vineri, 7 decembrie 2018

Fiscule, ceva deranj la Holograf? Băieții fac contracte cum că participă la evenimente non-profit de zeci de mii de euro prestația și mint în interviuri că nu mai cântă pentru bani!


Fiscule, ceva deranj la Holograf? Băieții fac contracte cum că participă la evenimente non-profit de zeci de mii de euro prestația și mint în interviuri că nu mai cântă pentru bani!
Foarte interesant contractul inculpaților din Primăria Târgu-Mureș cu gagii prieteni de la Holograf. 13.000 de euro luați după abonament, la un eveniment non-profit. Nu pentru ei! Și ăștia mint în declarații că nu cântă pe bani! Doar pe banii primăriilor, cum ar veni?!  Și cum vine, fiscule, ca inculpații să le plătească ălora și drepturi, taxe și impozite?! Ce ascunde formularea asta?!

Nu mai cântăm pentru bani de mult timp, o facem din bucuria de a fi împreună unii cu alţii, de a ne întâlni cu fanii noştri, cu prietenii pe care ni i-am făcut în ţară de-a lungul anilor. Am cântat peste 365 de concerte într-un an, în 1988. Pe bilete. Am cântat în Franţa, Canada, Olanda, UK, chiar şi în Coreea de Nord şi Transnistria. Am cântat în toată ţara, am trăit câteva vieţi ca Holograf. Am trecut prin multe situaţii împreună ca să mai putem fi impresionaţi de orice formă de bullying la adresa noastră. Suntem convinşi că publicul nostru ne iubeşte pentru muzica noastra şi nu leagă acest ataşament de politică sub nicio formă.

Cite

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.