Mega-afacere
de peste un milion de euro prin interesele unor șmecherași din Primăria
Târgu-Mureș. Ce firme abonate mai vizează șmecherașii în an de criză și
electoral?!
Orașul în care diferiți
șmecherași stau în primărie și trasează sensuri unice, parcări, sensuri giratorii,
chiar și fără studii de circulație, în ani de criză și pe bani publici și în
care bandiții fac parcări cu plată sau nu în buza trecerii de pietoni (cineva
să le spună prostalăilor din primărie că există lege care spune că înainte și
după trecerea de pietoni nu se parchează la 25 m distanță, din motive de
siguranță, dacă nu e deranjul cerebral prea mare pentru afaceriștii de partid),
spre marea bucurie a firmelor abonate la pomana publică (de la Tracia Trade,
Kiss Unicum și până la Senin) mai au de cheltuit peste un milion de euro! Până
când șmecherașii își vor face planul la tocat banul public pe firmele dedicate,
târgumureșenii pot să numere indicatoarele rutiere puse de pramatii cu miile,
de genul Atenție, se ridică mașini! Telefon dispecerat ridicări mașini!
Atenție..., pentru că firmele private care primesc șmecheriile de ridicat
mașini nu își plătesc și indicatoarele, ele fiind plătite de prostime și din
bani publici și pe diverse licitații și încredințări prin instituția
afaceristului de partid ! Să trăiți bine, cu banii noștri, termite portocalii!
Anunt de participare
numarul 139908/25.10.2012
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 139908 / 25.10.2012
Denumire contract:
Acord-cadru de furnizare de materiale pentru " Siguran?a circula?iei
necesare pe raza Municipiul Targu-Mures"
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: DAN IOANA , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau
solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Targu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr. 3 - camera 13 registratura institutiei , Localitatea:
Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de
furnizare de materiale pentru " Siguran?a circula?iei necesare pe raza
Municipiul Targu-Mures"
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de
livrare: Municipiul Targu-Mures
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui
acord-cadru
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
Contractele subsecvente
urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un
singur agent economic
Durata acordului-cadru:
48 luni
Valoarea estimata fara
TVA: 5,000,000 RON
Frecventa si valoarea
contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatile minime si maxime ale unui
contract subsecvent: Conform Anexei 1 la Fisa de date, si conform Anexei 2 la
Fisa de date. Cantitati maxime si minime ale acordului- cadru: conform Anexei 2
la fisa de date, si conforma Anexei 3 la fisa de date. Frecventa contractelor :
2 contracte subsecvente / an.
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cantitati maxime
estimate ale acordului -cadru : cantitatile maxime se vor stabilii in functie
de necesitati , pe tipuri de materiale, iar valoarea totala a acestora pe
intreaga durata a derularii contractului nu va fii mai mare de 5.000.000 lei
fara T.V.A .
Cantitati minime
estimate ale acordului-cadru: cantitatile minime se vor stabilii in functie de
necesitati , pe tipuri de materiale, iar valoarea totala a acestora pe intreaga
durata a derularii contractului nu va fi mai mica de 500.000 lei fara T.V.A .
Cantitati maxime
estimate ale contractului subsecvent : cantitatile maxime estimate pentru a
face obiectul unui singur contract subsecvent vor fi in suma de 2.000.000 lei
fara TVA
Cantitati minime
estimate ale contractului subsecvent : cantitatile minime estimate pentru a
face obiectul unui singur contract subsecvent vor fi in suma de 500.000 lei
fara TVA
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
44811000-8 - Vopsea
pentru marcaj rutier (Rev.2)
34928500-3 - Echipament
de iluminat stradal (Rev.2)
34992200-9 -
Indicatoare rutiere (Rev.2)
44114200-4 - Produse
din beton (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Cantitati maxime
estimate ale acordului -cadru : cantitatile maxime se vor stabilii in functie
de necesitati , pe tipuri de materiale, iar valoarea totala a acestora pe
intreaga durata a derularii contractului nu va fii mai mare de 5.000.000 lei
fara T.V.A .
Cantitati minime
estimate ale acordului-cadru: cantitatile minime se vor stabilii in functie de
necesitati , pe tipuri de materiale, iar valoarea totala a acestora pe intreaga
durata a derularii contractului nu va fi mai mica de 500.000 lei fara T.V.A .
Cantitati maxime
estimate ale contractului subsecvent : cantitatile maxime estimate pentru a
face obiectul unui singur contract subsecvent vor fi in suma de 2.000.000 lei
fara TVA
Cantitati minime
estimate ale contractului subsecvent : cantitatile minime estimate pentru a
face obiectul unui singur contract subsecvent vor fi in suma de 500.000 lei
fara TVA
Valoarea estimata fara
TVA: 5,000,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare
la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Garantia de participare
in cuantum de 35.000 lei Modul de constituire a garantiei de participare -prin
virament bancar in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg.
Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o
societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in
original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de
atribuire. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o
reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.
346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare
membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de
valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de
lucrari: 5 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Modul de constituire
a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in
conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, prin
retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor
efectua intr-un cont deschis conformprevederilor H.G. 1045/2011. Garantia de
buna executie se va restitui conformitate cu art. 92, al. 1 din HGR 925/2006.In
cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de
50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In
cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al
asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conform Formularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
(original).
- Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.
