Aquaserv
își trage benzină și motorină de peste 1,79 milioane lei !
Compania fostă regie a
orașului și cu inși controlați politic are nevoie de benzină și motorină de
peste 1,5 milioane lei! Doar pentru Târgu-Mureș oamenii lui Horobeț, insul adus
la conducere după debarcarea maghiarului Daraban, care stătea în gât
șmecherașilor PDL din primărie, înjurat în presă și de personaje imaginare cu
servicii nu la vedere, au nevoie de peste un milion de lei (cam 200.000 de
euro).
Anunt de participare
(utilitati) numarul 139575/12.10.2012
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: COMPANIA AQUASERV S.A
Numar anunt de
participare: 139575 / 12.10.2012
Denumire contract:
Serviciul de furnizare carburanti auto BENZINA si MOTORINA
Stare procedura: In
desfasurare
Moneda in care se
transmite oferta de pret: RON
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
COMPANIA AQUASERV S.A
Adresa postala: str.Kós
Károly, nr.1 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540297 , Romania ,
Punct(e) de contact: Ferenc Fekete , Tel. +40 265208846 , Email:
ffekete@aquaserv.ro , Fax: +40 265208881 , Adresa internet (URL):
www.aquaserv.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional de
apa-canal
Activitate (activitati)
- Apa
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de entitatea contractanta
Serviciul de furnizare
carburanti auto BENZINA si MOTORINA
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de
livrare: Jud.MURES,Tg-Mures, Reghin,Sighisoara,Tarnaveni, Iernut, Ludus
Jud. HARGHITA, Cristuru
Secuiesc
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare carburanti
auto respectiv motorina si benzina, pe baza de carduri.
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
09132000-3 - Benzina
(Rev.2)
09134200-9 - Motorina
(Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in
loturi
Da
Trebuie depuse oferte
pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Furnizare carburanti
auto respectiv motorina si benzina, pe baza de carduri. Contractul include:
Lot 1 Tg. Mures
Lot 2 Sighisoara
Lot 3 Tarnaveni
Lot 4 Reghin
Lot 5 Ludus
Lot 6 Iernut
Lot 7 Cristuru Secuiesc
Valoarea estimata fara TVA:
1,791,920 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare
la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Cuantumul garantiei de
participare: 21.798 lei pentru Lot 1 - Tirgu Mures, 5.158 lei pentru Lot 2 -
Sighisoara, 2.424 lei pentru Lot 3 - Tarnaveni, 4.270 lei pentru Lot 4 -
Reghin, 297 lei pentru Lot 5 - Iernut, 1.153 lei pentru Lot 6 - Ludus, 742 lei
pentru Lot 7 - Cristuru Secuiesc. Perioada de valabilitate a garantiei pentru
participare: 90 de zile de la termenul limta de primire a ofertei Modul de
constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara, in
original (Formularul nr. 2 - Scrisoare de garantie bancara ); - Instrument de
garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; - Ordin de
plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de
participare nr. RO92INGB0011000029158911, deschis la ING BANK N.V. Amsterdam -
AgentiaTg. Mures Garantia de participare In oricare forma va fi emisa garantia
de participare va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sau
neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante. Garantia de
participare va fi prezentata doar in original. Cuantumul garantiei de buna
executie: se consituie in cuantum de 5% din valoarea contractului Se constituie
prin - Scrisoare de garantie bancara, in original; - Instrument de garantare
emis in conditiile legii de o societate de asigurari, Garantia de buna executie
prin Retineri Succesive din sumele datorate pentru facturi partiale,
contractantul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului
din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de
disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In acest caz
contractantul are obligatia de a deschide un cont (purtator de dobanda) la
dispozitia S.C. COMPANIA AQUASERV S.A. Tg. Mures, la unitatea Trezoreriei
Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un
cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar suma
initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa
fie mai mica de 0,5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din
fonduri proprii de productie Termenul de plata: 60 zile de la data facturarii
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic
trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
1. Formularul nr. 4
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura,
2. Formularul nr. 5
-Certificat de participare cu oferta independenta conf. Ordinului 314/2010
3. Formularul nr. 6
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG
nr. 34/2006,
Lista persoanelor care
detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Nume si Prenume Functia
Ocupata
Racz Lucian Presedintele
Consiliului de Administratie
Pajint Marcela Membru
al Consiliului de Administratie
Moca Teodoru Membru al
Consiliului de Administratie
Horobet Sergiu Director
General
Lazar Sorin Director
Economic
Pora Zamfira Manager
Servicii Interne si Coordonare Sucursale
Sabau Manuela Manager
Dezvoltare si Relatii
Takacs Elek Manager
Finante
Ciupe Aurel Manager Apa
Potabila
Bauer Csaba Manager Apa
Uzata
Turcu Gheorghe Manager
mentenanta
4. Formularul nr. 7 -
Declaratie privind eligibilitatea
Certificate
consatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor
si taxelor catre stat, inclusiv cele locale , precum si a contributiei pentru
asigurarile sociale de stat
Operatorul economic
trebuie sa prezinte documentele de mai jos:
Certificate consatatoare
privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor
catre stat, inclusiv cele locale , precum si a contributiei pentru asigurarile
sociale de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna
anterioara celei in care se prezinta oferta (formulare eliberate de catre
Directia Generala a Finantelor Publice si de catre Primaria locala)
5. Formularul nr. 8
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.,
Nota 1 : Neindeplinirea
uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va
conduce automat la excluderea operatorului economic.
