sâmbătă, 9 iunie 2012

Mega-afacere de peste 200.000 de euro: Furnizare de echipamente, aplicații informatice și licențe precum si formarea profesionala a persoanelor necesare pentru implementarea sistemului informatic in cadrul proiectului "Târgu - Mureș Oras Digital European"


Mega-afacere de peste 200.000 de euro: Furnizare de echipamente, aplicații informatice și licențe precum si formarea profesionala a persoanelor necesare pentru implementarea sistemului informatic in cadrul proiectului "Târgu - Mureș Oras Digital European"
Dacă aveți curaj să mergeți la astfel de afaceri, care se dovedesc, de regulă, pe firmele abonate unora.
Anunt de participare numarul 135590/17.05.2012

Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de participare: 135590 / 17.05.2012
Denumire contract: Furnizare de echipamente, aplicatii informatice si licente precum si formarea profesionala a pers. necesare pentru implementarea sistemului informatic in cadrul proiectului "Tirgu - Mures Oras Digital European"
Stare procedura: In desfasurare



Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Punct(e) de contact: IERNUTAN OANA , Tel. +40 0265268330 , Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro


I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de echipamente, aplicatii informatice si licente precum si formarea profesionala a pers. necesare pentru implementarea sistemului informatic in cadrul proiectului "Tirgu - Mures Oras Digital European"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Targu MURES
Codul NUTS: RO125 - Mures

II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de echipamente, aplicatii informatice si licente precum si formarea profesionala a pers. necesare pentru implementarea sistemului informatic in cadrul proiectului "Tirgu - Mures Oras Digital European"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
80000000-4 - Servicii de invatamant si formare profesionala (Rev.2)
80533100-0 - Servicii de formare in informatica (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare de echipamente, aplicatii informatice si licente precum si formarea profesionala a pers. necesare pentru implementarea sistemului informatic in cadrul proiectului "Tirgu - Mures Oras Digital European"
Valoarea estimata fara TVA: 945,000 RON

II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
Garantie de participare da Garantia de participare in cuantum de 10.000 lei Modul de constituire a garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. GBE a contr.de furnizare.:5 % din val.contr.fara TVA.Modul de const.a GBE a contr. de furniz.prin instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. banc. sau de o soc. de asig. sau prin ret. succ. din plata fact. part. Ret. succ. se vor ef. intr-un cont deschis conf. prev. H.G. 1045/2011.Gar.trebuie sa fie irevoc..Instr. de gar. trebuie sa prevada daca plata gar. se va exec.cond., respectiv dupa constat. culpei persoanei gar., in conf. cu ctr gar. sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu privire la culpa pers. garantate.GBE se va restitui In cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contr. a obligat. asumate prin contr respectiv, daca aut.ctr. nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.In cazul in care of. dov. ca este IMM va benef. de o red. de 50% din val.GBE conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
98% Finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, 2% finantat din Bugetul Local al Municipiului Targu Mures
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator.
In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea "conform cu originalul").Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Iernutan Oana, Kiss Imola, Korpady Gyorgy, Mihet Florina Daniela, Ijac Dana, Damian Alina, Magyari Cristina, Fabian Mihai, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de cel putin unul dintre asociati. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Seaccepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine
(certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fiprezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de
firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documentecare dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.
Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma deinregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 1.890.000 lei. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual
BNR astfel:
- 3,6827 lei pentru anul 2008,
- 4,2373 lei pentru anul 2009,
- 4,2099 pentru anul 2010,
- 4,2379 pentru anul 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani( cei 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor)
In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formular 9 din Sectiunea III Formulare
Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract de livrare de produse similare in valoare de minim 945.000.Se accepta cumularea valorilor aferente din cel mult 2 contracte. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Continuare...
Continuare...Fisa privind experienta similara(Formularul B4 din Sectiunea
Formulare)
Se solicita: copie dupa contractul/contractele/ informatiile
relevante din contract aduse ca referinta si o declaratie in
original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru
autenticitatea procentului de participare.
Pentru contractul/contractele/informatiile relevante din contract/e
adus/e pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta
anexat urmatoarele documente :Continuare..
Continuare...fisa privind experienta similara
-copie dupa infomatiile relevante din contractul/ contractele cu
care se va face dovada experientei similare
- copie proces-verbal de receptie a produselor
- recomandare din partea beneficiarului
- documente doveditoare din care sa reiasa valoarea produselor
furnizate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de lucrari
( daca este cazul)
Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro de
schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro
mediu anual BNR astfel:
- 3,3373 pentru anul 2007Continuare...
Continuare..- 3,6827 lei pentru anul 2008,
- 4,2373 lei pentru anul 2009,
- 4,2099 pentru anul 2010,
- 4,2379 pentru anul 2011.
Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a
ofertantului in furnizarea produselor prezentate ca experienta
similara. Se accepta cumularea din maxim doua contracte.
In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau
profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele
cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract
trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform
acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
Asigurarea cu personal calificat in domeniul tehnicii de calcul - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa prezinte lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului:Cerinte minime privind echipa de proiect:-1 manager de proiect IT, membru in echipa de conducere a proiectului, cu o experienta de minimum 5 ani in dmeniul IT, certificare profesionala in management de proiect emisa sau recunoscuta de o institutie nationala sau internationala autorizata si care sa aiba experienta in coordonarea a cel putin 2 proiecte de implementare a unor solutii sofzware integrate.Continuare....
-pentru echipa de dezvoltare, minim 2 dezvoltatori software certificati/atestati de catre organisme/institutii abilitate de lege
- pentru echipa de implementare, minim 4 specialisti cu competente certificate/atestate de catre organisme abilitate de lege pentru configurarea software-ului de baza ofertat si care vor fi implicati in derularea proiectului.
- 2 specialisti certificati/atestati de organisme/institutii abilitate de lege, pentru echipamente hardware, carora sa le fie atestata capacitatea tehnica de a instala si configura echipamentele ofertate.Continuare...
- pentru echipa suport local, minim 2 specialisti, certificati/atestati de organisme/institutii abilitate de lege , carora sa le fie atestata capacitatea tehnica de a instala si configura softwareul de baza ofertat si de a remedia erorile de functionare.pentru echipa hardware minim 2 ingineri calificati in domeniul tehnicii de calcul atestate Microsoft Certified Professional sau echivalentContinuare...
Continuare...Lista cu personalul de specialitate va fi prezentata conform Formularului 10 din Sectiunea III Formulare
Echipa de proiect va face parte din personalul contractual al ofertantului dovada facandu-se prin prezentarea de contracte de colaborare, copii dupa cartile de munca, etc, sau angajamente de participare obtinute de ofertant de la persoanele de specialitate.









