joi, 25 octombrie 2012

Aquaserv își trage benzină și motorină de peste 1,79 milioane lei !



Aquaserv își trage benzină și motorină de peste 1,79 milioane lei !
Compania fostă regie a orașului și cu inși controlați politic are nevoie de benzină și motorină de peste 1,5 milioane lei! Doar pentru Târgu-Mureș oamenii lui Horobeț, insul adus la conducere după debarcarea maghiarului Daraban, care stătea în gât șmecherașilor PDL din primărie, înjurat în presă și de personaje imaginare cu servicii nu la vedere, au nevoie de peste un milion de lei (cam 200.000 de euro).

Anunt de participare (utilitati) numarul 139575/12.10.2012


Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA AQUASERV S.A
Numar anunt de participare: 139575 / 12.10.2012
Denumire contract: Serviciul de furnizare carburanti auto BENZINA si MOTORINA
Stare procedura: In desfasurare
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON



Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA AQUASERV S.A
Adresa postala: str.Kós Károly, nr.1 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540297 , Romania , Punct(e) de contact: Ferenc Fekete , Tel. +40 265208846 , Email: ffekete@aquaserv.ro , Fax: +40 265208881 , Adresa internet (URL): www.aquaserv.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro




I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional de apa-canal
Activitate (activitati)
- Apa


Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciul de furnizare carburanti auto BENZINA si MOTORINA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Jud.MURES,Tg-Mures, Reghin,Sighisoara,Tarnaveni, Iernut, Ludus
Jud. HARGHITA, Cristuru Secuiesc
Codul NUTS: RO125 - Mures

II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare carburanti auto respectiv motorina si benzina, pe baza de carduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132000-3 - Benzina (Rev.2)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare carburanti auto respectiv motorina si benzina, pe baza de carduri. Contractul include:
Lot 1 Tg. Mures
Lot 2 Sighisoara
Lot 3 Tarnaveni
Lot 4 Reghin
Lot 5 Ludus
Lot 6 Iernut
Lot 7 Cristuru Secuiesc
Valoarea estimata fara TVA: 1,791,920 RON

II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 21.798 lei pentru Lot 1 - Tirgu Mures, 5.158 lei pentru Lot 2 - Sighisoara, 2.424 lei pentru Lot 3 - Tarnaveni, 4.270 lei pentru Lot 4 - Reghin, 297 lei pentru Lot 5 - Iernut, 1.153 lei pentru Lot 6 - Ludus, 742 lei pentru Lot 7 - Cristuru Secuiesc. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limta de primire a ofertei Modul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara, in original (Formularul nr. 2 - Scrisoare de garantie bancara ); - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO92INGB0011000029158911, deschis la ING BANK N.V. Amsterdam - AgentiaTg. Mures Garantia de participare In oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sau neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante. Garantia de participare va fi prezentata doar in original. Cuantumul garantiei de buna executie: se consituie in cuantum de 5% din valoarea contractului Se constituie prin - Scrisoare de garantie bancara, in original; - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, Garantia de buna executie prin Retineri Succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont (purtator de dobanda) la dispozitia S.C. COMPANIA AQUASERV S.A. Tg. Mures, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din fonduri proprii de productie Termenul de plata: 60 zile de la data facturarii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
1. Formularul nr. 4 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura,
2. Formularul nr. 5 -Certificat de participare cu oferta independenta conf. Ordinului 314/2010
3. Formularul nr. 6 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006,
Lista persoanelor care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Nume si Prenume Functia Ocupata
Racz Lucian Presedintele Consiliului de Administratie
Pajint Marcela Membru al Consiliului de Administratie
Moca Teodoru Membru al Consiliului de Administratie
Horobet Sergiu Director General
Lazar Sorin Director Economic
Pora Zamfira Manager Servicii Interne si Coordonare Sucursale
Sabau Manuela Manager Dezvoltare si Relatii
Takacs Elek Manager Finante
Ciupe Aurel Manager Apa Potabila
Bauer Csaba Manager Apa Uzata
Turcu Gheorghe Manager mentenanta
4. Formularul nr. 7 - Declaratie privind eligibilitatea
Certificate consatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale , precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat
Operatorul economic trebuie sa prezinte documentele de mai jos:
Certificate consatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale , precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta (formulare eliberate de catre Directia Generala a Finantelor Publice si de catre Primaria locala)
5. Formularul nr. 8 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.,
Nota 1 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.
Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens.
Nota 3 : Formularul nr. 6 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi completata de fiecare operator economic in parte, indiferent de calitate de participant la procedura(ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator) Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori.
Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.
Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens.
Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor mentionate in aceasta sectiune.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara
- Formularul nr.9 - Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara, pentru ultimii 3 ani
2.Declaratie privind incadrareaintreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
- Formularul nr.10 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( IMM ), daca e cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara

Autoritatea contractanta solicita prezentarea a cel putin unui contract derulat in ultimii trei ani care a avut ca si obiect furnizare produse similare
Formularul nr. 11 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani

Pentru dovedirea experientei similare se solicita
prezentarea urmatoarelor documente:
- copie dupa contract sau parti relevante din contract din care sa rezulte numele beneficiarului , obiectul, valoarea si durata contractului,
-documente constatatoare din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor contractuale.
Declaratie privind subcontractantii
Se solicita prezentarea informatiilor privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Formularul nr. 12 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti , daca este cazul
Ofertantul va prezenta date privind eventualii asociati si/sau subcontractanti . Pentru asociati se vor prezenta aceleasi documente ca si pentru liderul asociatiei
Standarde de asigurare a calitatii
Copia certificatului care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 acordat de catre un organism de certificare acreditat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut


IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) vor face ob. lic. electr. pretul total al contr. b) Inf. pus la disp participantilor: nr. participantilor c) Nr. runde:1 Durata runda: 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2012 12:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2012 12:00
Locul: sc compania aquaserv, strada kos karoly nr.1, departament achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 2013
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Aplicarea Criteriului "pretul cel mai scazut" • In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. 2. Conditiile de participare la sedinta de deschidere: participantii la sedinta de deschidere vor prezenta o imputernicire semnata/parafata de conducatorul operatorului economic/ofertant , intocmita conform modelului Formular nr. 2.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA AQUASERV S.A - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Kos Karoly nr.1 , Localitatea: Tg Mures , Cod postal: 540.297 , Romania , Tel. +40 265208851 , Email: office@aquaserv.ro , Fax: +40 265208881 , Adresa internet (URL): www.aquaserv.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2012 09:27


Lot nr. : 1
Denumire: Lot 1 - Tirgu Mures
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
Serviciul de furnizare carburanti auto BENZINA si MOTORINA - Tirgu Mures
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
09132000-3 - Benzina (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
Tirgu Mures motorina: 178.000 litrii benzina: 20.000 litrii
Valoarea estimata fara TVA: 1,089,676 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 12 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 21793.00 RON.
Lot nr. : 2
Denumire: Lot 2 - Sighisoara
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
Serviciul de furnizare carburanti auto BENZINA si MOTORINA - Sighisoara
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
09132000-3 - Benzina (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
Sighisoara motorina: 43.000 litrii benzina: 3.900 litrii
Valoarea estimata fara TVA: 257,904 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 12 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 5158.00 RON.
Lot nr. : 3
Denumire: Lot 3 - Tarnaveni
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
Serviciul de furnizare carburanti auto BENZINA si MOTORINA - Tarnaveni
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
09132000-3 - Benzina (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
Tarnaveni motorina: 21.500 litrii benzina: 600 litrii
Valoarea estimata fara TVA: 121,224 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 12 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 2424.00 RON.
Lot nr. : 4
Denumire: Lot 4 - Reghin
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
Serviciul de furnizare carburanti auto BENZINA si MOTORINA - Reghin
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
09132000-3 - Benzina (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
Reghin motorina:35.000 litrii benzina: 3.800 litrii
Valoarea estimata fara TVA: 213,503 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 12 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 4270.00 RON.

Lot nr. : 5
Denumire: Lot 5 - Iernut
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
Serviciul de furnizare carburanti auto BENZINA si MOTORINA - Iernut
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
09132000-3 - Benzina (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
Iernut motorina: 2.500 litrii benzina: 200 litrii
Valoarea estimata fara TVA: 14,841 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 12 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 296.00 RON.
Lot nr. : 6
Denumire: Lot 6 - Ludus
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
Serviciul de furnizare carburanti auto BENZINA si MOTORINA - Ludus
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
09132000-3 - Benzina (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
Ludus motorina: 10.000 litrii benzina: 500 litrii
Valoarea estimata fara TVA: 57,648 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 12 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 1152.00 RON.
Lot nr. : 7
Denumire: Lot 7 - Cristuru Secuiesc
Stare lot: In desfasurare

1) Descriere succinta
Serviciul de furnizare carburanti auto BENZINA si MOTORINA - Cristuru Secuiesc
2) Clasificare CPV (vocabularul comun de achizitii)
09132000-3 - Benzina (Rev.2)

3) Cantitatea si domeniul
Cristuru Secuiesc motorina:5.000 litrii benzina:1.700 litrii
Valoarea estimata fara TVA: 37,124 RON

4) Indicatii privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 12 luni de la data adjudecarii contractului
5) Informatii suplimentare privind loturile
Valoarea garantiei de participare este: 742.00 RON

« Aceasta licitatie a fost vizualizata de 2 o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.