marți, 2 decembrie 2014

Munca de șmecher pedelist te face liber să fii prost

Munca de șmecher pedelist te face liber să fii prost
Una din nou peste bot la Mircea  Munteanu, pedelistul cu afaceri pe primăria șefului lui, Florea, desigur, doar întâmplător. Poate verifică DNA și Curtea de conturi ce sondaje de opinie face gagiul pedelist  pentru primăria pedelistă și dacă banditul mare și etnic nu a cheltuit miile de euro pe afacerea de partid, după modelul autocolante în campania banditului  mare PDL Mureș cu sereistul ratat, autocolante cu vandalii imaginați la beție.


În caz că ați uitat câte mii de euro(20.000) a pupat firma lui Munteanu de la șeful lui din PDL, dar nu i-am plânge de milă din moment ce cu nevastă-sa tot bugetară insul aduna vreo 60.000 de lei anual ca venit anual încasat. Apropo, porcii lui Florea, ce ați cumpărat, pramatiilor de la insul din PDL?  Să mai menționăm că gunoaiele din primărie fac afaceri cu Munteanu în an electoral?!
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
 Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
 Telefon: +40 0265268330
 Fax: +04 0365801856
Ofertant: SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod de identificare fiscala: RO 19060640
 Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu Mures
 Telefon: 0744298194
 Fax: 0265233416
Detaliu produs / serviciu / lucrare
Denumire: Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV: 79320000-3 -
 Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
Unitate de masura: bucata
Data publicare: 20.02.2012 11:23
Descriere:
 Sondaj de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu achizitie
Denumire: [DA2676066]
 servicii de sondaje de opinie
Cantitate: 3.00
 (bucata)
Data initiere: 27.02.2012 10:18
Data limita etapa: 03.03.2012 17:00
 ( Deliberare )
Pret maximal: 21,333 RON
 (4,900.2 EUR)
Descriere:
 Servicii de sondaje de opinie vor include:constructia esantionarilor, elaborarea instrumentelor de cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la autoritatea contractanta,aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile din perspectiva scopurilor administratiilor locale,realizarea de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de opinie , in intervalul de 6 luni al perioadei contractului
 Se va elabora rapoarte de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de +/- 3 %.Oferta financiara va fi structurata in lei/sondaj de opinie cu reprezentarea pretului total al contractului.
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
 Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
 Telefon: +40 0265268330
 Fax: +04 0365801856
Ofertant: SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod de identificare fiscala: RO 19060640
 Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu Mures
 Telefon: 0744298194
 Fax: 0265233416
Detaliu produs / serviciu / lucrare
Denumire: Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV: 79320000-3 -
 Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
Unitate de masura: bucata
Data publicare: 20.02.2012 11:23
Descriere:
 Sondaj de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu achizitie
Denumire: [DA2673319]
 Servicii de sondaje de opinie
Cantitate: 3.00
 (bucata)
Data initiere: 24.02.2012 13:25
Data limita etapa: 29.02.2012 17:00
 ( Ofertare )
Pret maximal: 64,000 RON
 (14,693.39 EUR)
Descriere:
 Serviciile publice vor include:constructia esantionarilor,elaborarea instrumentelor de cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la autoritatea contractanta, aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile, din perspectiva scopurilor administratiilor locale, realizarea de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractantului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de opinie, in intervalul de 6 luni al perioadei contractulu,elaborare de rapoarte de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de de +/- 3 %, .Oferta financiara va fi structurata in lei/ sondaj de opinie, cu prezentarea pretului total al contractului.
Citeste mai mult: Mega-afacere pentru sondaje de 20.000 de euro ca în an electoral prin șmecherii din Primăria Târgu-Mureș. Munca te face …șmecher!
Hotnews zicere:
Profilul personal de Facebook, chiar daca este accesibil unui numar restrans de persoane, constituie spatiu public, si nu privat, arata o decizie a ICCJ care a respins ca nefondat recursul unui fost director din prefectura Mures care a contestat o sanctiune primita de la Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii din cauza unei postari pe pagina personala de Facebook. Inalta Curte de Justitie si Casatie a pronuntat decizia irevocabila pe 27 noiembrie, dupa o luna de amanare a pronuntarii. In Romania cazul a constituit o premiera, iar Facebook are peste sapte milioane de useri.

Curtea de Apel Targu Mures stabilise, intr-o cauza judecata in contencios administrativ in ianuarie 2013, ca pagina de Facebook este spatiu public, nu privat.

Totul a pornit de la faptul ca la inceput de 2012, in timpul protestelor impotriva guvernului Boc, Mircea Munteanu Nicolae, fostul director de cabinet al prefectului din Targu Mures, a postat pe pagina personala de Facebook un mesaj: "Arbeit macht frei - asta sa inteleaga protestatarii".

Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) l-a sanctionat in februarie 2012, ca urmare a autosesizarii Consiliului, cu amenda contraventionala in valoare de 1.000 de lei, pe motiv ca "fapta constituie o propaganda nationalista care aduce atingere demnitatii umane si creeaza o atmosfera degradanta, umilitoare si ofensatoare indreptata impotriva grupului de protestatari".

Munteanu a atacat hotararea in instanta, considerand-o nelegala din mai multe motive, invocand intre altele si faptul ca pagina sa de Facebook, unde a postat mesajul incriminat, ar fi spatiu privat, nu public. Instanta din Mures i-a respins contestatia fostului director de cabinet, iar acesta a mers la ICCJ unde a inaintat recurs.

Inalta Curte spune ca: respinge recursul declarat de Munteanu Mircea Nicolae împotriva sentinţei nr.21 din 17 ianuarie 2013 a Curţii de Apel Târgu Mureş - Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal ca nefondat. Irevocabilă. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi 27 noiembrie 2014.

Curta de Apel Targu Mures motiva astfel hotararea pronuntata in ianuarie 2013

"Utilizarea in sine a afirmatiei <

"Reteaua de socializare Facebook nu poate echivala, sub aspectul controlului mesajelor difuzate cu o casuta postala electronica. Profilul sau personal pe Facebook chiar daca este accesibil doar prietenilor adica unui grup restrans de persoane, tot public este, oricare dintre <> putand distribui informatiile postate de titularul paginii, aspecte pe care reclamantul le cunostea", se mai arata in decizia pronuntata de Curtea de Apel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.