duminică, 3 iunie 2012

Aici sunt banii dumneavoastră! Ca să știți ce ați votat în Târgu-Mureș și ce firme câștigă: Afacerea Senin Prodexp (2)


Aici sunt banii dumneavoastră! Ca să știți ce ați votat în Târgu-Mureș și  ce firme câștigă: Afacerea Senin Prodexp (2)
Cum este încă campanie electorală este necesar ca târgumureșeanul să afle și ce nu știe, nu i se spune sau i se ascunde de către angajații lui fără calificare în domeniu, dar cu carnet de partid și încredere prin vot etnic sau nu. Haideți, deci, să luăm la puricat câteva dintre firmele care au prostul obicei să câștige în mod repetat, concurând sau primind direct pomana singure - sau ca firme ale unora din PDL sau ale neamurilor lor - la primăria condusă de șeful de partid!
Afacerea Senin Prod. Firma e o abonată a primăriei lui Florea, grosul venind de la afaceri de gust îndoielnic cu suporți de flori, arcuri de… triumf, mobilier stradal și parcări acoperite. Cât câștigă băieții care știu băieții deștepți din primărie? Câteva afaceri cumulează suficient: 255.000 de lei pentru cherestea, 6.000 de euro pentru un singur tip de șezlong, parcări și mobilier în afacere cu Energoplusul nelipsit și el de la afacerile prin primărie lui Florea, de multe sute de mii de euro și acesta este bilanțul a doar un an de domnie portocalie și de licitații și încredințări senine pe Senin. În pregătire, însă, era o altă mega-afacere de 100.000 de euro, tot pe obiectul de activitate al lui Senin și desigur că nu va fi o surpriză să câștige tot abonații. Rețineți, 2011 și 2012 au fost ani de criză declarativă.
1) Cherestea de 255.000 de lei!
Anunt de atribuire numarul 143256/05.10.2011

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

Primaria Municipiului Tirgu- Mures

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA

II.1) Denumire contract Achizitia de material lemnos


II.3) Tip contract Furnizare

II.4) CPV 03419100-1 – Produse din cherestea (Rev.2)

II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut

II.6) Invitatie de participare 304074/11.07.2011 16:47

Sectiunea III: ATRIBUIRE

III.1) Numar de oferte primite 1

Valoare estimata totala 255,661 RON

III.2) Lista contracte

281 / 24.08.2011 255,538 RON

Castigator:

S.C. SENIN PRODEXP S.R.L R7175379 B-dul 1848 nr. 20A/3, ap. 3, Tg.-Mures,, 540429, Mures

Total (fara TVA): 255,538 RON
2).Afacerea șezlong de  6000 de euro!
Ofertant: SENIN PRODEXP S.R.L.



Cod de identificare fiscala: RO 7175379

Adresa: B-dul 1848 , nr.20/A, ap.3, Targu Mures

Telefon: 0265.219215

Fax: 0265.219215





Detaliu produs / serviciu / lucrare



Denumire: Sezlong tip baldachin cu umbrar pentru doua saltele



CPV: 39113400-1 -

Sezlonguri (Rev.2)



Unitate de masura: bucata



Data publicare: 22.03.2012 10:23



Descriere:

Realizat din cherestea de rasinoase prelucrata si finisata in baituri cu protectie pentru exterior;

Toate lateralele sunt confectionate la latime de 160mm cu grosime de 20mm;

Suportul saltea este confectionat din elemente de sectiune de 90mmx20mm;

Picioarele sunt de sectiune de 80mmx45mm;

Stilpii picioarelor umbrar sectiune 80mmx45mm;

Rama sustinere pinza umbrar din elemente de sectiune de 50mmx20mm;

Dimensiunile de gabarit sunt 2000x1500x2000mm ;

Dimensiunile de saltea pt.acest tip de baldachin este de 2000x600x80mm;

Husa de saltea este tip sac si este din material impermeabil;

Pinza montata pe rama umbrar este tot impermeabila ;

Culorile de pinza se pot alege dintr-un paletar pus la dispozitie ;

La fiecare saltea exista si o perna confectionata din acelasi material ;

Pretul unui baldachin cu umbrar pt. doua saltele este de 645+tva;

Pretul a douja saltele cu doua perne , cu husele aferente si a pinzei umbrar este de 365+tva;





Detaliu achizitie



Denumire: [DA2809159]

Sezlong tip baldachin cu umbrar pentru doua locuri



Cantitate: 50.00

(bucata)



Data initiere: 05.04.2012 14:06



Data limita etapa: 10.04.2012 17:00

( Ofertare )



Pret maximal: 645 RON

(147.46 EUR)
3) Parcări de 700.000 de lei (cam 160.000 de euro) pentru 95 de locuri de parcat câte o mașină!
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI

Contract nr: 318 Denumirea: Achizitionarea si montarea a 48 parcari acoperite de cate 2 locuri tip 1 si 47 de parcari acoperite

V.1) Data atribuirii contractului 9/15/2011

V.2) Numarul de oferte primite 1

V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul

S.C. SENIN PRODEXP S.R.L. (lider al asocierii dintre S.C. SENIN PRODEXP S.R.L. si S.C. ENERGOPLUS S.R.L.)

Adresa postala: B-dul 1848 nr. 20A/3, ap. 3 telefon/fax 0265-219.215 , Localitatea: Tg.-Mures , Cod postal: 540429 , Romania , Tel. 0265-219.215 , Fax: 0265-219.215

V.4) Informatii privind valoarea contractului

Estimarea initiala a valorii contractului

Valoarea: 806452.00 Moneda: RON Fara TVA

Valoarea totala finala a contractului

Valoarea: 698909.00 Moneda: RON Fara TVA

V.5) Contractul ar putea fi subcontractat

Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare.

