Înstalări
de radiatoare la școli cu meseriași de la Lasprom?
La
o școală târgumureșeană se montează de
câteva zile zeci și zeci de radiatoare. Doi dintre cei care le montează au
scris mare pe piept…. Lasprom. Firma este una abonată la afacerile prin
primăria lui Florea și pe bani publici și beneficiara unor afaceri de multe milioane
de euro prin interesul șmecherașilor din primărie și consiliul local. Pentru
că, se știe, niște bandiți de partid au distrus sistemul centralizat, au
inventat noua termie și așa mai departe, pentru a vinde centralele termice pe
firme abonate. Iar dacă s-a creat piață
de milioane de euro pentru firmele de gașcă, se pare că nu le mai ajunge ăstora
ce vând și au ajuns să monteze radiatoare și la școli?! Mai urmează termopane
de la Poruțiu, transport pe Maior și toți pedeliștii sunt fericiți! Să mai
amintim ce credite de milioane de euro au luat bandiții pe oraș, adică fiecare
târgumureșean este un fel de creditor al celor cărora javrele din primărie le-au
pus, populist, centrale și că proștii de târgumureșenii rămân fără 50.000 de
euro din bugetul local ca gangsterii să facă o afacere și din dărâmarea
centralei termice din centru?!
Anunt de atribuire
numarul 95385/20.11.2010
Informatii anunt de
participare asociat
Numar anunt: 106009 /
17.08.2010
Denumire contract:
“Achizitionarea de centrale termice de apartamente si executia lucrarilor de
instalare a acestora , pentru asigurarea energiei termice si a apei calde”
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www. e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala
sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea
atribuita contractului de autoritatea contractanta
“Achizitionarea de
centrale termice de apartamente si executia lucrarilor de instalare a acestora
, pentru asigurarea energiei termice si a apei calde”
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice
mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea
contractanta
Locul principal de
executare: Muncipiul Tirgu Mures
Codul NUTS: RO125 –
Mures
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si executia
lucrarilor de instalare a unui numar de maxim 2000 de echipamente de incalzire
centrala, (centrale de apartament) cod C.P.V 45331100-7 lucrari de instalare de
echipamente de incalzire centrala si lucrari de constructii de conducte de
incalzire urbana , cod C.P.V. 45232140-5.
II.1.5) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 – Lucrari de
instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
45232140-5 – Lucrari de
constructii de conducte de incalzire urbana (Rev.2)
II.1.6) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala
finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala
finala a contractului sau a contractelor
18,143,462 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Negociere
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Oferta cea mai
avantajoasa d.p.d.v. economic
IV.2.2) S-a organizat o
licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in
JO: 2010/S159-245720 din 18.08.2010
SECTIUNEA V :
ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 282
Denumirea: Furnizare si executie a lucrarilor de instalare a unui nr. de max.
2.000 de centrale
V.1) Data atribuirii
contractului 10/7/2010
V.2) Numarul de oferte
primite 1
V.3) Numele si adresa
operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC
LASPROM SRL ( LIDER AL ASOCIERII DINTRE SC LASPROM SRL SI SC LOIAL IMPEX SRL)
Adresa postala: str.
Cuza Voda nr. 35 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540027 , Romania ,
Tel. 0265-264436 , Fax: 0265-264436
V.4) Informatii privind
valoarea contractului
Estimarea initiala a
valorii contractului
Valoarea: 20626410.00
Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala
a contractului
Valoarea: 18143462.00
Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar
putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de
fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Documentatia de
atribuire este atasata anuntului de participare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul
competent pentru caile de atac
Organismul competent
pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Tirgu-Mures
Adresa postala:
str.Justitiei nr.1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania ,
Tel. 0265-263694 , Email: catgmures@just.ro , Fax: 0265-269199
VI.3.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta
Victoriei nr. 3 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Tel. 0265-268330 , Fax: 0265- 260.813
VI.4) Data expedierii
prezentului anunt
16.11.2010 15:57
Citeste mai mult:
Mega-afacere de peste 18 milioane de lei prin închiderea centralelor Energomur
şi o licitaţie cu o ofertă!
