Aici
sunt banii dumneavoastră! Ca să știți ce ați votat în Târgu-Mureș și ce firme câștigă: Afacerea Senin Prodexp (2)
Cum
este încă campanie electorală este necesar ca târgumureșeanul să afle și ce nu știe,
nu i se spune sau i se ascunde de către angajații lui fără calificare în
domeniu, dar cu carnet de partid și încredere prin vot etnic sau nu. Haideți,
deci, să luăm la puricat câteva dintre firmele care au prostul obicei să câștige
în mod repetat, concurând sau primind direct pomana singure - sau ca firme ale
unora din PDL sau ale neamurilor lor - la primăria condusă de șeful de partid!
Afacerea
Senin Prod. Firma e o abonată a primăriei lui Florea, grosul venind de la
afaceri de gust îndoielnic cu suporți de flori, arcuri de… triumf, mobilier
stradal și parcări acoperite. Cât câștigă băieții care știu băieții deștepți
din primărie? Câteva afaceri cumulează suficient: 255.000 de lei pentru
cherestea, 6.000 de euro pentru un singur tip de șezlong, parcări și mobilier
în afacere cu Energoplusul nelipsit și el de la afacerile prin primărie lui
Florea, de multe sute de mii de euro și acesta este bilanțul a doar un an de
domnie portocalie și de licitații și încredințări senine pe Senin. În
pregătire, însă, era o altă mega-afacere de 100.000 de euro, tot pe obiectul de
activitate al lui Senin și desigur că nu va fi o surpriză să câștige tot abonații.
Rețineți, 2011 și 2012 au fost ani de criză declarativă.
1)
Cherestea de 255.000 de
lei!
Anunt
de atribuire numarul 143256/05.10.2011
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
Primaria
Municipiului Tirgu- Mures
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1)
Denumire contract Achizitia de material lemnos
II.3)
Tip contract Furnizare
II.4)
CPV 03419100-1 – Produse din cherestea (Rev.2)
II.5)
Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6)
Invitatie de participare 304074/11.07.2011 16:47
Sectiunea
III: ATRIBUIRE
III.1)
Numar de oferte primite 1
Valoare
estimata totala 255,661 RON
III.2)
Lista contracte
281
/ 24.08.2011 255,538 RON
Castigator:
S.C.
SENIN PRODEXP S.R.L R7175379 B-dul 1848 nr. 20A/3, ap. 3, Tg.-Mures,, 540429,
Mures
Total
(fara TVA): 255,538 RON
2).Afacerea
șezlong de 6000 de euro!
Ofertant:
SENIN PRODEXP S.R.L.
Cod
de identificare fiscala: RO 7175379
Adresa:
B-dul 1848 , nr.20/A, ap.3, Targu Mures
Telefon:
0265.219215
Fax:
0265.219215
Detaliu
produs / serviciu / lucrare
Denumire:
Sezlong tip baldachin cu umbrar pentru doua saltele
CPV:
39113400-1 -
Sezlonguri
(Rev.2)
Unitate
de masura: bucata
Data
publicare: 22.03.2012 10:23
Descriere:
Realizat
din cherestea de rasinoase prelucrata si finisata in baituri cu protectie
pentru exterior;
Toate
lateralele sunt confectionate la latime de 160mm cu grosime de 20mm;
Suportul
saltea este confectionat din elemente de sectiune de 90mmx20mm;
Picioarele
sunt de sectiune de 80mmx45mm;
Stilpii
picioarelor umbrar sectiune 80mmx45mm;
Rama
sustinere pinza umbrar din elemente de sectiune de 50mmx20mm;
Dimensiunile
de gabarit sunt 2000x1500x2000mm ;
Dimensiunile
de saltea pt.acest tip de baldachin este de 2000x600x80mm;
Husa
de saltea este tip sac si este din material impermeabil;
Pinza
montata pe rama umbrar este tot impermeabila ;
Culorile
de pinza se pot alege dintr-un paletar pus la dispozitie ;
La
fiecare saltea exista si o perna confectionata din acelasi material ;
Pretul
unui baldachin cu umbrar pt. doua saltele este de 645+tva;
Pretul
a douja saltele cu doua perne , cu husele aferente si a pinzei umbrar este de
365+tva;
Detaliu
achizitie
Denumire:
[DA2809159]
Sezlong
tip baldachin cu umbrar pentru doua locuri
Cantitate:
50.00
(bucata)
Data
initiere: 05.04.2012 14:06
Data
limita etapa: 10.04.2012 17:00
(
Ofertare )
Pret
maximal: 645 RON
(147.46
EUR)
3)
Parcări de 700.000 de lei (cam 160.000 de euro) pentru 95 de locuri de parcat
câte o mașină!