VI.3) Cai de atac

VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac

Tribunalul Comercial Mures

Adresa postala: str. Justitiei nr. 1 , , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania , Tel. 0265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax: 0265-311827

Organismul competent pentru procedurile de mediere

Tribunalul Comercial Mures

Adresa postala: str. Justitiei nr. 1 , , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania , Tel. 0265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax: 0265-311827

VI.3.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

Serviciul Juridic si Contencios Administrativ

Adresa postala: P-ta Victoriei nr. 3, , Localitatea: Tirgu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Tel. 0265-268330 , Fax: 0265-260813

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

30.09.2011 11:32
4)Căsuțe de poveste, afacere de peste 15.000 de euro!
Casuta de poveste cu pridvor



Cantitate: 4.00

(bucata)



Data initiere: 09.05.2011 08:38



Data limita etapa: 11.05.2011 17:00

( Ofertare )



Pret maximal: 59,800 RON

(14,511.75 EUR)



Descriere:

Casuta de poveste cu pridvor, Dimensiune 4,00m x 3,00m x3,00m,

Dimensiunile de gabarit sunt 4000mm lungime,3000mm latime,inaltime la coama 3000mm inaltime la stilpi 2500mm,

Casuta sa fie ridicata pe stilpi de la sol la h=500mm, prevazuta cu o strucura de sprijin podea formata din rigle de sectiune de 0,15m x 0,05,

Toti stilpi sa fie fixati in elemente de fixare metalice ,toate acestea fiind zincate,

Toate elementele de lemn sa fie tratate cu baituri cu protectie pt mediu exterior pe baza de apa in trei straturi

Casuta cu dimensiune de 3,00m x 3,00m si sa fie prevazuta in fata cu un cerdac de dimensiuni de 3,00m x 1,00m,

Casuta si cerdacul sa fie acoperite cu un acoperis in doua ape. Invelitoarea sa fie din lambriu de rasinoase de 16mm acoperita cu sindrila bituminoasa,

Casuta sa fie prevazuta cu o usa de 2,00m x 0,9m si trei ferestre de 0,60m x 0,60m,

Casuta sa fie prevazuta cu podea de 20mm,

Anveloparea casutei din cherestea de rasinoase de 20mm netivita pe o parte si asezata in plan orizontal,

Pazia sa fie formata tot din scindura netivita,

Structura de rezistenta a casutei sa fie formata din rigle de sectiune 100mm x 100mm ,iar capriori de sectiune de 140mm x 50mm,

Elementele metalice de fixare picioare structura sa fie cu fixare in beton.
5) Afacerea echipament de joacă, mobilier urban, afacerea de 4 milioane lei!
Contract nr: 254 Denumirea: Furnizare si montare echipamente de joaca, mobilier urban tip banci si alte echipamente destinate ace

V.1) Data atribuirii contractului 8/5/2011

V.2) Numarul de oferte primite 1

V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul

SC ENERGOPLUS SRL (lider al asocierii dintre SC ENERGOPLUS SRL,SC SENIN PRODEXP SRL SI SC LAVITEX PROD SRL)

Adresa postala: str.Budiului nr.95 , Localitatea: Tg.Mures , Cod postal: 540390 , Romania , Tel. 0365-882228 , Fax: 0365-882228

V.4) Informatii privind valoarea contractului

Estimarea initiala a valorii contractului

Valoarea: 4031265.00 Moneda: RON Fara TVA

Valoarea totala finala a contractului

Valoarea: 3943849.00 Moneda: RON Fara TVA

Numarul de luni: 12

V.5) Contractul ar putea fi subcontractat

Nu
6) Probabil mega-afacere de 100.000 de euro cu câștigător cunoscut:
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA



I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Primaria Municipiului Tirgu-Mures

Cod fiscal: 4322823, Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04 0365801856

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Piata Victoriei, nr. 3, Targu-Mures, Romania, cod postal: 540026

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Municipiul Targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice



SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI



II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Furnizare si montare parcari acoperite

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Furnizare si montare parcari acoperite

II.1.6) CPV: 44212320-8 – Diverse structuri (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 473,600 RON



SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII



III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare in cuantum de 9.400 lei Modul de constituire a garantiei de participare – prin depunere la casierie sau prin virament bancar in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie : 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: – printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conformprevederilor H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectulcontractului si/sau de la plata facturii finale, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legiinr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”). – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea “conform cu originalul”).Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Dan Ioana, Moldovan Florian, Gheorghita Ioan, Teban Valentin, Almasan Marius, Lucian Pascan, Iernutan Oana. – Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiileprevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de cel putin unul dintre asociati. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”). – Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Seaccepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea”conform cu originalul”. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fiprezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, la care se va alatura traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Pentru persoanele juridice straine – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documentecare dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine – documentele care dovedesc o forma deinregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Informatii privind cifra de afaceri – conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 940.000 lei. (Formularului 5 din Sectiunea III Formulare) .

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista principalelor contracte de livrare produse similare din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare,Experienta similara – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la datalimita de depunere a ofertelor) a maxim doua contracte de furnizare produse similare cu valoare egala sau mai mare de 470.000 lei , la care se adaugaTVA. Se accepta cumularea din maxim doua contracte.,Recomandari din partea unor beneficiari



SECTIUNEA IV: PROCEDURA



IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -



SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE



VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 16:06

Citeste mai mult: Șmecherașii din Primăria Târgu-Mureș vor 100.000 de euro pentru alte parcări acoperite. Probabil tot pentru satisfacerea lui Senin Prod




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.