Cum
niște mega-șmecheri nu au muncit nimic și doar în an electoral fac toate
afacerile pământului, pe firme PDL sau ale camarilei, târgumureșenii au plătit
deja milioane de euro din bugetul local pentru afacerea Piața Teatrului.
Desigur, șmecherii cred că vor mai obține 5 voturi dacă muncesc în an de campanie
electorală, când de fapt muncesc în an de criză, în care firmele private ale
apropiaților și găștii de partid trebuie ajutate. Suma e mică față de
mega-afacerile pe firme de partid de la Week-end, acolo unde la putere sunt
firmele cunoscute ca fiind controlate de Borșan și Poruțiu, asta ca idee despre
setea de bani a unora și disponibilitatea șefului de partid de a pompa la abonați.
Detaliu pentru
invitatia numarul 335902
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 335902
/ 24.09.2012
Denumire contract:
Furnizarea si montarea de echipamente si dotari pentru Piata Teatrului
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04
0365801856, persoana de contact:NICOLETA ALINA DAMIAN
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
cam.45, Piata Victoriei
nr.3, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Furnizarea si montarea
de echipamente si dotari pentru Piata Teatrului
II.1.2) Tip contract:
Furnizare
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Furnizarea si montarea
de echipamente si dotari pentru Piata Teatrului
II.1.6) CPV: 42122130-0
- Pompe de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 451,968 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 9.000 lei Modul de constituire a
garantiei de participare -prin virament bancar in contul nr.
RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de
o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru
perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul
dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei
de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa
de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este
cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr.
34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. -Declaratie privind neincadrarea in
situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare.
Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare
dintre asociati in parte. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.
69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III
Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie
demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre
ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului
Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Jozsa Tibor
si Ionela Ciotlaus), Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria,
Membrii Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos
Geza Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos
Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller
Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu,
Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus
Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian
Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al
Municipiului Targu-Mures - Kiss Imola, Director tehnic Racz Lucian, Sef
Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei
Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de licitatie Iernutan Oana, Kiss
Imola, Farcasan Rodica, Gheorghiu Angela, Muresan Maria, Dan Ioana, Sotan
Ramona. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -
Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiile
prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul
unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de
plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la
sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la
plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii
esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru
dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine
(certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca
si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre
bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de
autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul",
la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba
romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din
partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu
practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate
constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru
persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data depunerii
ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare
/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor
fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.
Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea
autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind
rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele
juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare
sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare cel putin egala cu 800.000 lei. (Formularul 5
din Sectiunea III Formulare) .
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de furnizare de produse din ultimii 3 ani. Se solicita
declaratia pe propria raspundere a operatorului economic - Formularului 9 din
Sectiunea III Formulare,Experienta similara - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor faze
specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) cel
putin a unui contract de furnizare de produse similare cu o valoare cel putin
egala cu 400.000 lei. Se accepta cumularea din maxim doua contracte.Fisa
privind experienta similara (Formularul B4 din Sectiunea III Formulare) Copie
dupa contractul/informatiile relevante din contract adus ca referinta si o
declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru
autenticitatea procentului de participare. Pentru contractul adus pentru
sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente :
-fisa privind experienta similara -copie dupa infomatiile relevante din
contractul cu care se va face dovada experientei similare - recomandare din
partea beneficiarului - documente doveditoare din care sa reiasa valoarea
contractului.Continuare....,Continuare....valoarea finala in lei. Nivelul
experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul
prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: - 4,2373
pentru anul 2009 - 4,2099 pentru anul 2010 - 4,2379 pentru anul 2011. Nivelul
experientei similare se va raporta si la cursul euro de schimb pentru anul
2012. Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a
ofertantului in exectuarea contractului prezentat ca experienta similara. Se
accepta cumularea din maxim doua contracte.In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Conform art. 188, al. (1), lit. e) din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
ca ofertantul sa depuna mostre, descrieri si/sau fotografii a caror
autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea
contractanta solicita acest lucru.Continuare...,Continuare...Comisia de analiza
solicita ca, ofertantii sa prezinte mostre pentru urmatoarele tipuri de dotari:
- Scaun amfiteatru conform specificatiilor din fisa Tehnica TGM-16 Scaun
amfiteatru din caietul de sarcini - Masa amfiteatru conform specificatiilor din
fisa Tehnica TGM-18 Masa amfiteatru din caietul de sarcini -Aparat de iluminat
LED RGB conform specificatiilor din fisa Tehnica TGM-19 Aparat de iluminat LED
RGB din caietul de sarcini. Mostrele vor fi depuse inainte de data limita de
depunere a ofertelor, la sediul institutiei, situat in Piata Victoriei nr. 3,
cam.67, pe baza de proces-verbal de predare-primire.Comisia va analiza numai
acele oferte care contin toate mostrele solicitate, in caz contrar oferta
urmand a fi declarata neconforma cu cerintele din caietul de sarcini.Comisia
isi rezerva dreptul de a vizualiza mostrele prezentate intr-o sedinta
ulterioara sedintei de deschidere a ofertelor, pentru a se asigura de
corespondenta din punct de vedere calitativ a pr,Certificate sau alte documente
emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor,
identificata clar prin referire la specificatii sau standarde
relevante;Continuare....,Continuare..Se solicita conform art.188 alin. 1 lit. d
din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare certificate
sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste
conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau
standarde relevante;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 09.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 09.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 21.09.2012 08:28
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.