SECTIUNEA
V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract
nr: 318 Denumirea: Achizitionarea si montarea a 48 parcari acoperite de cate 2
locuri tip 1 si 47 de parcari acoperite
V.1)
Data atribuirii contractului 9/15/2011
V.2)
Numarul de oferte primite 1
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C.
SENIN PRODEXP S.R.L. (lider al asocierii dintre S.C. SENIN PRODEXP S.R.L. si
S.C. ENERGOPLUS S.R.L.)
Adresa
postala: B-dul 1848 nr. 20A/3, ap. 3 telefon/fax 0265-219.215 , Localitatea:
Tg.-Mures , Cod postal: 540429 , Romania , Tel. 0265-219.215 , Fax:
0265-219.215
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
806452.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
698909.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)
Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri
comunitare
Nu
VI.2)
Alte informatii
Documentatia
de atribuire este atasata anuntului de participare.
VI.3)
Cai de atac
VI.3.1)
Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul
Comercial Mures
Adresa
postala: str. Justitiei nr. 1 , , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069
, Romania , Tel. 0265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax:
0265-311827
Organismul
competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul
Comercial Mures
Adresa
postala: str. Justitiei nr. 1 , , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069
, Romania , Tel. 0265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax:
0265-311827
VI.3.2)
Utilizarea cailor de atac
Precizari
privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3)
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul
Juridic si Contencios Administrativ
Adresa
postala: P-ta Victoriei nr. 3, , Localitatea: Tirgu Mures , Cod postal: 540026
, Romania , Tel. 0265-268330 , Fax: 0265-260813
VI.4)
Data expedierii prezentului anunt
30.09.2011
11:32
4)Căsuțe
de poveste, afacere de peste 15.000 de euro!
Casuta
de poveste cu pridvor
Cantitate:
4.00
(bucata)
Data
initiere: 09.05.2011 08:38
Data
limita etapa: 11.05.2011 17:00
(
Ofertare )
Pret
maximal: 59,800 RON
(14,511.75
EUR)
Descriere:
Casuta
de poveste cu pridvor, Dimensiune 4,00m x 3,00m x3,00m,
Dimensiunile
de gabarit sunt 4000mm lungime,3000mm latime,inaltime la coama 3000mm inaltime
la stilpi 2500mm,
Casuta
sa fie ridicata pe stilpi de la sol la h=500mm, prevazuta cu o strucura de
sprijin podea formata din rigle de sectiune de 0,15m x 0,05,
Toti
stilpi sa fie fixati in elemente de fixare metalice ,toate acestea fiind zincate,
Toate
elementele de lemn sa fie tratate cu baituri cu protectie pt mediu exterior pe
baza de apa in trei straturi
Casuta
cu dimensiune de 3,00m x 3,00m si sa fie prevazuta in fata cu un cerdac de
dimensiuni de 3,00m x 1,00m,
Casuta
si cerdacul sa fie acoperite cu un acoperis in doua ape. Invelitoarea sa fie
din lambriu de rasinoase de 16mm acoperita cu sindrila bituminoasa,
Casuta
sa fie prevazuta cu o usa de 2,00m x 0,9m si trei ferestre de 0,60m x 0,60m,
Casuta
sa fie prevazuta cu podea de 20mm,
Anveloparea
casutei din cherestea de rasinoase de 20mm netivita pe o parte si asezata in
plan orizontal,
Pazia
sa fie formata tot din scindura netivita,
Structura
de rezistenta a casutei sa fie formata din rigle de sectiune 100mm x 100mm ,iar
capriori de sectiune de 140mm x 50mm,
Elementele
metalice de fixare picioare structura sa fie cu fixare in beton.
5)
Afacerea echipament de joacă, mobilier urban, afacerea de 4 milioane lei!