Nota 2 : Daca exista
incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui
operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari
sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la
autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens.
Nota 3 : Formularul nr.
6 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG
nr. 34/2006, va fi completata de fiecare operator economic in parte, indiferent
de calitate de participant la procedura(ofertant, asociat, subcontractant, tert
sustinator) Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
Certificat Constatator
eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau
echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate
/administratori.
Nota 1 : Neindeplinirea
cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la
excluderea operatorului economic.
Nota 2 : Daca exista
incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui
operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari
sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la
autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens.
Nota 3: Autoritatea
contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe
primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor
mentionate in aceasta sectiune.
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind
informatii generale si situatia economico-financiara
- Formularul nr.9 -
Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara, pentru
ultimii 3 ani
2.Declaratie privind
incadrareaintreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
- Formularul nr.10 -
Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici
si mijlocii ( IMM ), daca e cazul
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Autoritatea
contractanta solicita prezentarea a cel putin unui contract derulat in ultimii
trei ani care a avut ca si obiect furnizare produse similare
Formularul nr. 11 -
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate
in ultimii 3 ani
Pentru dovedirea
experientei similare se solicita
prezentarea
urmatoarelor documente:
- copie dupa contract
sau parti relevante din contract din care sa rezulte numele beneficiarului ,
obiectul, valoarea si durata contractului,
-documente
constatatoare din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor contractuale.
Declaratie privind
subcontractantii
Se solicita prezentarea
informatiilor privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie
indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Formularul nr. 12 -
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de
subcontractanti , daca este cazul
Ofertantul va prezenta
date privind eventualii asociati si/sau subcontractanti . Pentru asociati se
vor prezenta aceleasi documente ca si pentru liderul asociatiei
Standarde de asigurare
a calitatii
Copia certificatului
care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii
in conformitate cu SR EN ISO 9001 acordat de catre un organism de certificare
acreditat
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Da
a) vor face ob. lic.
electr. pretul total al contr. b) Inf. pus la disp participantilor: nr.
participantilor c) Nr. runde:1 Durata runda: 1 zi
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2012
12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se
transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2012 12:00
Locul: sc compania
aquaserv, strada kos karoly nr.1, departament achizitii
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Da
Programul estimat de
publicare a anunturilor viitoare: 2013
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte
fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Aplicarea
Criteriului "pretul cel mai scazut" • In cazul in care se constata ca
ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va
solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. 2.
Conditiile de participare la sedinta de deschidere: participantii la sedinta de
deschidere vor prezenta o imputernicire semnata/parafata de conducatorul
operatorului economic/ofertant , intocmita conform modelului Formular nr. 2.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din
OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA AQUASERV
S.A - Serviciul Juridic
Adresa postala: str.
Kos Karoly nr.1 , Localitatea: Tg Mures , Cod postal: 540.297 , Romania , Tel.
+40 265208851 , Email: office@aquaserv.ro , Fax: +40 265208881 , Adresa
internet (URL): www.aquaserv.ro
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
10.10.2012 09:27
Lot nr. : 1
Denumire: Lot 1 - Tirgu
Mures
Stare lot: In
desfasurare
1) Descriere succinta
Serviciul de furnizare
carburanti auto BENZINA si MOTORINA - Tirgu Mures
2) Clasificare CPV
(vocabularul comun de achizitii)
09132000-3 - Benzina
(Rev.2)
3) Cantitatea si
domeniul
Tirgu Mures motorina:
178.000 litrii benzina: 20.000 litrii
Valoarea estimata fara
TVA: 1,089,676 RON
4) Indicatii privind o
alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 12 luni de la
data adjudecarii contractului
5) Informatii
suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de
participare este: 21793.00 RON.
