Mega-afacere
de peste 200.000 de euro: Furnizare de echipamente, aplicații informatice și
licențe precum si formarea profesionala a persoanelor necesare pentru
implementarea sistemului informatic in cadrul proiectului "Târgu - Mureș
Oras Digital European"
Dacă
aveți curaj să mergeți la astfel de afaceri, care se dovedesc, de regulă, pe
firmele abonate unora.
Anunt de participare
numarul 135590/17.05.2012
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 135590 / 17.05.2012
Denumire contract:
Furnizare de echipamente, aplicatii informatice si licente precum si formarea
profesionala a pers. necesare pentru implementarea sistemului informatic in
cadrul proiectului "Tirgu - Mures Oras Digital European"
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: IERNUTAN OANA , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala
sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de
echipamente, aplicatii informatice si licente precum si formarea profesionala a
pers. necesare pentru implementarea sistemului informatic in cadrul proiectului
"Tirgu - Mures Oras Digital European"
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de
livrare: Municipiul Targu MURES
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de
echipamente, aplicatii informatice si licente precum si formarea profesionala a
pers. necesare pentru implementarea sistemului informatic in cadrul proiectului
"Tirgu - Mures Oras Digital European"
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete
software si sisteme informatice (Rev.2)
80000000-4 - Servicii
de invatamant si formare profesionala (Rev.2)
80533100-0 - Servicii
de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Furnizare de
echipamente, aplicatii informatice si licente precum si formarea profesionala a
pers. necesare pentru implementarea sistemului informatic in cadrul proiectului
"Tirgu - Mures Oras Digital European"
Valoarea estimata fara
TVA: 945,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Garantie de participare
da Garantia de participare in cuantum de 10.000 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul
in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de
participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. GBE a
contr.de furnizare.:5 % din val.contr.fara TVA.Modul de const.a GBE a contr. de
furniz.prin instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. banc. sau de o soc. de
asig. sau prin ret. succ. din plata fact. part. Ret. succ. se vor ef. intr-un
cont deschis conf. prev. H.G. 1045/2011.Gar.trebuie sa fie irevoc..Instr. de
gar. trebuie sa prevada daca plata gar. se va exec.cond., respectiv dupa
constat. culpei persoanei gar., in conf. cu ctr gar. sau neconditionat,
respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu privire la culpa
pers. garantate.GBE se va restitui In cel mult 14 zile de la data indeplinirii
de catre contr. a obligat. asumate prin contr respectiv, daca aut.ctr. nu a
ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.In cazul in care of. dov. ca este
IMM va benef. de o red. de 50% din val.GBE conform Legii nr. 346/2004. In cazul
in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii
trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
98% Finantat din Fondul
European de Dezvoltare Regionala, 2% finantat din Bugetul Local al Municipiului
Targu Mures
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de
fiecare dintre asociati
in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform
cu originalul").
- Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.
In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
(original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea "conform cu
originalul").Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din
cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Iernutan Oana, Kiss Imola, Korpady
Gyorgy, Mihet Florina Daniela, Ijac Dana, Damian Alina, Magyari Cristina,
Fabian Mihai, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -
Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiile
prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul
unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de cel putin unul dintre
asociati. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform
cu originalul").
- Certificate
constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate
catre Bugetul consolidat de Stat, si catre BugetulLocal de la sediul
ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in
luna anterioara celei care se depun ofertele. Seaccepta si datorii esalonate,
conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele
juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea
eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine
(certificate, caziere
judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile
de plata a impozitelor, taxelor sicontributiile catre bugetul de stat si
bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta. Documentele vor fiprezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va
alatura traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea
firmelor din grupul de
firme pe care il
controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte
comune, aceste certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre
asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii
Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa
Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult
90de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata
sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Pentru persoanele
juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii a oricaror documentecare dovedesc o forma de
inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
In cazul unei oferte
comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in
parte.
Ofertantul clasat pe
primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma deinregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica
si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind
cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile
ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima
realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei
ani cu o valoare egala sau mai mare de 1.890.000 lei. In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Cifra
de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual
BNR astfel:
- 3,6827 lei pentru
anul 2008,
- 4,2373 lei pentru
anul 2009,
- 4,2099 pentru anul
2010,
- 4,2379 pentru anul
2011.