Contract
nr: 254 Denumirea: Furnizare si montare echipamente de joaca, mobilier urban tip
banci si alte echipamente destinate ace
V.1)
Data atribuirii contractului 8/5/2011
V.2)
Numarul de oferte primite 1
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC
ENERGOPLUS SRL (lider al asocierii dintre SC ENERGOPLUS SRL,SC SENIN PRODEXP
SRL SI SC LAVITEX PROD SRL)
Adresa
postala: str.Budiului nr.95 , Localitatea: Tg.Mures , Cod postal: 540390 ,
Romania , Tel. 0365-882228 , Fax: 0365-882228
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
4031265.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
3943849.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul
de luni: 12
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
6)
Probabil mega-afacere de 100.000 de euro cu câștigător cunoscut:
SECTIUNEA
1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)
DESCRIERE
I.1.1)
Sediul social
Primaria
Municipiului Tirgu-Mures
Cod
fiscal: 4322823, Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40
0265268330, Fax: +04 0365801856
I.1.2)
Adresa la care se transmit ofertele:
Piata
Victoriei, nr. 3, Targu-Mures, Romania, cod postal: 540026
I.1.3)
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Municipiul
Targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1)
Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2)
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA
II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)
DESCRIERE
II.1.1)
Denumire contract:
Furnizare
si montare parcari acoperite
II.1.2)
Tip contract: Furnizare
II.1.3)
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5)
Obiectul contractului:
Furnizare
si montare parcari acoperite
II.1.6)
CPV: 44212320-8 – Diverse structuri (Rev.2)
II.1.7)
Impartire pe loturi: Nu
II.2)
Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1)
Valoare estimata: 473,600 RON
SECTIUNEA
III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1)
Conditii referitoare la contract
III.1.1)
Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii
suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie
de participare Garantia de participare in cuantum de 9.400 lei Modul de
constituire a garantiei de participare – prin depunere la casierie sau prin
virament bancar in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria
Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o
societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in
original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de
atribuire. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o
reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.
346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare
membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de
valabilitate a ofertei.
Garantie
de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie : 5 % din valoarea
contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: –
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara sau de osocietate de asigurari, prin retineri succesive din plata
facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis
conformprevederilor H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in
termen de 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a
produselor care fac obiectulcontractului si/sau de la plata facturii finale,
daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra
ei. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o
reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legiinr.
346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare
membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2)
CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1)
Criterii de calificare
Criterii
de calificare
Denumire
Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea
in registrul comertului sau al profesiei
Descriere:
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform
Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr.
34/2006. In cazul unei oferte comune,aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. -Declaratie privind neincadrarea in
situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare conformFormularului 17 din Sectiunea III Formulare.
Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala,
acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile
art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din
Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform
Formularului F17, trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu
originalul”). – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din
O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III
Formulare.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie
demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de
catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila
cumentiunea “conform cu originalul”).Precizam ca persoanele care detin functii
de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Dan Ioana, Moldovan
Florian, Gheorghita Ioan, Teban Valentin, Almasan Marius, Lucian Pascan,
Iernutan Oana. – Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
– Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca
conditiileprevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta.
In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de cel putin unul
dintre asociati. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea
“conform cu originalul”). – Certificate constatatoare privind indeplinirea
obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si
catre BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea
obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.
Seaccepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in
original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea”conform cu
originalul”. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare,
pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine
(certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca
si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiile
catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate
de autoritatea contractanta. Documentele vor fiprezentate in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, la care se
va alatura traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea
firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuiedepuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice
romane : – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii Certificatuluiconstatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90de zile inainte de data deschiderii
ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform
cu originalul”. Pentru persoanele juridice straine – autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror
documentecare dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din
punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale dintara in
care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei
traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie
depus de catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul
loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si
inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire,
certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine – documentele care
dovedesc o forma deinregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul
este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea
economica si financiara
Descriere:
Informatii privind cifra de afaceri – conform art. 185, al. (1), lit. c) din
OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste
ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale,
aferente ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 940.000 lei.
(Formularului 5 din Sectiunea III Formulare) .
Capacitatea
tehnica si/sau profesionala
Descriere:
Lista principalelor contracte de livrare produse similare din ultimii 3 ani. Se
solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului
9 din Sectiunea III Formulare,Experienta similara – autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate sau a unor faze
specifice, in ultimi 3 ani (pana la datalimita de depunere a ofertelor) a maxim
doua contracte de furnizare produse similare cu valoare egala sau mai mare de
470.000 lei , la care se adaugaTVA. Se accepta cumularea din maxim doua
contracte.,Recomandari din partea unor beneficiari
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA
IV.1)
Procedura
IV.1.1)
Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2)
Criterii de atribuire
IV.2.1)
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2)
Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3)
Informatii administrative
IV.3.1)
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia
de atribuire este atasata prezentei invitatii.
IV.3.2)
Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3)
Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4)
Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5)
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.6)
Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)
Mod de finantare
VI.1.1)
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare:
Nu
VI.1.2)
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data
expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 16:06
Citeste
mai mult: Șmecherașii din Primăria Târgu-Mureș vor 100.000 de euro pentru alte
parcări acoperite. Probabil tot pentru satisfacerea lui Senin Prod
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.