luni, 20 octombrie 2014

Alo, Combaterea discriminării? Citiți hal de dezbateri de la politrucii etnici care nu sunt rromi, în Consiliul local Târgu-Mureș: rromii asemănați cu animalele de la zoo!



Alo, Combaterea discriminării? Citiți hal de dezbateri de la politrucii etnici care nu sunt rromi, în Consiliul local Târgu-Mureș: rromii asemănați cu animalele de la zoo!
Cum bandiții din Primăria Târgu-Mureș sunt niște lături  care atacă maghiarii sau rromii și își primesc amenzile de la CNCD, poate se mișcă organul cu talent nu doar la cretinul mare din PDL, ci și la consilierii locali, numiți ba țigani, ba rromi și asemănați cu animalele de la Zoo! Să mai menționăm că siteul controlat de pungașii din primărie punea și titluri cu cuibul de rromi stârpit de poliția locală a sereistului zburat de la Maramureș pentru încălcarea gravă a statutului SRI, Bretfelean, omul cu autocolantele din banii publici cu vandalii imaginați de bețivanii lui Florea, în campania securistă a banditului PDL Mureș?!
http://www.tirgumures.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=591&Itemid=261&lang=ro

Punctul nr. 15 din ordinea de zi Proiect de hotărâre  privind aprobarea  preţului de achiziţie a imobilului situat în Tîrgu-Mureş, str. Mureşeni nr. 50: Dl. consilier Bakos: - nu sunt înscrieri la cuvânt, supun la vot proiectul de hotărâre. Cine este pentru? – 16 voturi Cine este împotrivă? -  Cine se abţine? – 2 abţineri (Loghin L., Sîmpălean D.) (Nu a votat dl. consilier Sabău O.) Hotărârea a fost adoptată cu 16 voturi pentru şi 2 abţineri. Dl. consilier Maior: - acum că s-a votat, o să vă spun ce lucru important am făcut acolo. Până acum am tot vorbit între noi şi nu puteam spune  acest lucru. Sunt patru clădiri. Noi am cumpărat prima clădire cu parcare cu tot. Ce facem acolo? Gândiţi-vă că toţi ţiganii de pe str.  Depozitelor care stau acum în mizeria aceea, îi vom transfera în prima clădire. Celelalte trei clădiri, de acum înainte, ori ni le dau la preţ, ori este problema lor. Deşi am văzut că doi consilieri s-au abţinut, nici măcar nu ne-au întrebat că vrem să facem acolo. Am scăpat de ţiganii de pe str. Depozitelor, lucru care nu am reuşit să-l facem împreună cu consiliul local de multă vreme. I-am băgat în apartamente, în achiziţia votată şi am rezolvat o problemă pe care locatarii de pe str. Depozitelor, dacă vă duceţi acum o să vedeţi toţi ţiganii în spaţiile de joacă îşi aruncă mizeriile, nu poţi merge pe strada care am votat-o şi am făcut canalizare, prin spate prin Mureşeni nu poţi circula că traversează ţiganii dintr-o parte în alta, fug şi creează probleme de circulaţie. Chiar vreau să vă mulţumesc pentru această hotărâre. M-am abţinut să vă spun înainte pentru că nu am vrut să vă influenţez într-un fel sau altul. Dl. consilier Sîmpălean: - m-am abţinut la vot pentru că de nenumărate ori am atras atenţia că în acea zonă sunt foarte mari probleme cu furturile. Este o comunitate de rromi care stă în zona castel. Îi mutăm şi pe aceştia acolo, le e frică la oameni să iasă din casă.  Dl. consilier Maior: – nu aţi înţeles materialul. Dl. consilier Sîmpălean: - m-am abţinut, pentru că nu am fost de acord cu acest material până nu vedem cu achiziţia şi mutarea lor acolo. Dl. consilier Maior: - pe aceia îi mutăm, de la castel, şi am scăpat de ei pe str. Depozitelor. Am scăpat castelul de ţigani, am scăpat toată partea de pe str. Băneasa şi i-am pus acolo. Mai mult, mai avem trei immobile, era un imobil cu loc de parcare şi loc de joacă pentru ei pe care l-am achiziţionat cu tot cu parcare, urmând ca celelalte trei din spate. Dl. consilier Moldovan: - dacă urmează să mutăm ţiganii din Băneasa,  să aveţi în vedere să putem muta şi ţiganii de pe str. Dealului. În momentul în care reuşim să mutăm toţi ţiganii de pe str. Dealului, putem spune că în cartierul Mureşeni este rezolvată problema ţiganilor. În momentul de faţă, nu am vrut să intervin la discuţiile cu centralele şi fac o paranteză, la CT1 Mureşeni este un asediu zilnic. Ţiganii cu uneltele se prezintă la muncă în fiecare dimineaţă. Adică la furt din centrală, fiecare întârziere ne costa bani. În momentul de faţă, cartierul Mureşeni este sub asediul ţiganilor, doar Poliţia Locală ne mai ajută din când în când să putem spune că suntem cetăţeni de onoare. În momentul în care d- nilor vceprimar Peti şi Maior, reuşim să-i mutăm şi pe cei din str. Dealului în zona Mihai Viteazu 50, e ceva extraordinar.
 15
Dl. consilier Jozsa: - să-i răspund d-lui consilier, populaţia rromă este în creştere şi degeaba îi mutăm din stânga în dreapa, noi ar trebui să-i stabilizăm şi să-i educăm. Degeaba îi mutăm de pe Dealului pe Depozitelor, este populaţia municipiului Tîrgu-Mureş, din păcate sau din fericire pentru unii, trebuie să trăim cu ei împreună şi să-i responsabilizăm, să le căutăm locuri de muncă, să-i socializăm nu să-i externalizăm, aşa păţim, ca şi cu animalele de la zoo, când îi închideţi se fac mai răi


PROCES – VERBAL
Încheiat cu ocazia  şedinţei  ordinare a  Consiliului  local  municipal 
Tîrgu-Mureş din data de  16 septembrie   2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.