luni, 19 noiembrie 2018

Dragnea, la vânătoare cu alt fugit din PDL, Frătean și cu neamurile condamnatului Gliga!


Dragnea, la vânătoare cu alt fugit din PDL, Frătean și cu neamurile condamnatului Gliga!
Ce îi unește pe Dragnea și pe Alexandru Frătean? Amândoi au fugit din PDL la gunoiul cu alți trandafiri. Dragnea a  fugit în 2000, Frătean, probabil cam tot pe atunci! Cum a sunat vânătoarea aia de tip ceaușist cu viitorii pușcăriași, condamnați cu suspendare și rudele promovate de inculpați?

Rise project zicere:

Cine forma lotul VIP pe 5 ianuarie 2013:

    Liviu Dragnea, pe atunci ministru al Dezvoltării Regionale și secretar general PSD. Nu comunică cu RISE, în ciuda apelurilor noastre. Acum două săptămâni, însă, a afirmat public: „Nu m-am mai văzut cu Petre Pitiș de 10-15 ani”.
    Petre Pitiș, managerul Tel Drum și principalul acționar oficial. “N-am o relație personală cu Dragnea. M-ați înnebunit cu personajul acesta”, a exclamat vara trecută pe scările DNA. Nu a răspuns mesajelor RISE.
    Marian Oprișan, președintele CJ Vrancea, cel care i-a asigurat spatele lui Dragnea la ultimul puci din PSD. „Eu nu m-am văzut niciodată cu nimeni de la Tel Drum la vânătoare. Nu-l cunosc pe Petre Pitiș. N-am fost niciodată cu domnia sa la vânătoare. Cu domnul Dragnea cred că am fost, dar nu neapărat în Teleorman. Poate l-am invitat și eu la vânătoare aici, în Vrancea. Prietenii de vânătoare sunt informații private, nu țin de viața publică”, ne-a spus Oprișan.
    Nicușor Constantinescu, fost președinte la CJ Constanța, baron din garda veche. Este încarcerat la penitenciarul Poarta Albă, fiind condamnat la 5 ani pentru abuz în serviciu.
    Paul Stănescu, fost președinte CJ Olt, încă vicepremier. L-a susținut îndelung pe Dragnea în partid, până când i-a declarat război recent, devenind un personaj de forță în grupul dizident din PSD. N-a răspuns la telefon.
    Dumitru Buzatu, senator, președintele PSD Vaslui, vechi susținător intern al lui Dragnea. “Sunt pasionat, am autorizaţie. Nu ştiu dacă erau directori Tel Drum, eu nu întreb cine e acolo, dacă mă invită cineva, mă duc, alteori invit eu la grupa mea. (…) Am fost de câteva ori la partide din acestea invitat, la unele a fost, la unele nu a fost (Liviu Dragnea – n.r.). Nu eram invitatul domnului Dragnea, poate m-a invitat Nicolae Bădălău sau un alt coleg.”, a declarat Buzatu sâmbătă pentru agenția Mediafax.
    Vasile Gliga, atunci deputat PSD de Mureș. Între timp, a fost condamnat penal de instanţa supremă la un an de închisoare cu suspendare, pentru conflict de interese, după ce şi-a angajat soţia la biroul său parlamentar.
    Aurel Horea Soporan, senator PSD Mureș, șeful filialei. Este ginerele lui Vasile Gliga.
    Constantin Niță, ministrul Energiei, condamnat definitiv în iunie la patru ani de închisoare pentru trafic de influență. Își ispășește sentința la Penitenciarul Codlea.
    Ioan Mang, președintele PSD Bihor. Numit ministrul Educației în Guvernul Ponta, a demisionat după opt zile, sub șapte acuzații dovedite de plagiat.
    Dan Nica, ministru al Comunicațiilor, azi europarlamentar. A fost cercetat la DNA în dosarul Microsoft, dar cauza s-a clasat, iar RISE a descoperit acum șase ani că a fost implicat în afacerea “Ericsson”. Susține activ măsurile PSD din Justiție.
    Adrian Țuțuianu, senator de Dâmbovița, ajuns ministrul Apărării, apoi dizident în PSD și tocmai exclus. Azi, se află în conflict deschis cu Dragnea. Ne-a declarat: „Eu am permis de vânătoare mai de curând. Dacă am fost acolo în 2013, am fost la masă. Posibil. Eu am mai fost la Turnu Măgurele la diverse întâlniri de partid. Dacă a fost și vreo vânătoare și m-oi fi dus la masă, e posibil, nu-mi aduc aminte. De regulă nu merg la vânătoare. Posibil să fi fost un eveniment de partid.”
    Nicolae Mohanu, senator de Teleorman din 2012, om de bază în filiala lui Dragnea și fost primar în Turnu Măgurele mai bine de două mandate.
    Petru Alexandru Frățean, senator și secretar de stat la Muncă și Economie în guverne PSD diferite.
    Cristian Zgabercea, fost producător general în TVR și consilier al lui Nicușor Constantinescu, la CJ Constanța. În mai 2018, Tribunalul Constanța l-a condamnat la 4 ani și 8 luni de închisoare pentru complicitate la abuz în serviciu și evaziune fiscală, într-unul dintre dosarele lui Constantinescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.