serviciu / lucrare

Denumire: Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica

CPV: 79320000-3 -

 Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)

Unitate de masura: bucata

Data publicare: 20.02.2012 11:23

Descriere:

 Sondaj de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.

Detaliu achizitie

Denumire: [DA2676066]

 servicii de sondaje de opinie

Cantitate: 3.00

 (bucata)

Data initiere: 27.02.2012 10:18

Data limita etapa: 03.03.2012 17:00

 ( Deliberare )

Pret maximal: 21,333 RON

 (4,900.2 EUR)

Descriere:

 Servicii de sondaje de opinie vor include:constructia esantionarilor, elaborarea instrumentelor de cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la autoritatea contractanta,aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile din perspectiva scopurilor administratiilor locale,realizarea de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de opinie , in intervalul de 6 luni al perioadei contractului

 Se va elabora rapoarte de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de +/- 3 %.Oferta financiara va fi structurata in lei/sondaj de opinie cu reprezentarea pretului total al contractului.

Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures

Cod de identificare fiscala: 4322823

 Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures

 Telefon: +40 0265268330

 Fax: +04 0365801856

Ofertant: SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.

Cod de identificare fiscala: RO 19060640

 Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu Mures

 Telefon: 0744298194

 Fax: 0265233416

Detaliu produs / serviciu / lucrare

Denumire: Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica

CPV: 79320000-3 -

 Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)

Unitate de masura: bucata

Data publicare: 20.02.2012 11:23

Descriere:

 Sondaj de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.

Detaliu achizitie

Denumire: [DA2673319]

 Servicii de sondaje de opinie

Cantitate: 3.00

 (bucata)

Data initiere: 24.02.2012 13:25

Data limita etapa: 29.02.2012 17:00

 ( Ofertare )

Pret maximal: 64,000 RON

 (14,693.39 EUR)

Descriere:

 Serviciile publice vor include:constructia esantionarilor,elaborarea instrumentelor de cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la autoritatea contractanta, aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile, din perspectiva scopurilor administratiilor locale, realizarea de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractantului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de opinie, in intervalul de 6 luni al perioadei contractulu,elaborare de rapoarte de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de de +/- 3 %, .Oferta financiara va fi structurata in lei/ sondaj de opinie, cu prezentarea pretului total al contractului.

Citeste mai mult: Mega-afacere pentru sondaje de 20.000 de euro ca în an electoral prin șmecherii din Primăria Târgu-Mureș. Munca te face …șmecher!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu