Afacere
de 100.000 de lei prin consultanță, prin dărnicia Primăriei Târgu-Mureș
Cum
șmecherii PDL muncesc în ani electorali, primăria Târgu-Mureș are interes
pentru construcții, reparații, reabilitări, termopane, pompe, tobogane,
transporturi terestre, bazine, de preferat pe firme PDL și pe banii târgumureșenilor,
cum sunt deja abonați la afaceri prin primăria lui Florea. Desigur, la Platoul
la care sunt firmele abonate consultanța o va câștiga, probabil, tot unul de-al
casei! Să zicem …Cătană?
Detaliu pentru
invitatia numarul 335833
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 335833
/ 21.09.2012
Denumire contract:
Servicii de consultanta pentru implementarea proiectului "Mordernizare si
reamenajare spatii publice de agrement Platoul Cornesti"
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04
0365801856, persoana de contact:NICOLETA ALINA DAMIAN
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
camera 45, Piata
Victoriei nr.3, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Servicii de consultanta
pentru implementarea proiectului "Mordernizare si reamenajare spatii
publice de agrement Platoul Cornesti"
II.1.2) Tip contract:
Servicii
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Servicii de consultanta
pentru implementarea proiectului "Mordernizare si reamenajare spatii
publice de agrement Platoul Cornesti"
II.1.6) CPV: 79411000-8
- Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 106,554.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 2.000 lei Modul de constituire a
garantiei de participare -prin virament bancar in contul nr.
RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de
o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru
perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul
dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei
de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa
de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este
cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna
executie Cuantumul garantiei de buna executie : 10 % din valoarea contractului
fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de
osocietate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale.
Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conformprevederilor
H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile
de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin
contractul respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea
data pretentii asupra ei. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va
beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform
Legiinr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere,
fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria
IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr.
34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. -Declaratie privind neincadrarea in
situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare.
Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.
34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in
prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13
din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul
asociat/subcontractantul sau tertul sustinator. In cazul unei oferte comune,
aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. Precizam
ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii
contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea
procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures - Dorin
Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Jozsa Tibor si Ionela Ciotlaus),
Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii Consiliului Local
ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza Csaba, Peti Andrei,
Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos Levente Attila, Torzsok
Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller Bela, Maior Sergiu
Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu, Farcas Ioan, Gujan
Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus Ionela Claudia
(viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian Olimpiu, Loghin
Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al Municipiului
Targu-Mures - Kiss Imola, Sef serviciu Proiecte de Finantare Internationala -
Ijac Dana, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea
Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de licitatie Iernutan
Oana, Kiss Imola, Moldovan Codruta, Szanto Ibolya, Creta Nicoleta, Dan Ioana,
Bothnik Eniko, Serban Constantin. - Certificat de participare la licitatie cu
oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa
indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile
de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de
fiecare dintre asociati. - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor
exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul
Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor
scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta
si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in original,
copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu
originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta documente
edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale
tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa
dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si
contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu
cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate
in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a
acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente
edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza
in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste
certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte.
Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de
Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la
sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data depunerii
ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare
/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor
fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.
Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea
autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind
rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele
juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare
sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare cel putin egala cu 200.000 lei. (Formularul 5
din Sectiunea III Formulare) .
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de prestari servicii din ultimii 3 ani. Se solicita
declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din
Sectiunea III Formulare In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau
profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care
vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de
acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat
pentru executarea respectivelor atributii.,Experienta similara - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor
faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor)
cel putin a unui contract de servicii similare cu o valoare cel putin egala cu
100.000 lei. Se accepta cumularea din maxim doua contracte. Fisa privind
experienta similara (Formularul B4 din Sectiunea III Formulare) Copie dupa
contractul/informatiile relevante din contract adus ca referinta.Pentru contractul
adus pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele
documente : fisa privind experienta similara, copie dupa infomatiile relevante
din contractul cu care se va face dovada experientei similare, recomandare din
partea beneficiarului, documente doveditoare din care sa reiasa valoarea
serviciilor prestate, valoarea finala in lei.,Lista privind personalul propus
pentru indeplinirea contractului - autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima ca ofertantul sa dispuna de cel putin 4 experti cu in domeniul
managementului proiectelor, care sa aiba urmatoarele calificari
:Continuare...,Continuare...Asistent manager pentru coordonarea investitiilor
de anvergura, manager de proiect atestat, Responsabil financiar - expert
financiar, licentiat in studii superioare economice, Responsabil probleme
tehnice - coordonator al lucrarilor de constructii, licentiat in studii
superioare tehnice, Responsabil promovare proiect - studii superioare,
pregatire in marketing si /sau relatii publice si comunicare.Continuare...,Continuare...Specialistii
propusi pentru pozitiile cheie de mai sus vor face dovada ca indeplinesc
urmatoarele conditii cu privire la experienta profesionala:Asistent manager -
experienta generala minim 5 ani, experienta de minim 1 an in implementarea
proiectelor de consultanta, Responsabil financiar - experienta de minim 1 an in
pregatirea/implementarea de proiecte
specifice.Continuare...,Continuare...Responsabil financiar - experienta de
minim 1 an in pregatirea/implementarea proiectelor specifice, Responsabil
probleme tehnice -experienta de minim 1 an in pregatirea /implementarea de
proiecte specifice, Responsabil promovare proiect- experienta de minim 1 an in
pregatirea /implementarea de proiecte specifice in domeniul relatiilor publice
si comunicare,Calificarile vor fi dovedite cu diplome acreditate/recunocute de
Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului sau de organisme
similare acreditate.Experienta va fi dovedita prin CV-uri, contracte de
colaborare, decizii sau alte documente de numire a membrilor echipei de proiect
, etc.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare
a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 02.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 20.09.2012 08:50
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.