Primăria
cu afaceri dedicate are nevoie de 176.000 de lei pentru curățenie și igienizare
Primăria
Târgu-Mureș, cu mega-afaceri pe firme înființate de pedeliști și de subordonați
ai lui Florea, foști sau actuali, a pus de o afacere de an de criză și
electoral. Doar 176.000 de lei pentru vreo firmă dedicată, după cum e obiceiul.
invitatia numarul
337644
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 337644
/ 18.10.2012
Denumire contract:
Servicii profesionale de curatenie si iginienizare la locatiile din cadrul
Serviciului Public de Utilitati Municipale
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04
0365801856, persoana de contact:NICOLETA ALINA DAMIAN
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
cam.45, Piata Victoriei
nr.3, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Servicii profesionale
de curatenie si iginienizare la locatiile din cadrul Serviciului Public de
Utilitati Municipale
II.1.2) Tip contract:
Servicii
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Servicii profesionale
de curatenie si iginienizare la locatiile din cadrul Serviciului Public de
Utilitati Municipale
II.1.6) CPV: 90900000-6
- Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 176,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 3.500 lei Modul de constituire a
garantiei de participare -prin virament bancar in contul nr.
RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de
o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru
perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul dovedeste
ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de
participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de
catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii
in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin
egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna
executie Garantie de buna executie da Cuantumul garantiei de buna executie : 10
% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna
executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o
societate bancara sau de o societate de asigurari, prin retineri succesive din
plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont
deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va
restitui in conformitate cu art. 92, al. 2 din HGR 925/2006. In cazul in care
ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea
garantiei de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta
este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca
dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr.
34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. -Declaratie privind neincadrarea in
situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare.
Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare
dintre asociati in parte. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.
69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III
Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie
demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre
ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte.Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului
Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Jozsa Tibor
si Ionela Ciotlaus), Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria,
Membrii Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos
Geza Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos
Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller
Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu,
Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus
Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian
Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al Municipiului
Targu-Mures - Kiss Imola, Director Serviciul Public de Utilitati Municipale -
Moldovan Mircea, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea
Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de licitatie Iernutan
Oana, Moldovan Mircea, Sagau Zenovia, Moca Teodoru, Demeter Valentina, Lapuste
Tunde, Brudan Monica, Dan Ioana. - Certificat de participare la licitatie cu
oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa
indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile
de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de
fiecare dintre asociati. - Certificate constatatoare privind indeplinirea
obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si
catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea
obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.
Se accepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate
in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu
originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta documente
edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale
tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa
dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si
contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu
cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate
in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a
acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente
edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza
in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste
certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte.
Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de
Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la
sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data depunerii
ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare
/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor
fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.
Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea
autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind
rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele
juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare
sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG
nr.34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare cel putin egala cu 350.000 lei. (Formularul 5
din Sectiunea III Formulare).Continuare...,Continuare.....Dovada situatiei
economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile
ulterioare Formularul 5 din Sectiunea III
Formulare.Continuare...,Continuare....Cifra de afaceri globala se va calcula la
cursul Euro mediu anual BNR astfel: - 4,2373 lei pentru anul 2009, - 4,2099
pentru anul 2010, - 4,2379 pentru anul 2011. In cazul unei oferte comune
cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre
asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare
datele subcontractantilor. Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea nr.
346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si
mijlocii.
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de prestari servicii din ultimii 3 ani. Se solicita
declaratia pe propria raspundere a operatorului economic - Formularului 9 din
Sectiunea III Formulare.Continuare.....,In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani cel
putin a unui contract de servicii similare cu valoare cel putin egala cu 170.000
lei fara TVA. Se accepta cumularea din maxim doua
contracte.Continuare....,Continuare.....Fisa privind experienta similara
(Formularul B4 din Sectiunea III Formulare) Copie dupa contractul/informatiile
relevante din contract adus ca referinta si o declaratie in original de la
partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de
participare. Pentru contractul adus pentru sustinerea experientei similare se
vor prezenta anexat urmatoarele documente : -fisa privind experienta similara
-copie dupa infomatiile relevante din contractul cu care se va face dovada
experientei similare - recomandare din partea
beneficiarului,Continuare....documente doveditoare din care sa reiasa valoarea
serviciilor prestate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de
servicii( daca este cazul) Nivelul experientei similare se va raporta la cursul
euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu
anual BNR astfel: - 4,2373 pentru anul 2009 - 4,2099 pentru anul 2010 - 4,2379
pentru anul 2011.Continuare...,Continuare...Nivelul experientei similare se va
raporta si la cursul euro de schimb din data de 03.09.2012, respectiv 4,4595
lei. Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a
ofertantului in exectuarea contractului prezentat ca experienta similara. Se
accepta cumularea din maxim doua contracte. In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Recomandare din partea beneficiarului.Se solicita maxim 2
recomandari din partea unor beneficiari de servicii similare prestate de
ofertant.Una din recomandari va face referire la contractul cu care ofertantul
intelege sa-si demonstreze indeplinirea conditiei minime cu privire la
experienta similara.,Declaratie care contine informatii referitoare la studiile
pregatirea, profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si
ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca operatorul economic sa
dispuna de un numar de minim 21 persoane responsabile pentru indeplinirea
contractului. Continuare.....,Continuare...Se solicita declaratie pe propria
raspundere care sa contina informatii privind numarul si pregatirea
personalului de care dispune ofertantul si care este direct responsabil de
indeplinirea contractului- se solicita un numar de minim 21 de
persoane.,Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele
tehnice de cae dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare
a contractului de servicii. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica
si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele
cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie
indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a
fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Declaratie pe
propria raspundere din care sa reiasa ca operatorul economic dispune sub orice
forma de echipamentele specificate in caietul de sarcini. ISO 9001 sau
echivalent privind standardele de asigurare a calitatii in domeniul serviciilor
de curatenie (prezentarea certificatului in copie) In cazul unei oferte comune,
standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.Continuare...,Continuare...In ceea ce priveste certificarile ISO
solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste
proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se
accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia
situatiei in care a avut loc auditul final.,ISO 14001 sau echivalent privind
certificarea sistemului de managementul mediului in domeniul serviciilor de
curatenie (prezentarea certificatului in copie). In cazul unei oferte comune,
standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Continuare....,Continuare...In
ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data
depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile
sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul
final
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 31.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 17.10.2012 08:37
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.