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor
contracte de furnizare din ultimii 3 ani( cei 3 ani se calculeaza pana la data
limita de depunere a ofertelor)
In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.Declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formular 9
din Sectiunea III Formulare
Experienta similara -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate
sau a unor faze specifice in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract de livrare
de produse similare in valoare de minim 945.000.Se accepta cumularea valorilor
aferente din cel mult 2 contracte. In cazul unei oferte comune, capacitatea
tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca
acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie
indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a
fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Continuare...
Continuare...Fisa
privind experienta similara(Formularul B4 din Sectiunea
Formulare)
Se solicita: copie dupa
contractul/contractele/ informatiile
relevante din contract
aduse ca referinta si o declaratie in
original de la
partenerii de asociere (daca este cazul) pentru
autenticitatea
procentului de participare.
Pentru
contractul/contractele/informatiile relevante din contract/e
adus/e pentru
sustinerea experientei similare se vor prezenta
anexat urmatoarele
documente :Continuare..
Continuare...fisa
privind experienta similara
-copie dupa infomatiile
relevante din contractul/ contractele cu
care se va face dovada
experientei similare
- copie proces-verbal
de receptie a produselor
- recomandare din
partea beneficiarului
- documente doveditoare
din care sa reiasa valoarea produselor
furnizate, valoarea
finala in lei si principalele tipuri de lucrari
( daca este cazul)
Nivelul experientei
similare se va raporta la cursul euro de
schimb pentru anul
prestatiilor care se va calcula la cursul euro
mediu anual BNR astfel:
- 3,3373 pentru anul
2007Continuare...
Continuare..- 3,6827
lei pentru anul 2008,
- 4,2373 lei pentru
anul 2009,
- 4,2099 pentru anul
2010,
- 4,2379 pentru anul
2011.
Valoarea mentionata
trebuie sa reprezinte contributia proprie a
ofertantului in
furnizarea produselor prezentate ca experienta
similara. Se accepta
cumularea din maxim doua contracte.
In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau
profesionala vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele
cerinte care vizeaza
atributii in executarea viitorului contract
trebuie indeplinite de
acela dintre asociati, care, conform
acordului de asociere a
fost nominalizat pentru executarea
respectivelor
atributii.
Asigurarea cu personal
calificat in domeniul tehnicii de calcul - autoritatea contractanta stabileste
ca cerinta minima ca ofertantul sa prezinte lista cu personalul de specialitate
care va fi insarcinat cu derularea contractului:Cerinte minime privind echipa
de proiect:-1 manager de proiect IT, membru in echipa de conducere a
proiectului, cu o experienta de minimum 5 ani in dmeniul IT, certificare
profesionala in management de proiect emisa sau recunoscuta de o institutie
nationala sau internationala autorizata si care sa aiba experienta in
coordonarea a cel putin 2 proiecte de implementare a unor solutii sofzware
integrate.Continuare....
-pentru echipa de
dezvoltare, minim 2 dezvoltatori software certificati/atestati de catre
organisme/institutii abilitate de lege
- pentru echipa de
implementare, minim 4 specialisti cu competente certificate/atestate de catre
organisme abilitate de lege pentru configurarea software-ului de baza ofertat
si care vor fi implicati in derularea proiectului.
- 2 specialisti
certificati/atestati de organisme/institutii abilitate de lege, pentru
echipamente hardware, carora sa le fie atestata capacitatea tehnica de a
instala si configura echipamentele ofertate.Continuare...
- pentru echipa suport
local, minim 2 specialisti, certificati/atestati de organisme/institutii
abilitate de lege , carora sa le fie atestata capacitatea tehnica de a instala
si configura softwareul de baza ofertat si de a remedia erorile de
functionare.pentru echipa hardware minim 2 ingineri calificati in domeniul
tehnicii de calcul atestate Microsoft Certified Professional sau
echivalentContinuare...
