sâmbătă, 22 decembrie 2018

Vă vine să credeți că o femeie a născut specimenul ăsta, pușcăriaș și rasist isteric?


Vă vine să credeți că o femeie a născut specimenul ăsta, pușcăriaș și rasist isteric?
Dublu pușcăriaș, minoritar cu alergii la alți minoritari sau la străini, ins cu 12 clase, nivel de isterie ortodoxă și bolnavă pe măsură. Cum de l-a născut pe ăsta tocmai o... femeie?!

"Dacă vor să mă pună să am echipă feminină, mă retrag din fotbal. Cum adică să faci lucruri împotriva lui Dumnezeu. Am și eu păcatele mele. Dar lucruri nefirești nu fac. Nu! Asta e aliniere la idelile lui satan. Fetele să joace handbal, baschet. Cum să joace femeie fotbal? Nu e făcută pentru fotbal. Mădularele ei nu sunt făcute pentru fotbal.

Femeia a fost făcut de Dumnezeu din bărbat, pentru bărbat. Femeia e făcută să fie atrasă bărbatul de ea. Dacă facem asta, batjocorim formele făcute de Dumnezeu ca să îl atragă pe bărbat. O schimonosim pe femeie! Boxul și fotbalul le schimonoesc pe femei", a explicat Becali la televiziunea Pro X.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.