Liber
la raportările referitoare la polistiren neconform, în special la pungașii cu
afaceri pe primării
http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/polistiren-expandat-calitate-reclamatii-sesizari-23142.html
Imopedia dixit:
Polistirenul expandat
este principalul material folosit la lucrările de reabilitare și termoizolare,
deși există numeroase alternative. Specialiștii avertizează cumpărătorii să
acorde o atenție deosebită calității acestor produse, pentru a obține un produs
final satisfăcător. Asociația Producătorilor de Polistiren Expandat din România
(ROMEPS) încurajează sesizarea oricăror neconformități identificate la polistirenul
expandat existent în piață.
Atenție la calitatea
polistirenului expandat! Vezi unde poți reclama neconformitățiAsociația
Producătorilor de Polistiren Expandat din România (ROMEPS) a primit peste 42 de
sesizări privind neconformități ale polistirenului expandat, în primele șase
luni ale acestui an. Acestea au fost înregistrate în cadrul programului
„Quality Control”, atât prin acțiunile de monitorizare a pieței, cât și din
partea consumatorilor.
„Polistirenul expandat de
calitate este cea mai bună soluție pentru termoizolare. Tocmai din acest motiv
încurajăm cumpărătorii să acorde o atenție deosebită calității acestor produse.
Recomandăm utilizarea polistirenului EPS
80 pentru fațade, astfel încât lucrările de termoizolare și randamentul
termic al izolației să fie de calitate. Ne dorim o eficientizare a consumului
de energie și o scădere semnificativă a facturilor, de aceea promovăm și
monitorizăm felul în care se respectă standardele de calitate pentru
polistirenul expandat”, subliniază Delia Filip, director executiv ROMEPS.
Din totalul de 42 de
sesizări înregistrate de ROMEPS în perioada menționată:
13 fac referire la caracteristicile tehnice
pe care produsele ar fi trebuit să le îndeplinească pentru a putea fi utilizate
conform recomandării
6 sunt referitoare la folosirea unei
denumiri înșelătoare pentru un produs nerecomandat pentru fațade
21 vizează modul de etichetare sau marcare
a produsului
„Una dintre prioritățile
noastre este ca toți beneficiarii lucrărilor de termoizolații să aibă
informațiile necesare pentru a testa calitatea materialelor. Credem că rolul
asociației noastre este și de îndrumare, atât a producătorilor care-și doresc
să respecte standardele în vigoare, cât și a beneficiarilor”, a declarat Delia
Filip, director executiv ROMEPS.
Sesizările
înregistrate de ROMEPS au fost transmise prin rapoarte lunare Inspectoratului
de Stat în Construcții. În acest fel se urmărește respectarea și promovarea
standardelor de calitate în construcții. Fiecare raport include detalii privind
producătorul sesizat, agentul economic care a comercializat produsul reclamat,
informații privind neconformitățile identificate, precum și
documente probatorii. Totodată, ROMEPS a
pus la dispoziția tuturor o secțiune specială pe platforma web, ce încurajează
sesizarea oricăror neconformități identificate la polistirenul expandat
existent în piață, prin completarea unui formular disponibil pe site-ul
asociației, la acest link: http://romeps.ro/feedback.
„ROMEPS își reafirmă
sprijinul pentru implementarea de proiecte ambițioase destinate să dezvolte
piața materialelor de construcții și este permanent preocupată de protejarea
consumatorului prin respectarea și ridicarea standardelor în construcții”,
conchid reprezentanții Asociației Producătorilor de Polistiren Expandat din
România (ROMEPS).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.