duminică, 27 septembrie 2015

Un contribuabil târgumureșean față cu mafia din Primăria Târgu-Mureș. Mituiți de Coral sau hoți prinși de DNA, după alegere.



Un contribuabil târgumureșean față cu mafia din Primăria Târgu-Mureș. Mituiți de Coral sau hoți prinși de DNA, după alegere.

APEL CATRE PRIMARIA TARGU MURES!
Ii rog pe toți cei responsabili din Primaria Targu Mures sa organizeze de urgentă o licitație pentru achiziționarea de hârtie, hartie colorata, creioane colorate, plastilina, caiete speciale si tot ceea ce este necesar in procesul educațional din grădinițele târgumureșene. Va aduc la cunoștința ca, in aproape toate grădinițele, parinților li se solicita bani, pentru ca aceste rechizite nu exista. Totodata, părinții sunt constrânși, astfel, sa încalce legea, deoarece fondul clasei si fondul școlii este ilegal. Am spus ca "sunt constrânși", deoarece copiii trebuie sa aibă aceste lucruri, neputând aștepta pana când Primaria se sinchisește sa își facă treaba. Pentru a va ușura calculele, va anunț ca in oras sunt circa 3.000 de preșcolari si ca aveți nevoie de circa 400.000 de RON (suma ce reprezintă 10 la suta din banii pe care i-ați dat echipei de fotbal ASA acum trei luni; având in vedere ca veți achiziționa cantități mari de rechizite, acesta e prețul estimat de mine). Permiteți-mi sa va reamintesc ca Primaria nu este obligată sa finanțeze fotbaliști profesioniști, dar are datoria sa asigure dotarea școlilor cu toate cele necesare. Va anunț ca eu nu voi mai încalca legea si nu voi plăti cei 200 de lei pentru fondul grupei, atât cat mi s-a solicitat, din nou, in acest an, chiar cu riscul ca băiatul meu sa nu beneficieze de aceste rechizite. Va mai înștiințez ca mi-am achitat toate impozitele si taxele.
Cu stima,
Contribuabilul târgumureșean, Radu Bălaș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.