Găinarii
din Primăria Târgu-Mureș se laudă cu plantări de puieți de la firme abonate și
cu tăieri de copaci pe electricienii care i-au livrat familionului Maior
instalația de nocturnă de 200.000 de euro din banii publici, instalație pe care
au vrut să o lase fiscului în contul datoriilor la stat neplătite de borfași!
Programul de
tăieri-plantări – sezonul 2012-2013 - al compartimentului de specialitate din
cadrul Municipiului a fost realizat în proporţie de 50%, restul lucrărilor
fiind reprogramate pentru sezonul următor. Au fost executate tăieri de
toaletare la 82 de asociaţii de proprietari, 26 aliniamente şi parcuri, 9 şcoli
şi grădiniţe.
Pentru refacerea şi
extinderea zonelor verzi, în sezonul de primăvară au fost plantaţi aproximativ
3.000 de puieţi de arbori, 4.000 de arbuşti şi 300.000 de plante anuale,
bienale şi bulbi, iar asociaţiile de proprietari au primit gratuit, pentru
plantare în spaţiul verde din jurul blocurilor, 4.000 de arbori, 1.000 de
arbuşti şi 1.500 de flori.
În
cadrul programului au fost înlocuiţi arborii uscaţi şi au fost amenajate
alveole noi pe aliniamentele străzilor: Corneşti, Verii, Bradului, Mihai
Viteazu, Libertăţii, Belvedere, Gh. Doja, Calea Sighişoarei. În cartierul Belvedere
au fost plantaţi 2.000 de puieţi din speciile: paltin, salcâm,stejar, în
vederea realizării unei perdele de protecţie. O suprafaţă de 3.200 metri
pătraţi a fost amenajată cu gazon, sensurile giratorii fiind reamenajate prin
plantări cu material dendrofloricol.
Alte
lucrări de profil au vizat amenajarea unei pajişti urbane lângă zidurile
Cetăţii medievale, respectiv realizarea unui covor de iarbă prin însămânţare,
în Parcul Sportiv Municipal. Este prevăzută amenajarea de noi parcuri în zonele
din cartiere unde există spaţii corespunzătoare.
Pentru
a veni în sprijinul asociaţiilor de proprietari, primăria a pus la dispoziţia
acestora, cu titlu gratuit, motocositoare.
Pentru
cunoscători, abonații primăriei lui Florea sunt: Biflora și Intra Serv și poate
verifică cineva cum externalizează servicii porcii lui Florea din primărie!
Anunt de atribuire
numarul 146617/22.11.2011
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa: Piata Victoriei
nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Mures , Romania , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Tel.: 0265-268330 , Fax: 0365-801856
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract
Achizitie de material dendrofloricol
II.2) Obiectul
contractului Achizitie de material dendrofloricol
II.3) Tip contract
Furnizare
II.4) CPV 03451000-6 -
Plante (Rev.2)
II.5) Criteriu de
atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de
participare 316445/23.09.2011 12:16
Sectiunea III:
ATRIBUIRE
III.1) Numar de oferte
primite 1
Valoare estimata totala
493,943 RON
III.2) Lista contracte
369 / 07.11.2011
493,337 RON
Castigator:
SC BIFLORA SRL RO
16805066 str.Teilor,nr.43,bl.101,, Miercurea Nirajului, 547410, Mures
Total (fara TVA):
493,337 RON
Detaliu pentru
invitatia numarul 348987
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG
nr.34/2006
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 348987
/ 20.06.2013
Denumire contract:
Achizitie material dendrofloricol
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04
0365801856, persoana de contact:OROSAN CLAUDIA
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Ofertele se vor deschide
la sediul Primariei Targu Mures situat in Piata Victoriei, nr.3, cam.45.
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Achizitie material
dendrofloricol
II.1.2) Tip contract:
Furnizare
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Achizitie material dendrofloricol
II.1.6) CPV: 03451000-6
- Plante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 360,120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 7000 lei prin depunere la casierie sau prin virament bancar in
contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Echivalenta
pentru o GPL depusa in valuta se va face la cursul BNR din data limita de
depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este
IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform
Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere,
fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria
IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu
perioada de valabilitate a ofertei.
Cei
care au tăiat copacii sunt …eletricienii care au montat instalația de nocturnă
făcută cadou de porcul PDL Mureș.
Afaceri
de tăiere copaci pe firme cu afaceri în primărie, prin instalația de nocturnă
pe care porcii din PDL Mureș au făcut-o cadou clubului
familionului Maior!
Intra Serv SRL, firmă
trimisă sâmbătă să taie copaci și crengi nu are săraca obiect de activitate cu
copaci. Are, probabil, interese, un borfaș din primărie care vrea bani pentru
ea.
Obiectivul principal al
firmei este : proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru
constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la
tensiunea nominala de 0, 4 kV; proiectare de linii electrice, aeriene sau
subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV - 20 kV si posturi de transformare
cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV; executare de linii
electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV - 20 kV si
posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV;
execuţia de tablouri electrice de distribuţie şi automatizare; comerţ cu
echipamente electrice. S.C. INTRA SERV SRL îşi desfăşoară activitatea prin
compar-timentele : Proiectare; Producţie(execuţie); Comercial; Logistică;
Marketing, relaţii interne.
Anunt de participare
numarul 120124/28.04.2011
Operatorii economici
inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de
notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 120124 / 28.04.2011
Denumire contract:
Furnizare echipamente pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str
Insulei din Mun Tg Mures
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau
localaActivitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente
pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilorFurnizare
Cumparare
Locul principal de
livrare: str. Caminului nr. 35 din Municipiul Tirgu Mures - ceea ce apare ca fiind sediul INSTA GRUP,
firmă care, dacă o căutaţi şi pe Google maps, o găsiţi cu punct de lucru
în…miniprimărie:
30A Strada 22 Decembrie
1989, Punct de Lucru Primăria Târgu Mureş, Municipiul Targu Mures 540243 0265
253 997
Codul NUTS: RO125 –
Mures-
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente
pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
34928520-9 – Stalpi de
iluminat (Rev.2)
31527260-6 – Sisteme de
iluminat (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Furnizare
Valoarea estimata fara
TVA: 850,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Cuantumul garantiei de
participare este de 17.000 lei, Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%
din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al
Municipiului Tirgu Mures
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia personala
a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind
eligibilitatea, Declaratia privind inexistenta starii de faliment, Declaratie
privind neancadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta, Sa aiba indeplinite
obligatiile exigibile de plata catre Bugetul consolidat de Stat si catre
Bugetul Local
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri
pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 1.700.000 lei
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
indeplinirea in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract de furnizare de echipamente
similare cu valoare egala sau mai mare de 850.000 lei. Se accepta cumularea din
cel mult doua contracte.
ISO 9001 sau
echivalent, ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2011
12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2011 10:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2011 13:00
Locul: Municipiul
Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii
societatilor ofertante si/sau reprezentanti imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare:
Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.
Stavropoleos nr. 6, , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania ,
Tel. 021-3104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: 021- 3104642
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta
Victoriei nr. 3 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Tel. 0265-268330 , Fax: 0265- 260.813
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
20.04.2011 14:11
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.