Continuare...Lista cu
personalul de specialitate va fi prezentata conform Formularului 10 din
Sectiunea III Formulare
Echipa de proiect va
face parte din personalul contractual al ofertantului dovada facandu-se prin
prezentarea de contracte de colaborare, copii dupa cartile de munca, etc, sau
angajamente de participare obtinute de ofertant de la persoanele de
specialitate.
Experienta va fi
dovedita prin CV-uri, copii dupa cartile de munca, contracte de colaborare,
recomandari din partea beneficiarilor, decizii sau alte documente de numire a
membrilor echipei de proiect, certificarile/atestarile profesionale ale
acestora eliberate de catre organisme abilitate de lege.
Recomandari din partea
unor beneficiariPrezentarea a maxim doua recomandari din partea unor
beneficiari de contracte similare indeplinite de catre ofertant. Recomandarile
vor face referire la contractele cu care ofertantul intelege sa-si demonstreze
indeplinirea conditiei minime cu privire la experienta similara.
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Oferta cea mai
avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
- criteriile mentionate
in continuare
Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 60 %
Descriere: Componenta
financiara-a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda
punctajul maxim de 60 puncte, b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a)
punctajul se acorda astfel:P(n) =pret minim/pret(n)xpunctaj maxim alocat unde:
P(n) = punctajul pentru pretul ofertei, Pret (n) = pretul ofertei,Pret minim =
cel mai mic pret dintre toate ofertele,Preturile care se compara in vederea
acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru furnizarea produselor la
sediile beneficiarilor, fara TVA.
2. Propunera tehnica 35
%
Descriere: Suport telefonic
dedicat si descrierea metodei de acordare a acestei facilitati - 6p, Suport
prin VPN si descrierea metodei de acordare a acestei facilitati - 6p, ? Suport
on site si descrierea metodei de acordare a acestei facilitati - 3p, ?
Posibilitatea de extindere a solutiei propuse, atat in ceea ce priveste numarul
si tipul serviciilor cat si numarul de utilizatori ai sistemului - 8 p , ?
Existenta capacitatii de a raspunde eventualelor modificari impuse de
legislatie sau nevoi ale institutiei- 6p, ? Posibilitatea de se adauga sau
modifica functionalitati fara a fi necesara scrierea de cod (existenta unei
platforme si a unei interfete facile) - 6 p
3. Perioada de garantie
5 %
Descriere: 1.garantie -
3 ani 0 puncte;garantie - 4 ani 4 puncte;garantie - 5 ani 5 puncteDurata de
garantie este de mx 60 luni si min 36 luni.Punct pt durata de garantie se
acorda: a)pt acordarea unei durate de garantie de 3 ani se acorda -0 puncte;
penru o durata de garantie de 5 ani se acorda 5 pctb)pt alta durata de garantie
se acorda astfel: Punctaj durata de garantie n==(durata de garantie min/durata
de garantie n)x punctaj max alocaDuarat min sub care ofertele vor fi
considerate nerealiste este de 36 luni.tOfertele care contin o durata de
garantie mai mica decat 36 luni vor fi considerate neconforme.Ofertarea unei
durate de garantie mai mare de 60 de luni nu va fi punctata suplimentar.
Punctaj maxim
componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2012
10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2012 10:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2012 11:00
Locul: Primaria
Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei nr.3, cam.45
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Iernutan Oana, Kiss
Imola, Korpady Gyorgy, Mihet Florina Daniela, Ijac Dana, Damian Alina, Magyzari
cristina, Fabian Mihai, Obs, UCVAP, admin. si imputerniciti ai societatilor
ofertante
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri)
la proiect(e) si/sau program(e): 98% Finantat din Fondul European de Dezvoltare
Regionala, 2% finantat din Bugetul Local al Municipiului Targu Mures
Tip de finantare:
Fonduri europene
Fond european:
Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Caietul de Sarcini este
atasat prezentului anunt de participare. Ofertantii vor depune proiect de
contract semnat si stampilat.Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje
egale, autoritatea contrctanta va incheia contractul cu ofertantul a carui
oferta are cel mai mic pret.Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc
au si preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic
inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare
a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din O.U.G 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mure , Cod postal: 540026 , Romania , Tel.
+40 265268330 , Fax: +40 265260813
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
15.05.2012 08:18
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.