joi, 2 octombrie 2014

3,2 milioane pentru înțelegeri de tip cartel în presă. Pe când amendă pentru prostovanii din Târgu-Mureș care se duc la notar, cum se laudă Cătană, pentru cota parte din banii cheltuiți de banditul PDL Mureș pe publicitate pentru retardat și golan PDL ?!

3,2 milioane pentru înțelegeri de tip cartel în presă. Pe când amendă pentru prostovanii din Târgu-Mureș care se duc la notar, cum se laudă Cătană, pentru cota parte din sumele cheltuite de banditul  mare PDL Mureș pe publicitate instituție pentru retardat și golan PDL  ?!
Marius Cătană îmi recunoaște că are presa la degetul mic, prin aceea că merge bovina la notar, pentru sumele aranjate! DNA și Curtea de conturi, ca și Consiliul pentru concurență, verificați afacerea cu duhoare de cartel! Cum e să nu mergi la licitații și să lași intermediarul porcului pedelist și intermediarul îți garantează la notar cota parte pentru neparticipare?! Cartel al borfașilor? Desigur, TVR, de pildă, nu merge la golăniile banditului PDL Mureș și nu face campanie pentru retardatul lui Florea, cum fac ratații șantajați de la televiziunile scursurilor de partid.


CONSILIUL CONCURENŢEI A AMENDAT 11 COMPANII DIN INDUSTRIA MEDIA
Consiliul Concurenţei a sancţionat 11 companii din industria media cu amenzi în valoare totală de
14.567.555 lei (aproximativ 3,2 milioane euro).
Autoritatea de concurenţă a constatat că cele 11 companii au participat la o înţelegere
anticoncurenţială având ca obiect eliminarea de pe piaţa comercializării serviciilor de comunicare
prin media, a agenţiilor media concurente.
„Acţiunile comune, prin care companii concurente îşi coordonează comportamentul comercial,
constituie o încălcare a regulilor de concurenţă. Consiliul Concurenţei a ţinut cont, însă, de
demersurile companiilor de a realiza şi promova un set de principii care să asigure transparenţa
şi profesionalismul în piaţa media. Considerăm că existenţa unor norme de autoreglementare a
profesiei, adaptate la cerinţele specifice pieţei, sunt bine venite în măsura în care contribuie la
crearea unui mediu echitabil pentru toţi actorii din piaţă” a declarat Bogdan Chiriţoiu,
preşedintele Consiliului Concurenţei.
În prezent, Consiliul Concurenţei colaborează cu companiile din domeniu, respectiv cu asociatia de
profil, Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România, pentru a elabora un set de principii care să
asigure transparenţa şi profesionalismul pe această piaţă, astfel încât clienţii să poată beneficia de
cea mai bună ofertă din punct de vedere al calităţii serviciilor şi preţul acestora.
Cele 11 companii implicate şi sancţionate sunt:
 Brand Programming Network S.A.: 280.296 lei (62.500 euro)  B.V. McCann-Erickson S.R.L.: 3.218.755 lei (717.719 euro)  Groupm Media Operations S.R.L.: 230.011 lei (51.288 euro)  Initiative Media S.A.: 2.498.443 lei (557.104 euro)   Mediacom Romania S.R.L.: 1.328.727 lei (296.280 euro)   Mediaedgecia Romania S.R.L.: 967.226 lei (215.672 euro)  Mindshare Media S.R.L.: 949.672 lei (211.758 euro)   Opti Media S.R.L.: 599.636 lei (133.707 euro)    Starcom Mediavest Group S.R.L.: 1.849.843 lei (412.479 euro)   United Media Services S.R.L.: 498.748 lei (111.211 euro)  Zenith Media Communications S.R.L.: 2.146.199 lei (478.560 euro)
Biroul de Presa
Tel: 0372.129.710, 021.405.44.29 ; E-mail: presa@consiliulconcurentei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.