luni, 6 octombrie 2014

Alo, DNA, în 2012, Clodu Maior - cu datorii la stat - a primit pomana porcului pedelist?! Hoție etnică pedelistă ca la Târgu-Mureș sau ce?!



Alo, DNA, în 2012, Clodu Maior - cu datorii la stat - a primit pomana porcului pedelist?! Hoție etnică pedelistă ca la Târgu-Mureș sau ce?!


Cum astăzi a ieșit în presă că un neterminat care a fost prefect, președintele FCM Dunărea Galați, a fost reținut  pentru că a falsificat acte pentru a primi bani de la primărie, dar clubul nu avea dreptul să primească, având datorii la stat, poate verifică cineva mafia PDL de Târgu-Mureș! Porcul mare pedelist i-a dedicat lui Maior cadou cu limbă de moarte, din primărie, 1,8 milioane de euro, iar gășcarul nu își plătea datoriile către stat!
Atenție, banditul PDL Mureș i-a cumpărat instalație de nocturnă de 200.000 de euro, pentru teren antrenamente! Cum nu am auzit să plătească neterminatul nimic, băgați porcul mare PDL Mureș la furt?! Atenție, bandiții PDL Mureș se lăudau cu o pseudo-sponsorizare de 600.000 de euro pentru instalație de nocturnă, dar cheltuiau 200.000 de euro din bugetul prostimii târgumureșene, pentru o altă instalație de nocturnă! Dacă porcii aveau bani, de ce mai furau și banii publici? DNA, e mafia PDL Mureș mare și interesele etnice ale leprelor în uniformă și/sau cu ochii albaștri sunt la fel de mari, dar aici se fură banii publici pe bandiții PDL Mureș și pe scursurile de români din camarila porcului mare!
Ca poantă, prin 2005, proștii de la finanțele publice mureșene au reușit să dea câștigători la o licitație de presă pe neterminații de la 24 de ore mureșene fără să aibă habar că unul care are datorii la stat nu poate primi bani publici.

http://www.gandul.info/financiar/pentru-datorii-de-peste-1-3-milioane-de-lei-instalatia-de-nocturna-a-fcm-targu-mures-va-fi-scoasa-la-licitatie-de-finantele-din-mures-10388444


Pentru datorii de peste 1,3 milioane de lei, instalaţia de nocturnă a FCM Târgu Mureş va fi scoasă la licitaţie de Finanţele din Mureş
de Szasz Jutka - Mediafax, Ela Giurgea - Mediafax Publicat la: 12.12.2012 15:29 Ultima actualizare: 12.12.2012 15:30

  

Instalaţia de nocturnă a FCM Târgu Mureş, care a costat aproximativ 600.000 de euro, băncile antrenorilor şi centrala termică vor fi scoase la licitaţie de Administraţia Finanţelor Publice din municipiu, pentru recuperarea unor creanţe în valoare de peste 1,3 milioane de lei.

Potrivit unui anunţ publicat pe site-ul Administraţiei Finanţelor Publice din Târgu Mureş, licitaţia pentru mai multe bunuri ale FCM Târgu Mureş care sunt scoase la licitaţie va avea loc în 19 decembrie, în baza unui dosar de executare, pentru recuperarea unor creanţe în valoare de peste 1,3 milioane de lei, reprezentând impozitele pe salarii, plus alte taxe.

Astfel, vor fi scoase la licitaţie instalaţia de iluminat nocturn a terenului de fotbal cu tot ce conţine aceasta (patru stâlpi înalţi de 40 de metri, cu 144 proiectoare, opt corpuri de iluminat de siguranţă şi opt corpuri de iluminat balizaj), la un preţ de pornire de 1.576.500 de lei fără TVA şi cablurile electrice pentru legătura proiectoarelor şi tabloul electric situat la baza fiecărui stâlp, alături de trei bănci ale antrenorilor, evaluate la 78.600 de lei şi centrala termică, în valoare de 27.900 de lei.

Vicepreşedintele Consiliului de Administraţie al FCM Târgu Mureş, Claudiu Maior, a declarat, miercuri, că s-a ajuns în situaţia de executare silită deoarece clubul nu a plătit impozitele pe salariile jucătorilor şi administratorilor şi alte taxe.

"Salariile jucătorilor le-am plătit, dar n-am plătit impozitele pe salarii pe trei luni. Să meargă să ia instalaţia de nocturnă, dacă găsesc pe cineva dispus să o cumpere. Eu sincer m-aş bucura să scăpăm de datorii. Să dea Dumnezeu să îşi permită cineva să o ia, la fel şi băncile antrenorilor. Să ia şi să le ducă", a spus Maior.

Potrivit acestuia, blocajul financiar se datorează inclusiv Primăriei Târgu Mureş, care nu a plătit în acest an niciun ban către cluburi.

Maior a spus că FCM avea o sumă aprobată de nouă milioane de lei.

FCM Târgu Mureş a achiziţionat instalaţia de noctură în urmă cu un an şi jumătate, înainte să retrogradeze din Liga I. Atunci, Maior declara că investiţia în instalaţia de noctură a fost de circa 600.000 de euro, fondurile provenind din sponsorizări private.

Anunt de participare numarul 120124/28.04.2011
Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de participare: 120124 / 28.04.2011
Denumire contract: Furnizare echipamente pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures
Stare procedura: In desfasurare
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 , Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau localaActivitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Caminului nr. 35 din Municipiul Tirgu Mures  - ceea ce apare ca fiind sediul INSTA GRUP,

Codul NUTS: RO125 – Mures-
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928520-9 – Stalpi de iluminat (Rev.2)
31527260-6 – Sisteme de iluminat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare
Valoarea estimata fara TVA: 850,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 17.000 lei, Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al Municipiului Tirgu Mures
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind inexistenta starii de faliment, Declaratie privind neancadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata catre Bugetul consolidat de Stat si catre Bugetul Local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 1.700.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: indeplinirea in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract de furnizare de echipamente similare cu valoare egala sau mai mare de 850.000 lei. Se accepta cumularea din cel mult doua contracte.
ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2011 13:00
Locul: Municipiul Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii societatilor ofertante si/sau reprezentanti imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. 021-3104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: 021- 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta Victoriei nr. 3 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Tel. 0265-268330 , Fax: 0265- 260.813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2011 14:11

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.