Șmecherașii
din Primăria Târgu-Mureș vor servicii video. Din nou înainte de alegeri! Ce vor
să filmeze șmecherașii pe bani publici?
Șmecherașii
din Primăria Târgu-Mureș pun la cale toate afacerile pentru firmele care se
dovedesc abonate la mila vreunui tartor de partid și de instituție de partid.
Cum e obiceiul, înainte de alegeri șmecherașii pun de o afacere cu servicii
video. Să fie pe Nagy, să fie pe alții dintre cei care s-au ales cu afacerea din
cer, vom afla când se va anunța împărțirea cadoului de an de criză și
electoral. Ce afaceri are primăria lui Florea pe alți 20.000 de euro din banii
publici?!
invitatia numarul
337961
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 337961
/ 23.10.2012
Denumire contract:
Servicii de productie multicamera, captare imagini in format digital,
inregistrare imagini pe suport optic, prelucrare si transmisie prin cablu la
ecranul cu led, la manifestarile publice
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA
CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04
0365801856, persoana de contact:NICOLETA ALINA DAMIAN
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
cam.45, Piata Victoriei
nr.3, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Servicii de productie multicamera,
captare imagini in format digital, inregistrare imagini pe suport optic,
prelucrare si transmisie prin cablu la ecranul cu led, la manifestarile publice
II.1.2) Tip contract:
Servicii
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Servicii de productie
multicamera, captare imagini in format digital, inregistrare imagini pe suport
optic, prelucrare si transmisie prin cablu la ecranul cu led, la manifestarile
publice
II.1.6) CPV: 92140000-4
- Servicii de proiectare de filme video (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 100,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 1.000 lei Modul de constituire a
garantiei de participare -prin virament bancar in contul nr.
RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de
o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru
perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul
dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei
de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa
de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este
cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna
executie Garantie de buna executie da Cuantumul garantiei de buna executie : 10
% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna
executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o
societate bancara sau de o societate de asigurari, prin retineri succesive din
plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont
deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va
restitui in conformitate cu art. 92, al. 2 din HGR 925/2006. In cazul in care
ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea
garantiei de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta
este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca
dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr.
34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. -Declaratie privind neincadrarea in
situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare.
Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare
dintre asociati in parte. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.
69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III
Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie
demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre
ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte.Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului
Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Jozsa Tibor
si Ionela Ciotlaus), Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria,
Membrii Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos
Geza Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos
Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller
Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu,
Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus
Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian
Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al
Municipiului Targu-Mures - Kiss Imola, Director adjunct D.C.P.F.I.R.U- Trif
Aurel, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea
Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de licitatie Iernutan
Oana, Trif Aurel, Doda Veronica, Sandu Ileana, Janosi Zsuzsana, Marcela
Romonti, Szabo Lenke, Dan Ioana. - Certificat de participare la licitatie cu
oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa
indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile
de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de
fiecare dintre asociati.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor
exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul
Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor
scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta
si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in original,
copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu
originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta documente
edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale
tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa
dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si
contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu
cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate
in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a
acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente
edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza
in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste
certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte.
Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de
Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la
sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data depunerii
ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare
/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor
fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.
Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea
autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind
rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele
juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare
sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG
nr.34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare cel putin egala cu 100.000 lei. (Formularul 5
din Sectiunea III Formulare.Continuare...,Continuare..Cifra de afaceri globala
se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel: - 4,2373 lei pentru anul
2009, - 4,2099 pentru anul 2010, - 4,2379 pentru anul 2011. In cazul unei
oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul
de catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in
considerare datele subcontractantilor. Sunt aplicabile prevederile art. 16 din
Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii
intreprinderilor mici si mijlocii.
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de prestari servicii din ultimii 3 ani. Se solicita
declaratia pe propria raspundere a operatorului economic conform Formularului 9
din Sectiunea III FormulareContinuare....,Continuare...In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani cel
putin a unui contract de servicii similare cu valoare cel putin egala cu 50.000
lei fara TVA. Se accepta cumularea din maxim doua
contracte.Continuare...,Continuare...Fisa privind experienta similara
(Formularul B4 din Sectiunea III Formulare) Copie dupa contractul/informatiile
relevante din contract adus ca referinta si o declaratie in original de la
partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de
participare. Pentru contractul adus pentru sustinerea experientei similare se
vor prezenta anexat urmatoarele documente : -fisa privind experienta similara
-copie dupa infomatiile relevante din contractul cu care se va face dovada
experientei similare - recomandare din partea beneficiarului - documente
doveditoare din care sa reiasa valoarea serviciilor prestate, valoarea finala
in lei si principalele tipuri de servicii( daca este
cazul)Continuare...,Continuare...In cazul unei oferte comune, capacitatea
tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca
acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie
indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a
fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Recomandare din
partea beneficiarului,Informatii referitoare la utilajele, instalatiile,
echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea
corespunzatoare a contractului de servicii. In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea
ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract
trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de
asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 07.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 22.10.2012 09:51
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.