Mega-afacere
de 240.000 de lei prin Primăria lui Florea pentru întreținere și reparații
copiatoare!
Șmecherașii
din primărie pun la cale mereu afaceri care se dovedesc pe firme abonate. Iată
ceva ce pute a afacere pe Redatronic, firmă omenită de tovarășii lui Florea cu
multe zeci de mii de euro pentru ceea ce numesc ăia...reparații calculatoare.
nvitatia numarul 337744
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 337744
/ 19.10.2012
Denumire contract:
Servicii de intretinere, reparatii a copiatoarelor si asigurarea cu materiale
consumabile
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei, nr. 3
- camera 13 - registratura institutiei, Targu-Mures, Romania
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Targu-Mures, Romania,
Piata Victoriei, nr. 3 - camera 45
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Servicii de intretinere,
reparatii a copiatoarelor si asigurarea cu materiale consumabile
II.1.2) Tip contract:
Servicii
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Servicii de
intretinere, reparatii a copiatoarelor si asigurarea cu materiale consumabile
II.1.6) CPV: 50313100-3
- Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 241,935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 4.800 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr.RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada
de valabilitate a garantiei de participare - 60 de zile de la data limita de
depunere a ofertei In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va
beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform
Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere,
fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria
IMM-urilor.
Garantie de buna
executie Cuantumul garantiei de buna executie : 10 % din valoarea contractului
fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de
o societate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor
partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform
prevederilor H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in
conformitate cu art. 92, al. 2 din HGR 925/2006. In cazul in care ofertantul
dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei
de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este
depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: --Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17
din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare
dintre asociati in parte. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.
69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III
Formulare.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie
demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de
catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte.Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului
Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures - Jozsa Tibor
si Ionela Ciotlaus, Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii
Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza
Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos
Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller
Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu,
Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus
Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian
Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al
Municipiului Targu-Mures - Kiss Imola, Sef serviciu al Serviciului
Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale -
Damian Alina, membrii comisiei de licitatie: Dan Ioana, Radu Lenuta, Onac
Anamaria, Kolcsar Magda, Vlaic Mirela, Iernutan Oana, Damian Alina, Zahan
Rodica, Muresan Anica. - Certificat de participare la licitatie cu oferta
independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca
conditiileprevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta.
In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre
asociati. - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor
exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre
BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea
obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.
Seaccepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in
original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu
originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta documente
edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale
tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa
dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor
sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu
cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fiprezentate
in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul", la care se va alatura traducerea autorizata silegalizata a
acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente
edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza
in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste
certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre asociati in parte.
Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de
Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la
sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data depunerii
ofertei in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare
/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor
fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.
Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea
autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind
rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele
juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare
sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale, aferente
ultimilor trei ani (2009, 2010, 2011) cu o valoare de cel putin 480.000 lei.
(Formularului 5 din Sectiunea III Formulare) . Dovada situatiei economice si
financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare
Formularului 5 din Sectiunea III Formulare. Informatii privind cifra de afaceri
- conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile
ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea
unei cifre medii de afaceri globale, aferente ultimilor trei ani (2009, 2010,
2011) cu o valoare de cel putin 480.000 lei..continuare,..continuare..Cifra de afaceri
globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel: - 4,2373 lei
pentru anul 2009, - 4,2099 pentru anul 2010, - 4,2379 pentru anul 2011. In
cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita
prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se
iau in considerare datele subcontractantilor.
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de prestari de servicii din ultimii 3 ani. Se solicita
declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din
Sectiunea III Formulare.Declaratia pe propria raspundere a operatorului
economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Experienta
similara: autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in
totalitate sau a unor faze specifice, in ultimii 3 ani, a maxim doua contracte
cu valoare de cel putin de 240.000 lei, la care se adauga TVA, astfel: un contract
de servicii similare in valoare de cel putin 200.000 lei la care se adauga TVA,
si un contract de furnizare de produse similare in valoare de cel putin 40.000
lei, la care se adauga TVA.Fisa privind experienta similara(Formularul B4 din
Sectiunea Formulare) Se solicita: copie dupa contractul/contractele/
informatiile relevante din contract aduse ca referinta si o declaratie in
original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea
procentului de participare. Pentru contractul/informatiile relevante aduse in
vederea indeplinirii experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele
documente : -fisa privind exp sim.;copie dupa info. relevante
dincontr./contractele/info.relev..continuare..,..continuare..- copie
proces-verbal de receptie la terminarea prestarii serviciilor - recomandari din
partea beneficiarului - documente doveditoare din care sa reiasa valoarea
serviciilor prestate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de servicii
prestate ( daca este cazul) . Nivelul experientei similare se va raporta la
cursul euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul
euro mediu anual BNR astfel: - 4,2373 lei pentru anul 2009, - 4,2099 pentru
anul 2010, - 4,2379 pentru anul 2011. Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte
contributia proprie a ofertantului in prestarea serviciilor prezentate ca
experienta similara. continuare..,..continuare..In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Recomandare din partea unor beneficiari.Prezentarea unei recomandari
din partea unui beneficiar - autoritate contractanta sau client privat care sa
confirme prestarea de servicii similare, care va face referire la contractul cu
care ofertantul intelege sa-si demonstreze indeplinirea conditiei minime cu privire
la experienta similara.,Declaratie pe propria raspundere privind personalul
tehnic de specialitate de care dispune ofertantul - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa dispuna de minim 2 specialisti
calificati in domeniul tehnicii de calcul.Dovada dispunerii se va face prin:
copii din Registrul Revisal, contracte de colaborare, contracte de prestari
servicii, etc. Dovada calificarii specialistilor se va face prin prezentarea de
: copii dupa diplome, atestate sau orice alte documente din care sa reiasa
calificarea in domeniul IT, acreditate/recunocute de Ministerul Educatiei,
Cercetarii, Tineretului si Sportului sau de organisme similare acreditate.
Experienta va fi dovedita prin CV-uri, copii din registrul Revisal, contracte
de colaborare, recomandari din partea beneficiarilor, decizii sau alte
documente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire Punctaj maxim
Pretul ofertei 70
Descriere: Componenta
financiara-Propunerea financiara -Descriere criteriu: a)Pret abonament lunar
pentru 80.000 copii - 65 puncte; b)pret/copie pentru ceea ce depaseste 80.000
copii lunar-5 puncte;c)pentru un alt pret decat cel prevazut la litera a) sau
la litera b), punctajul se acorda astfel: Punctaj pret oferta n=(pret
minim/pret oferta n)x punctajul maxim alocat
Propunere tehnica
(donarea cu titlu gratuit,dupa finalizarea contractului, a copiatoarelor puse
la dispozitie 30
Descriere: Se acorda 30
de puncte in cazul in care ofertantul doneaza, cu titlu gratuit, la finalizarea
contractului, copiatoarele pe care le pune la dispozitie obligatoriu prin
prevederile caietului de sarcini. In cazul in care ofertantul nu doneaza, cu
titlu gratuit, copiatoarele, la finalizarea contractului-se va acorda 0 puncte.
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia este
atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 07.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 08.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 18.10.2012 09:44
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.