luni, 23 septembrie 2013

M.M. - bun de promovat o anumită localitate în Croația. Omul e fin cunoscător și al monedei naționale din Botswana



M.M. - bun de promovat o anumită localitate în Croația. Omul e fin cunoscător și al monedei naționale din Botswana
Poate că presa nu îl va mai băga în seamă pe păcălicul de la Steaua care nu scapă prilej de a face reclamă turistică la o anumită localitate din Croația și să se laude cu moneda din Botswana, de parcă el e vreun ghid sau un funcționăraș la o bancă din respectiva țară. Poate că ăsta are vreun contract publicitar, poate reprezintă imaginea stațiunii și vorba Inei, poate abia așteaptă să ajungă în stațiune - pentru a se simți bine în ea - și noi îl credem doar nesimțit care vorbește murdar!

Ce p... mă filmezi mă tu pe mine? Dute-n p... mea cu camera ta! Cine p... mea sunteţi mă voi să mă filmaţi pe mine?”, l-a jignit Stoica. Sarabanda injuriilor s-a oprit atunci când organizatorul de competiţii al botoşănenilor, Anton Heleşteanu a intervenit. Se pare că angajatul televiziunii sportive a sunat în redacţie pentru a dezvălui incidentul, însă şefii trustului nu l-au băgat în seamă.


Viorel Molan: Meme, nu am jignit pe nimeni!

Mihai Stoica: Ia, plecati, in p*** mea de aici, ma rog de voi sa plecati?

Viorel Molan: Pai, nu, dar vorbeam frumos, nu am jignit pe nimeni...nu am jignit pe nimeni

Mihai Stoica: Afara, da-te-n p*** mea!!! Gata!!! Hai!!!

Viorel Molan: De ce vorbesti asa cu mine?

Mihai Stoica: Pentru ca asa vrea p** mea, d-aia!
http://www.ziare.com/mihai-stoica/steaua/iata-cum-i-a-agresat-si-injurat-mihai-stoica-pe-jurnalistii-trustului-pro-video-1247533

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.