Experienta va fi dovedita prin CV-uri, copii dupa cartile de munca, contracte de colaborare, recomandari din partea beneficiarilor, decizii sau alte documente de numire a membrilor echipei de proiect, certificarile/atestarile profesionale ale acestora eliberate de catre organisme abilitate de lege.
Recomandari din partea unor beneficiariPrezentarea a maxim doua recomandari din partea unor beneficiari de contracte similare indeplinite de catre ofertant. Recomandarile vor face referire la contractele cu care ofertantul intelege sa-si demonstreze indeplinirea conditiei minime cu privire la experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare

Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 60 %
Descriere: Componenta financiara-a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim de 60 puncte, b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel:P(n) =pret minim/pret(n)xpunctaj maxim alocat unde: P(n) = punctajul pentru pretul ofertei, Pret (n) = pretul ofertei,Pret minim = cel mai mic pret dintre toate ofertele,Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru furnizarea produselor la sediile beneficiarilor, fara TVA.
2. Propunera tehnica 35 %
Descriere: Suport telefonic dedicat si descrierea metodei de acordare a acestei facilitati - 6p, Suport prin VPN si descrierea metodei de acordare a acestei facilitati - 6p, ? Suport on site si descrierea metodei de acordare a acestei facilitati - 3p, ? Posibilitatea de extindere a solutiei propuse, atat in ceea ce priveste numarul si tipul serviciilor cat si numarul de utilizatori ai sistemului - 8 p , ? Existenta capacitatii de a raspunde eventualelor modificari impuse de legislatie sau nevoi ale institutiei- 6p, ? Posibilitatea de se adauga sau modifica functionalitati fara a fi necesara scrierea de cod (existenta unei platforme si a unei interfete facile) - 6 p
3. Perioada de garantie 5 %
Descriere: 1.garantie - 3 ani 0 puncte;garantie - 4 ani 4 puncte;garantie - 5 ani 5 puncteDurata de garantie este de mx 60 luni si min 36 luni.Punct pt durata de garantie se acorda: a)pt acordarea unei durate de garantie de 3 ani se acorda -0 puncte; penru o durata de garantie de 5 ani se acorda 5 pctb)pt alta durata de garantie se acorda astfel: Punctaj durata de garantie n==(durata de garantie min/durata de garantie n)x punctaj max alocaDuarat min sub care ofertele vor fi considerate nerealiste este de 36 luni.tOfertele care contin o durata de garantie mai mica decat 36 luni vor fi considerate neconforme.Ofertarea unei durate de garantie mai mare de 60 de luni nu va fi punctata suplimentar.

Punctaj maxim componenta tehnica: 40

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2012 10:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2012 11:00
Locul: Primaria Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei nr.3, cam.45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Iernutan Oana, Kiss Imola, Korpady Gyorgy, Mihet Florina Daniela, Ijac Dana, Damian Alina, Magyzari cristina, Fabian Mihai, Obs, UCVAP, admin. si imputerniciti ai societatilor ofertante

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 98% Finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, 2% finantat din Bugetul Local al Municipiului Targu Mures
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Caietul de Sarcini este atasat prezentului anunt de participare. Ofertantii vor depune proiect de contract semnat si stampilat.Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contrctanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret.Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au si preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din O.U.G 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mure , Cod postal: 540026 , Romania , Tel. +40 265268330 , Fax: +40 265260813

VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 08:18

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.