In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
(original).Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul
autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures -
Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Jozsa Tibor si Ionela
Ciotlaus), Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii
Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza
Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos
Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller
Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu,
Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus
Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian
Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al
Municipiului Targu-Mures - Kiss Imola, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri,
Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii
comisiei de licitatie: Dan Ioana, Moldovan Florian, Lucian Liviu, Onitiu Sever,
Gheorghita Ioan, Iernutan Oana, Damian Alina, Almasan Marius, Grama Darius.
- Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea
III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010
privind regulile de concurenta. IN CAZUL UNEI OFERTE COMUNE, ACEST CERTIFICAT
TREBUIE DEPUS DE FIECARE DINTRE ASOCIATI IN PARTE. (ORIGINAL).
--Declaratiile pe
propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180, privind
neincadrarea in prevederile art. 181, privind neincadrarea in prevederile art.
69^1, certificatul la licitatie cu oferta indepenedenta - se depun doar in
original conform prevederilor art. 5, alin. (3) din Ordinul 509/2011. Precizam
faptul ca orice documente care nu sunt emise de ofertant in scopul participarii
la procedura respectiva, se vor depune in oricare din formele: original, copie
legalizata sau copie conform cu originalul.
- Certificate constatatoare
privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul
consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa
reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei
care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate, conform legii.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila
cu mentiunea "conform cu originalul".
Persoanele juridice
straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii,
eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare,
alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de
plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul
local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila
cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura
traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele
juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din
grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice
romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data depunerii
ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul".
Pentru persoanele
juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de
inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
In cazul unei oferte
comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in
parte.
Ofertantul clasat pe
primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind
cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei
ani (2009, 2010, 2011) cu o valoare cel putin egala cu 3.500.000 lei.
(Formularului 5 din Sectiunea III Formulare).Dovada situatiei economice si
financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare
Formularului 5 din Sectiunea III Formulare.
Informatii privind
cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei
ani (2009, 2010,2011) cu o valoare ce putin egala cu 3.500.000
lei.continuare...
...continuare..Cifra de
afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel:
- 4,2373 lei pentru
anul 2009,
- 4,2099 pentru anul
2010,
- 4,2379 pentru anul
2011.
In cazul unei oferte
comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de
catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in
considerare datele subcontractantilor. Sunt aplicabile prevederile art. 16 din
Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii
intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari
de produse din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a
operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare.Declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III
Formulare. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala
vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza
atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre
asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru
executarea respectivelor atributii.
Experienta similara -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate
sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data de depunere a
ofertelor) a maxim un contr. de livrari de produse sim.in valoare de cel putin
1.500.000 lei fara TVA. Fisa privind experienta similara(Formularul B4 din
Sectiunea Formulare)
Se solicita: copie dupa
contractul / informatiile relevante din contract aduse ca referinta si o
declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru
autenticitatea procentului de participare.
Pentru contractele
aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele
documente :
-fisa privind experienta
similara
-copie dupa infomatiile
relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare
- copie proces-verbal
de receptie a produselor
- recomandare din
partea beneficiarului
- documente doveditoare
din care sa reiasa valoarea produselor (daca e cazul).contunuare..
..continuare..Nivelul
experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul
prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel:
- 4,2373 lei pentru
anul 2009,
- 4,2099 pentru anul
2010,
- 4,2379 pentru anul
2011.
Valoarea mentionata
trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in furnizarea
produselor prezentate ca experienta similara.
In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Recomandare din partea
unui beneficiar.Prezentarea unei recomandari din partea unui
beneficiar autoritate
contractante sau client privat care sa confirme furnizarea produselor similare,
care vor face referire la contractul cu care ofertantul intelege sa-si
demonstreze indeplinirea conditiei minime cu privire la experienta similara.
Certificate de
conformitate.Se solicita prezentarea certificatului in copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul".
Produsele pentru care
se vor prezenta aceste certificari/agremente, sunt mentionate in Caietul de
sarcini in cadrul documentului "Lista privind produsele pentru care se vor
prezenta certificari si agremente"
Agremente tehnice.Se
solicita prezentarea certificatului in copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul".
Produsele pentru care
se vor prezenta aceste certificari/agremente, sunt mentionate in Caietul de
sarcini in cadrul documentului "Lista privind produsele pentru care se vor
prezenta certificari si agremente"
ISO 9001 sau echivalent
privind standardele de calitate.Se solicita prezentarea certificatului in copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
In cazul unei oferte
comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de
asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
In ceea ce priveste
certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In
acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de
implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2012
10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2012 12:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2012 11:00
Locul: Municipiul
Targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de
licitatie, observatori UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare:
Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantii vor depune
proiect de acord-cadru semnat si stampilat. Se permite depunerea de
amendamente. -Plata se va efectua in termen de 180 de zile de la data emiterii
facturilor. Plata se va face pe baza creditelor de angajament in limita
creditelor bugetare aprobate prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului
Targu-Mures, pentru anul 2012. -In cazul in care doua sau mai multe oferte
obtin, acelasi pret/oferta totala, respectiv reprezinta pretul cel mai
scazut/total oferta , atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie
publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua
propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului
care intruneste, pretul cel mai scazut/total oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare
a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2, alin. (1) lit. a, din O.U.G.
nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania
VI.5) Data expedierii prezentului
anunt
23.10.2012 08:26
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.