Șmecherii
care au distrus sistemul de încălzire centralizat au pus ochii pe afacerea mașini
de gătit la unitățile de învățământ. Desigur, prin pomana șmecherașilor din
Primăria Târgu-Mureș
Primăria Târgu-Mureș,
cea vinovată de distrugerea sistemului de încălzire centralizat și, prin
neplată, de rezilierea contractului cu firma care a rămas să asigure
termoficarea (și cine mai verifică ce
datorii mai au proștii din primărie la firma din Viena?) este pusă pe afaceri
la unitățile de învățământ. Și cum aici este mereu câte o firmă a lui Poruțiu
sau Borșan, probabil se găsește un abonat de sau de pe lângă partidul
portocaliu și pentru afacerea mașini de gătit la unitățile de învățământ.
invitatia numarul
329902
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 329902
/ 20.06.2012
Denumire contract:
Furnizare si punere in functiune a unor masini de gatit la unitatile de
invatamant
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei, nr. 3,
registratura institutiei, cam.13, Targu-Mures, Romania, cod postal: 540026
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Targu-Mures, Piata
Victoriei, nr. 3, camera 45
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Furnizare si punere in
functiune a unor masini de gatit la unitatile de invatamant
II.1.2) Tip contract:
Furnizare
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Furnizare si punere in
functiune a unor masini de gatit la unitatile de invatamant
II.1.6) CPV: 39721000-2
- Aparate de uz casnic pentru gatit sau incalzit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 120,967 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 2.400 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara
ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si
pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care
ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea
garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta
este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca
dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de
participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17
din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d,
din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie
depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). - Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila
cumentiunea "conform cu originalul").Precizam ca persoanele care
detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea
cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
Primarul Municipiului Targu-Mures, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures,
Secretarul Municipiului Targu-Mures, Membrii Consiliului Local ai Municipiului
Targu-Mures, Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures, Sef serviciu al
Serviciului Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei
Contractuale, membrii comisiei de licitatie: : Dan Ioana, Horatiu Lobont, Moga
Gheorghe, Mozes Alexandru, Marcu Radu, Iernutan Oana, Barothi Vilhelm, Mateiu
Elena. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -
Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiileprevazute
in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte
comune, acest certificat trebuie depus de cel putin unul dintre asociati.
(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul"). - Certificate constatatoare privind indeplinirea
obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si
catre BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea
obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.
Seaccepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in
original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu
originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta documente
edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale
tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa
dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor
sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu
cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fiprezentate
in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul", la care se va alatura traducerea autorizata silegalizata a
acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente
edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza
in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste
certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre asociati in parte.
Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii Certificatuluiconstatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90de zile inainte de data deschiderii
ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii a oricaror documentecare dovedesc o forma de inregistrare /atestare
sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale dintara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate
sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest
certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul
clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma deinregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 240.000 lei.
(Formularului 5 din Sectiunea III Formulare).Dovada situatiei economice si
financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare
Formularului 5 din Sectiunea III Formulare. Informatii privind cifra de afaceri
- conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile
ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea
unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o
valoare egala sau mai mare de 240.000 lei. Cifra de afaceri globala se va
calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel:- 3,6827 lei pentru anul 2008, -
4,2373 lei pentru anul 2009, - 4,2099 pentru anul 2010,
...continuare,...continuare... - 4,2379 pentru anul 2011. In cazul unei oferte
comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de
catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in
considerare datele subcontractantilor.
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de livrare din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III
Formulare. Declaratia pe propria raspundere a operatorului economic-
Formularului 9 din Sectiunea III Formulare In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani
(pana la data limita de depunere a ofertelor) a maxim 2 contracte de furnizare
produse similare cu valoare egala sau mai mare de 120.000 lei , la care se
adaugaTVA. Se accepta cumularea din maxim 2 contracte.Fisa privind experienta
similara(Formularul B4 din Sectiunea Formulare) Se solicita: copie dupa
contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta
si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul)
pentru autenticitatea procentului de participare. Pentru contractul
/contractele/informatiile relevante din contract adus/e pentru sustinerea
experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente : -fisa
privind experienta similara -copie dupa infomatiile relevante din
contractul/contractele cu care se va face dovada experientei similare
...continuare...,...continuare... - copie proces-verbal de receptie a
produselor - recomandare din partea beneficiarului - documente doveditoare din
care sa reiasa valoarea produselor furnizate, valoarea finala in lei ( daca
este cazul) Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb
pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR
astfel: - 3,3373 pentru anul 2007, - 3,6827 lei pentru anul 2008, - 4,2373 lei
pentru anul 2009, - 4,2099 pentru anul 2010, - 4,2379 pentru anul 2011.
Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in
furnizarea produselor prezentate ca experienta similara. Se accepta cumularea
din maxim 2 contracte....continuare...,... continuare... In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Recomandari din partea unor beneficiari. Prezentarea a maxim 2
recomandari din partea unor beneficiari autoritati contractante sau clienti
privati care sa confirme furnizarea de produse similare, care vor face referire
la contractul/contractele cu care ofertantul intelege sa-si demonstreze
indeplinirea conditiei minime cu privire la experienta similara.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 05.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 19.06.2012 09:23
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.