duminică, 31 martie 2019

Fără armată, ca specia protejată Badea, Gâdea, dar mincinos

Fără armată, ca specia protejată Badea, Gâdea, dar mincinos
Băietul ăsta cu alergie la făcut armata a reușit performanța să se fofileze 3 ani, de la terminarea liceului și până la admiterea care îi asigura amânarea stagiului militar. El termină liceul în iunie 1994, e ținut protejat până în 1997 iunie/-iulie-august-septembrie, când s-o fi dat examen de admitere la facultate, 3 ani fără grețuri, semn că e ceva baștan. Și ce să vezi, minte că face a doua facultate, dar nu apare așa ceva în CV!  Un nimic cu ochi care nu era bolnav,, din specia Badea (nu a făcut armata pentru că a fost șmecher, după declarația lui) și Gâdea (nu a făcut pentru că era sectant și exista posibilitatea fofilării de la serviciul cu armă).
Hotnews zicere:


Văd că a fost o mare dezbatere pe această temă multă vreme. Vreau să vă spun că începusem a doua facultate când s-a ridicat obligativitatea, când s-a suspendat obligativitatea serviciului militar. N-as fi avut nicio problemă să o fac. (...) Mi-ar fi făcut plăcere să o fac, dar pe de altă parte așa este legea la acest moment. Ministrul este numit politic. Nu vreau să mă simt vinovat că nu am făcut armata și astăzi sunt ministrul Apărării Naționale, în condițiile în care am și experiență ca fost secretar, adică n-am fost luat de pe stradă și am fost adus în Ministerul Apărării ca secretar de stat. Am lucrat la proiectele despre care astăzi se discută (...), deci am lucrat la aceste programe și nu vreau să mă simt...”, a spus ministrul Apărării, Gabriel Leș, într-un interviu la Realitatea TV, potrivit Mediafax.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.