Lot nr. : 2
Denumire: Lot 2 -
Sighisoara
Stare lot: In
desfasurare
1) Descriere succinta
Serviciul de furnizare
carburanti auto BENZINA si MOTORINA - Sighisoara
2) Clasificare CPV
(vocabularul comun de achizitii)
09132000-3 - Benzina
(Rev.2)
3) Cantitatea si
domeniul
Sighisoara motorina:
43.000 litrii benzina: 3.900 litrii
Valoarea estimata fara
TVA: 257,904 RON
4) Indicatii privind o
alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 12 luni de la
data adjudecarii contractului
5) Informatii
suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de
participare este: 5158.00 RON.
Lot nr. : 3
Denumire: Lot 3 -
Tarnaveni
Stare lot: In
desfasurare
1) Descriere succinta
Serviciul de furnizare
carburanti auto BENZINA si MOTORINA - Tarnaveni
2) Clasificare CPV
(vocabularul comun de achizitii)
09132000-3 - Benzina
(Rev.2)
3) Cantitatea si
domeniul
Tarnaveni motorina:
21.500 litrii benzina: 600 litrii
Valoarea estimata fara
TVA: 121,224 RON
4) Indicatii privind o
alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 12 luni de la
data adjudecarii contractului
5) Informatii
suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare
este: 2424.00 RON.
Lot nr. : 4
Denumire: Lot 4 -
Reghin
Stare lot: In
desfasurare
1) Descriere succinta
Serviciul de furnizare
carburanti auto BENZINA si MOTORINA - Reghin
2) Clasificare CPV
(vocabularul comun de achizitii)
09132000-3 - Benzina
(Rev.2)
3) Cantitatea si
domeniul
Reghin motorina:35.000
litrii benzina: 3.800 litrii
Valoarea estimata fara
TVA: 213,503 RON
4) Indicatii privind o
alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 12 luni de la
data adjudecarii contractului
5) Informatii
suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de
participare este: 4270.00 RON.
Lot nr. : 5
Denumire: Lot 5 -
Iernut
Stare lot: In
desfasurare
1) Descriere succinta
Serviciul de furnizare
carburanti auto BENZINA si MOTORINA - Iernut
2) Clasificare CPV
(vocabularul comun de achizitii)
09132000-3 - Benzina
(Rev.2)
3) Cantitatea si
domeniul
Iernut motorina: 2.500
litrii benzina: 200 litrii
Valoarea estimata fara
TVA: 14,841 RON
4) Indicatii privind o
alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 12 luni de la
data adjudecarii contractului
5) Informatii
suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de
participare este: 296.00 RON.
Lot nr. : 6
Denumire: Lot 6 - Ludus
Stare lot: In desfasurare
1) Descriere succinta
Serviciul de furnizare
carburanti auto BENZINA si MOTORINA - Ludus
2) Clasificare CPV
(vocabularul comun de achizitii)
09132000-3 - Benzina
(Rev.2)
3) Cantitatea si
domeniul
Ludus motorina: 10.000
litrii benzina: 500 litrii
Valoarea estimata fara
TVA: 57,648 RON
4) Indicatii privind o
alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 12 luni de la
data adjudecarii contractului
5) Informatii
suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de
participare este: 1152.00 RON.
Lot nr. : 7
Denumire: Lot 7 -
Cristuru Secuiesc
Stare lot: In
desfasurare
1) Descriere succinta
Serviciul de furnizare
carburanti auto BENZINA si MOTORINA - Cristuru Secuiesc
2) Clasificare CPV
(vocabularul comun de achizitii)
09132000-3 - Benzina
(Rev.2)
3) Cantitatea si
domeniul
Cristuru Secuiesc
motorina:5.000 litrii benzina:1.700 litrii
Valoarea estimata fara
TVA: 37,124 RON
4) Indicatii privind o
alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 12 luni de la
data adjudecarii contractului
5) Informatii
suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de
participare este: 742.00 RON
« Aceasta licitatie a
fost vizualizata de 2 o
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.