Anunt de participare
numarul 106009/17.08.2010
Operatorii economici
inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de
notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 106009 / 17.08.2010
Denumire contract:
“Achizitionarea de centrale termice de apartamente si executia lucrarilor de
instalare a acestora , pentru asigurarea energiei termice si a apei calde”
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala
sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
“Achizitionarea de
centrale termice de apartamente si executia lucrarilor de instalare a acestora
, pentru asigurarea energiei termice si a apei calde”
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice
mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea
contractanta
Locul principal de
executare: Muncipiul Tirgu Mures
Codul NUTS: RO125 –
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si executia
lucrarilor de instalare a unui numar de maxim 2000 de echipamente de incalzire
centrala, (centrale de apartament) cod C.P.V 45331100-7 lucrari de instalare de
echipamente de incalzire centrala si lucrari de constructii de conducte de
incalzire urbana , cod C.P.V. 45232140-5.
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 – Lucrari de
instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
45232140-5 – Lucrari de
constructii de conducte de incalzire urbana (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
lucrari
Valoarea estimata fara
TVA: 20,626,410 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Garantie de participare
in cuantum de 206.265 lei Garantie de buna executie in cuantum de 5% din
valoarea contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare rambursabila
interna si/sau externa prin credit furnizor, propus prin oferta de executie de
lucrari.
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44
din OG 34/2006.
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu se afle in nici
una din situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr. 34/2006. (se va completa
Declaratia privind eligibilitatea, sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de
plata catre Bugetul consolidat de Stat si catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, prezentand in acest sens certificate constatatoare eliberate de
institutiile abilitate, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data
deschiderii ofertelor).
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri
pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 41.252.820 lei.
Lichiditatea generala-
acest indicator raportat pentru anul 2009 sa fie mai mare sau egal cu 100%.
Solvabilitatea patrimoniala – acest indicator raportat pentru anul 2009 sa fie
mai mare sau egal cu 30 %.
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara –
finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani cel putin
a unui contract in valoare de 8.525.600 lei privind lucrari de instalare
echipamente de incalzire centrala si/sau lucrari de constructii de conducte de
incalzire urbana.
Certificarea ISO 9001
sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii pentru proiectare
si executie lucrari de instalatii gaz metan , apa , canalizare si incalzire
centrala.
Certificarea ISO 14001
sau echivalent , privind managementul mediului., pentru pentru proiectare si
executie lucrari de instalatii gaz metan , apa , canalizare si incalzire
centrala.
Certificarea ISO 18001
sau echivalent privind managementul pentru securitatea in munca pentru executie
proiectare si lucrari de instalatii gaz metan , apa , canalizare si incalzire
centrala.
Certificarea SA 8000
sau echivalent privind sistemul de management al responsabilitatii sociale ,
pentru executie lucrari de instalatii gaz metan , apa , canalizare si incalzire
centrala.
Certificarea societatii
Q MARK sau echivalent privind calitatea certificarii .
Autorizatii tip PDS si
EDS eliberate de ANRE Bucuresti
Autorizatii tip PDI si
EDI eliberate de ANRE Bucuresti
Autorizatie tip C9/2003
eliberata de I.S.C.I.R
Autorizatie tip PTA 1 (
CR4) eliberata de I.S.C.I.R
Autorizatii tip C1A si
C2A eliberata de ANRE
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Negociere
Au fost deja selectati
candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea
numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat:
3 ; numar maxim: 100
Clasamentul se va
intocmi in ordinea descrescatoare a cifrei de afaceri la data de 31.12.2009.
IV.1.3) Reducerea
numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei
licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv
numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie
negociate
Nu
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Oferta cea mai
avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
- criteriile enuntate
in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa
la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2010
10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 10:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 13:00
Locul: Municipiul
Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii
societatilor ofertante si/sau reprezentanti imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte
fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de
atribuire este atasata anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.
Stavropoleos nr. 6, sect. 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 ,
Romania , Tel. 021-3104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: 021- 3104642
Organism competent
pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Tirgu-Mures
Adresa postala:
str.Justitiei nr.1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania ,
Tel. 0265-263694 , Email: catgmures@just.ro , Fax: 0265-269199
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta
Victoriei nr. 3 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Tel. 0265-268330 , Fax: 0265- 260.813
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
13.08.2010 12:37
Citeste mai mult:
Afacere cu maximum 2.000 de centrale termice de apartament, de maximum 20,6
milioane de lei, prin Primăria Târgu-Mureş
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.