sâmbătă, 23 martie 2019

Escroc mureșean la doctorat

Escroc mureșean la doctorat
Să fie gagiul în rahat cu mizeriile de la Romgaz?!
         Ioan Șandru, ginerele lui Pantelimon Avram, directorul Romgaz SA sucursala Târgu Mureș, este printre persoanele vizate de descinderile DNA, arată surse judiciare pentru Evenimentul Zilei.

Procurorii DNA au descins în această dimineață în mai multe sedii publice și private din municipiul Târgu Mureș. Instituțiile publice verificate sunt Primăria Târgu Mureș și sediul sucursalei Romgaz. Dosarul de corupție instrumentat de procurori include și numele lui Ioan Șandru, administrator și asociat al mai multor companii cu relații comerciale de ”tradiție” cu Romgaz: Romoil SA, Industrial Trading sau Prorom SRL.
EXCLUSIV! Adevăruri nespuse despre Simona Halep! Ce spune aceasta, de fapt, despre România

    România este reprezentată la vârf în cadrul ONU. A fost ales în unanimitate
    Milioane de utilizatori sunt furaţi de Google. Facturile sunt încărcate cu sume uriaşe. Scandalul care bulversează întreaga lume

Romgaz – Șandru, o colaborare îndelungată

Istoricul relațiilor dintre companiile lui Ioan Șandru și Romgaz este unul destul de amplu și cu multe semne de întrebare. După cum arăta Evenimentul Zilei, Ioan Șandru încheia contracte cu Romgazul condus de socrul său încă din 2004, când în cadrul unui contract de două milioane de lei, Romoil SA a furnizat societății de gaze robineți pentru conducte. ”Domnul Şandru s-a căsătorit cu fiica mea în toamna lui 2004. A avut firma înainte să-mi fie ginere. Apoi, mi-am pus şi eu problema, că nu sunt fraier. M-am interesat la juriştii Romgaz: «Domnilor, e vreo problemă?» Nu, mi-au spus că nu e conflict de interese! Sunt comisii de licitaţie, eu nu m-am pus în capul comisiei. Când s-au dat cele 20 de miliarde lei vechi, da, eram director general atunci. Dar nu am fost în comisia de licitaţie. Eu nu am avut atribuţii pe linia de achiziţii publice“, declara Avram Pantelimon, pentru Evenimentul Zilei, în 2008. Doar că lista contractelor încheiate de firmele lui Șandru cu Romgaz a continuat: 1,5 milioane de lei în 2007, pentru cabluri din oțel sau trei milioane de lei, fără TVA, pentru piese de schimb și compresoare, în 2012, sunt doar câteva exemple. ”Să scrieţi că am câştigat câteva licitaţii, dar şi că am pierdut alte 50“, comenta Șandru pentru Evenimentul Zilei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.