duminică, 10 iunie 2012

Exit-poll pe firma pedelistului Munteanu, care mai primește anul acesta 4.900 de euro de la primăria șefului de partid Florea! Verifică cineva dacă nu se cheltuiesc banii publici pe sondaje PDL?!


Exit-poll pe firma pedelistului Munteanu, care mai primește anul acesta 4.900 de euro de la primăria șefului de partid Florea! Verifică cineva dacă nu se cheltuiesc banii publici pe sondaje PDL?!
Merg și eu astăzi la vot, ca tot românul, maghiarul, rromul ș.a.m.d.  Am votat la o anumită grădiniță, care are locuri de joacă, bănci, coșuri de gunoi aduse din Italia (căutați pedeliștii care au lucrat în Italia și poate aflați ce firmă a furnizat alea) și cu multe sute de mii de metri pătrați de pișcoturi puse în curte. O grădiniță la care a prestat, dacă ne aducem aminte bine, și copilul pedelistului Mircea Munteanu, celebrul consilier amendat de Combaterea discriminării pentru sloganuri naziste. La ieșirea de la vot, un nene cu ecuson întreabă poporul cu cine a votat, adică face exit-poll. Pe ecuson scria Sondaje Marketing Relații Publice. Pentru cei care nu știu, acesta este firma lui Munteanu, cel care l-a aproximat destul de bine pe Florea acum 4 ani și a confirmat în ochii unora că alegerile au fost corecte. Omul a și primit post în prefectură, parcă exact în același an. Astăzi, însă, problema se pune astfel: ce minuni a comandat primăria lui Florea pedelistului Munteanu, pentru 4.900 de euro?! Să fie, cumva,  și exit-pollul de astăzi, așa cum unii au mai  făcut măgării cu banii publici trimițând comunitarii să pună afișe cu antetul primăriei și semnătura lui Florea, adică în acte oficiale, plătite din bani publici, pe blocuri, ca să manipuleze securistic populația, cum unii au publicat gunoaie electorale pentru Florea pe site-ul primăriei, adică pe bani publici, așa cum găinarii din biroul de presă publicau o lună întreagă pe bani publici articole de promovat candidatul PDL, în ziarele controlate și șantajabile, așa cum casetele filmate pe bani publici ale primăriei au ajuns 3 luni la televiziunea de propagandă PDL, care nu avea pic de angajat și casete proprii, de ce nu s-ar folosi băieții deștepți de banii publici pentru a-și face campania?! E o ipoteză care trebuie verificată, pentru că nu poți conduce etnic un oraș dacă tu ai asupra ta suspiciunea că ai băgat mâna în banul public.

Din ciclul, sunt pedelist, fac afaceri cu pedeliștii și cu firmele pe care aceștia le-au pus pe alt nume, în orașul în care proștii sunt puși să voteze etnic, afacerea sondaje de maximum 4.900 euro!



Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures



Cod de identificare fiscala: 4322823

Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures

Telefon: +40 0265268330

Fax: +04 0365801856





Ofertant: SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.



Cod de identificare fiscala: RO 19060640

Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu Mures

Telefon: 0744298194

Fax: 0265233416





Detaliu produs / serviciu / lucrare



Denumire: Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica



CPV: 79320000-3 -

Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)



Unitate de masura: bucata



Data publicare: 20.02.2012 11:23



Descriere:

Sondaj de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.





Detaliu achizitie



Denumire: [DA2676066]

servicii de sondaje de opinie



Cantitate: 3.00

(bucata)



Data initiere: 27.02.2012 10:18



Data limita etapa: 03.03.2012 17:00

( Deliberare )



Pret maximal: 21,333 RON

(4,900.2 EUR)



Descriere:

Servicii de sondaje de opinie vor include:constructia esantionarilor, elaborarea instrumentelor de cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la autoritatea contractanta,aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile din perspectiva scopurilor administratiilor locale,realizarea de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de opinie , in intervalul de 6 luni al perioadei contractului

Se va elabora rapoarte de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de +/- 3 %.Oferta financiara va fi structurata in lei/sondaj de opinie cu reprezentarea pretului total al contractului.

Citeste mai mult: În caz că ați uitat, primăria lui Florea cumpără sondaje de la pedelistul și consilierul de prefectură Munteanu, de maximum 4900 euro!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu